Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه اسان‌ها- سرمربی گل‌گهر سیرجان گفت: بازی بسیار سختی مقابل آلومینیوم اراک درپیش داریم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، امیر قلعه‌نویی دقایقی پیش در نشست خبری پیش از بازی گل گهر با آلومینیوم اراک اظهار داشت: جا دارد از تیم خوب آلومینیوم اراک به چند دلیل همچون نتایج خوبی که گرفته، بازی خوبی که می‌گیرد و نیز از جمله تیم‌های کم هزینه لیگ برتر بودن باید تعریف و تمجید کرد که جای تبریک به مدیریت و کادر فنی تیم تبریک گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: آلومینیوم در چندهفته اخیر نشان داده تیم خیلی سختکوش و جزو تیم‌های با گل خورده کم لیگ برتری بوده که بازی با برنامه‌ای در لیگ به نمایش گذاشته است نشان می‌دهد روز بسیار سختی مقابل این تیم داریم.

قلعه‌نویی تصریح کرد: به هرحال ما تیم گل گهر هستیم که با توجه اتفاقاتی که برای تیم ما افتاده بیشتر انرژی برروی مسائل روحی و روانی گذاشته‌ایم و خوشبختانه تیم به شرایط روحی خوبی رسیده‌اند. 

منصوریان: بازی گل گهر - پدیده خیلی به ما کمک کرد/ در آلمان درس سختکوشی گرفتمالهامی: امیدوارم از سیرجان با دست پر خارج شویم/ کار سختی مقابل گل گهر داریمادامه دارد...

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آلومینیوم اراک سختی مقابل گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۶۸۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیکن آلومینیوم: خدا به تلاش ما نگاه کرد و پیروز شدیم

بازیکن تیم فوتبال آلومینیوم اراک مدعی شد تیمش تنها با هدف پیروزی مقابل پرسپولیس وارد زمین شده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، یونس اکبرپور پس از پیروزی آلومینیوم اراک مقابل پرسپولیس اظهار داشت: خدا را شکر به بازی برگشتیم و حق‌مان واقعاً برد بود.

حسینی: هنوز اتفاق خاصی نیفتاده و مسئله اصلی ما لیگ است

 

وی گفت: من به شخصه تا لحظه آخر امید داشتم. خدا هم به تلاش همه بچه‌ها نگاه کرد و موقعیت ها تبدیل به گل شد و توانستیم پیروز شویم.

بازیکن آلومینیوم در پاسخ به این پرسش که مجتبی حسینی در بین نیمه چه صحبتی با بازیکنان داشت، عنوان کرد: حسینی نکات فنی را گفت و بچه‌ها را تشویق کرد. ما آمده بودیم که بازی را ببریم و واقعاً تیم برتر میدان بودیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ناکامی قرمزها مقابل ایرالکو در همه جام‌ها
  • اولین واکنش اوستون اورنوف به حذف شدن مقابل آلومینیوم اراک + عکس
  • ۴ پرده از ناکامی‌های پرسپولیس مقابل گربه‌سیاه
  • حسینی بعد از حذف پرسپولیس: هنوز کار خاصی نکرده‌ایم
  • مدیرعامل آلومینیوم: سیدحسین باید زودتر می‌رفت
  • بازیکن آلومینیوم: خدا به تلاش ما نگاه کرد و پیروز شدیم
  • ترکیب پرسپولیس برای بازی مقابل آلومینیوم
  • مدافع سابق پرسپولیس غایب مقابل سرخ‌ها
  • به مایلی‌کهن زنگ زدم و گفتم بیا با هم فالوده بخوریم ! | میانجیگری میان محمد مایلی کهن و امیر قلعه نویی فایده دارد؟
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل آلومینیوم