Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – بوژیدار رادوشویچ گلر کروات پرسپولیس که چند سالی بود در این تیم حضور داشت به خاطر بدقولی مدیران این تیم و نگرفتن حق و حقوقش به صورت ناگهانی ایران را ترک کرد و راهی کرواسی شد. درصورتی که رادو قصد بازگشت به ایران را نداشته باشد و بخواهد طلبش را از طریق شکایت به فیفا دریافت کند، باشگاه پرسپولیس دوباره با یک پرونده حقوقی مواجه خواهد شد و حتی باید کل مبلغ قرارداد رادو برای فصل آینده را هم به او پرداخت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رادو که قبل از بازی پرسپولیس مقابل هوادار ایران را ترک کرد، هنوز راضی به بازگشت نشده و مدیران پرسپولیس هم نتوانستند کاری کنند تا گلر کروات تیمشان به تمرینات برگردد.حتی افشین پیروانی هم چند روز قبل اعلام کرد، فعلا خبری از بازگشت رادو نیست. آنطور که مشخص است باید رادو را اولین جدا شده پرسپولیس در نیم فصل دانست. به این ترتیب یحیی گل محمدی از همین حالا باید به فکر جذب یک گلر مطمئن در نیم فصل باشد.همانطور که قبلا هم نوشتیم پیام نیازمند و رشید مظاهری دو گزینه مدنظر یحیی گل محمدی برای جانشینی رادو هستند. نیازمند با وجود بازی کردن برای پورتومیننزه در جام حذفی و گرفتن ۲ پنالتی، جایی در ترکیب تیمش در لیگ پرتغال ندارد و مظاهری هم حتی در لیست ۱۸ نفره استقلال قرار نمی گیرد. اما این دو گزینه پرسپولیسی ها برای دروازه یک مورد جالب و مشترک با هم دارند. هم رشید و هم پیام شاگرد داوود فنایی مربی گلرهای پرسپولیس بودند و به نوعی فوتبالشان را به این مربی کاربلد مدیون هستند. فنایی وقتی که به همراه یحیی گل محمدی در ذوب آهن کار می کرد، به مظاهری فرصت بازی داد و او هم با درخشش خود به یک گلر مطرح تبدیل شد. نیازمند در پیکان کشف فنایی بود و زمانیکه که داوود دستیار مجید جلالی بود، برای اولین بار مقابل پرسپولیس به نیازمند فرصت بازی کردن داد و همان بازی سکوی پرتابی برای پیام شد. چیزی  که مشخص است هم رشید و هم پیام ارتباط بسیار خوبی با داوود فنایی دارند و همین موضوع می تواند برگ برنده پرسپولیس برای خرید یکی از این دو گلر مطرح باشد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پیام نیازمند رشید مظاهری پیام نیازمند خبر ویژه داود فنایی رشید مظاهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۷۱۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) تصویر دردناکی که ستاره پرسپولیس منتشر کرد

اوستوف اورونوف، ستاره نیم فصل دوم پرسپولیس، در دیدار مقابل آلومینیوم اراک زننده یکی از گل‌های زیبای این بازی لقب گرفت. هرچند تیمش در پایان با حذف از این تورنمنت وداعی تلخ با جام حذفی داشت. ستاره ازبکستانی پرسپولیس که در نیم فصل دوم به این تیم اضافه شده است، در این بازی نیز کاملا آماده نشان می‌داد و با گل و پاس گل کار را به پایان رساند. یکی از انتقادات شکل گرفته علیه اوسمار در این بازی نیز تعویض او پیش از پایان نیمه دوم بود.

به نظر می‌رسد یکی از دلایل اصلی تعویض این هافبک تکنیکی، مصدومیت شدیدی بود که به واسطه خطا‌های پیاپی حریف شکل گرفته است. اورونوف در این بازی بار‌ها مورد هدف بازیکنان روبروی خود قرار گرفته بود و در چند مرحله نیز خطا‌ها به شکلی بود که او را کاملا عصبانی کرده و از داور بازی خواستار توجه بیشتر به این موضوع و تذکر به خطاکار شده بود.

این تصویری است که نشان می‌دهد خطا‌های شکل گرفته علیه اوستون اورونوف چه بلایی بر سر پای او آورده است و به نظر می‌رسد همین مسئله عامل اصلی تعویض او برابر آلومینیوم بوده است.


منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر| تراکتور به دنبال انتقام از استقلال/ نبرد گلادیاتور‌های پرسپولیس و سپاهان در ال‌کلاسیکوی ایران
  • چرا ۲ ستاره پرسپولیس تعویض شدند؟
  • دو ستاره خارجی لیگ برتری در سبد خرید تابستانی پرسپولیس
  • تعویض هایی که بلای جان پرسپولیس شد؛ کپی برداری اوسمار از روی دست یحیی
  • نمایش هیجان‌انگیز پرسپولیس و افسوس بزرگ یحیی
  • اگر یحیی گل‌محمدی این ۲ بازیکن را داشت...
  • محرومیت قطعی است؛ دو ستاره استقلال و پرسپولیس محروم از بازی های بزرگ فصل
  • (عکس) تصویر دردناکی که ستاره پرسپولیس منتشر کرد
  • اورونوف: این وضع مصدومیت پای من است
  • (عکس) پیام وحید امیری پس از خراب کردن پنالتی