Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان رضوی مدیر سازمان تعاون روستایی خراسان رضوی گفت: جلسات کمیسیون نظارت بر اصناف کشاورزی در تمام شهرستان‌های استان خراسان رضوی برگزار می‌شود.

ایرج ناصری مقدم  در این خصوص اظهار کرد: در راستای اجرایی نمودن ساختار جدید نظام صنفی کشاورزی و منابع طبیعی کشور در خراسان رضوی و تا پایان آذرماه سال جاری به جز یک شهرستان (جوین) ، کمیسیون نظارت بر اصناف کشاورزی با حضور نمایندگان فرمانداری ، مدیریت جهاد کشاورزی ، اداره تعاون روستایی، بهداشت و درمان، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، تعزیرات حکومتی، امور منابع آب ، صنعت ، معدن و تجارت و اتاق اصناف در تمام شهرستانهای استان برگزار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از مجموع  ۲۷ شهرستان که تا الان جلسات کمیسیون نظارت خود را برگزار کرده‎‌اند، در ۲۰ شهرستان که آمار نظام صنفی از پروانه‌های فعالیت معتبر بهره برداران آماده بوده، تا الان تعداد ۴۹ اتحادیه صنفی مصوب شده و تعداد ۷ شهرستانی هم که در جلسه اول به هر دلیلی ، اتحادیه ها را مشخص نکرده‌اند ، مقرر شده در اولین فرصت ، جلسه دوم کمیسیون‌ها را برگزار و اتحادیه‌های صنفی شهرستان خود را مشخص کنند.

مدیر سازمان تعاون روستایی خراسان رضوی بیان کرد: با برگزاری جلسات نوبت دوم کمیسیون نظارت این دسته از شهرستان‌ها، در مجموع ۲۷ شهرستان (به جز مشهد و جوین) ، تعداد اتحادیه‌های صنفی خراسان رضوی به حدود ۶۵ اتحادیه برسد.

ناصری مقدم ضمن اعلام این مطلب که مقدمات اجرای ساختار جدید در مشهد و جوین در حال فراهم شدن است، گفت:  همزمان با تشکیل کمیسیون نظارت بر اصناف کشاورزی و صدور احکام اعضاء، براساس بند ب ماده ۲ شیوه نامه اجرایی استقرار ساختار جدید نظام صنفی کارهای کشاورزی و منابع طبیعی، اقدامات اولیه جهت استقرار دبیرخانه کمیسیون نظارت بر اصناف شهرستان‌ها در محل ادارات تعاون روستایی شهرستان‌ها عملیاتی شده است.

وی در تشریح ساختار جدید افزود: نظام صنفی کشاورزی در ساختار جدید شامل اتحادیه صنفی کشاورزی، اتاق اصناف کشاورزی، کمیسیون و هیأت عالی نظارت بر اصناف کشاورزی در ۳ سطح شهرستان، استان و کشور است و در هر شهرستان، به شرط داشتن حد نصاب لازم ، اعضاء و واحدهای صنفی کشاورزی تخصصی در رشته‌های هفتگانه (زراعت، باغداری، دامپروری، آبزی پروری، جنگل، خدمات و صنایع تبدیلی)، اتحادیه های صنفی کشاورزی تشکیل و برای انجام وظایف و مسئولیت‌های مقرر در آیین نامه اقدام می‌کنند.

به گزارش روابط عمومی تعاون روستایی خراسان رضوی ، ناصری مقدم  تصریح کرد: در همین راستا اتاق اصناف کشاورزی شهرستان متشکل از اعضاء هیات مدیره اتحادیه‌های صنفی کشاورزی همان شهرستان، ضمن نظارت بر کار اتحادیه‌های صنفی تخصصی، تمامی امورات نظام صنفی کشاورزی شهرستان را مدیریت می‌نمایند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی تعاون روستایی نظام صنفی کشاورزی کمیسیون نظارت بر اصناف نظارت بر اصناف کشاورزی نظام صنفی کشاورزی اتحادیه های صنفی تعاون روستایی ساختار جدید خراسان رضوی اتحادیه ها شهرستان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۶۹۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار روسای اتحادیه های صنفی با امام جمعه شهرکرد

دریافت 237 MB

به گزارش خبرنگار مهر، روسای اتحادیه های صنفی چهارمحال و بختیاری امروز دوشنبه با امام جمعه شهرکرد دیدار داشتند.

کد خبر 6092388

دیگر خبرها

  • رئیس اتحادیه طلای تهران: اعتصاب طلافروش ها در واکنش به مقررات مالیاتی دولت/ بازار طلا در تهران نیمه تعطیل است
  • تک‌کشتی پسته، کشاورزی خوشاب خراسان رضوی را تهدید می‌کند
  • دیدار روسای اتحادیه های صنفی با امام جمعه شهرکرد
  • ۳۵ میلیارد ریال تسهیلات مکانیزاسیون جذب ششتمد خراسان رضوی شد
  • لزوم تسریع در استقرار ساختار جدید نظام صنفی کشاورزی و منابع طبیعی
  • خسارت هزار و ۴۷۰ میلیارد ریالی بارش‌های بهاری در خراسان رضوی
  • تجهیز چاه‌های کشاورزی خراسان رضوی به پنل خورشیدی
  • بررسی نقض در اجرای قانون خرید تضمینی محصولات کشاورزی در مجلس
  • پیام استاندار خراسان رضوی به مناسبت ۹ اردیبهشت «روز شوراها»
  • توسعه صنعت نوغانداری، نیازمند تغییر الگوی مصرف