Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی اکبر خانی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه در این بازه زمانی ۱۱ هزار و ۲۴۸ مرسوله فروشگاه ها ی اینترنتی استان را به سایر نقاط کشور ارسال کرده ایم اظهار داشت: یکی از خدمات پست ارایه و رونق تجارت الکترونیکی است که هم اینک فروشگاه‌های اینترنتی از این ظرفیت استفاده می کنند.

وی افزود: در این بازه زمانی ۶۱ هزار و ۵۶۵ مرسوله نیز از سایر استان ها وارد این استان و توسط نامه رسان های پست استان توزیع شده است که در مقایسه با پارسال و در همین مدت ۵۱ هزار و ۹۵۲ فقره مرسوله خرید اینترنتی در استان توزیع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی علت رشد ترافیک مرسولات اینترنتی در استان را شیوع ویروس کرونا و افزایش خرید های اینترنتی، نهادینه شدن فرهنگ خریدهای اینترنتی و استفاده از ظرفیت و پتانسیل پست برای جا به جایی محصولات فروشگاه ها عنوان کرد و افزود: خوشبختانه کسب و کار های اینترنتی  در ۲ سال اخیر از رونق خوبی برخوردار بوده است.

خانی با بیان اینکه در سال های اخیر ترافیک بسته و امانت نیز  از رشد خوبی برخوردار است گفت: در سال جاری ۱۲۰ هزار و ۳۶۱ مرسوله از استان قبول و به سایر استان ها ارسال کرده ایم که در این خصوص از رشد ۲۸ درصدی نسبت به مدت مشابه پارسال برخوردار بوده ایم.

مدیرکل پست خراسان شمالی گفت: در سال گذشته ۱۵۵ هزار و ۴۰۶ فقره مرسوله شامل بسته و امانت نیز قبول و ارسال شد که در مقایسه با سال ۹۸ رشد ۱۰۲ درصدی را تجربه کردیم.

خانی با بیان اینکه رسوب مرسولات در پست استان وجود ندارد اظهار داشت:تا مرداد سال گذشته در ارسال مرسولات به سایر استان ها چالش داشتیم چرا که از خطوط  پستی استان همجوار گلستان پوشش داده می شد اما از مرداد ماه سال‌جاری با راه اندازی  خط مستقیم بجنورد - تهران روزانه مرسولات پستی استان را با یک دستگاه کامیون به تهران ارسال کرده که با هیچگونه رسوب مرسوله ای مواجه نیستیم.
مدیرکل پست استان همچنین از انجام عملیات پلاک کوبی کد پستی ۱۰ رقمی تعداد ۱۴۳ روستای استان خبر داده و افزود: تاکنون تعداد ۳۶ هزار و۹۸۱ فقره پلاک کدپستی ده رقمی در سطح روستاهای استان بمنظور ساماندهی نشانی استاندارد و ارسال سریع و بموقع مرسولات شهروندان نصب گردیده است.

خراسان شمالی ۸۶۳ نفر جمعیت دارد که ۴۴ درصد آنان در نواحی روستایی سکونت دارند.

برچسب‌ها بجنورد خرید اینترنتی شرکت ملی پست ایران خراسان شمالی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بجنورد خرید اینترنتی شرکت ملی پست ایران بجنورد خرید اینترنتی شرکت ملی پست ایران خراسان شمالی خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۷۱۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میانگین سن پدر و مادر در اولین فرزندآوری چقدر است

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، مرکز رصد جمعیت کشور سازمان ثبت احوال میانگین سن پدر و مادر در اولین فرزند آوری در سال ۱۴۰۲ را برابر ۳۲/۱ سال برای پدران و ۲۷/۳ سال برای مادران اعلام کرد.

بر اساس این گزارش میانگین سن پدر، برای نقاط شهری برابر با ۳۲/۷ سال و نقاط روستایی برابر با ۲۹/۹ سال است. در سال ۱۴۰۲ در بین استان‌ها بیشترین میانگین سن پدر در اولین فرزندآوری مربوط به استان تهران با رقم ۳۴/۵ سال و کمترین آن مربوط به استان سیستان و بلوچستان با ۲۷/۱ سال است.

همچنین بر اساس گزارش این مرکز میانگین سن مادر نیز در اولین فرزندآوری در کل کشور در این مدت برابر با ۲۷/۳ سال بوده است.

در این خصوص مقدار شاخص در نقاط شهری ۲۸/۱ سال و در نقاط روستایی ۲۴/۴ سال است. بیشترین میانگین سنی مادران در اولین فرزندآوری، در بین استان‌ها مربوط به استان تهران با ۳۰/۸ سال و کمترین آن مربوط به استان سیستان و بلوچستان با ۲۲/۷ سال است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • وضعیت راه‌های کشور؛ تردد روان در جاده‌های شمالی
  • رشد ۱۶ درصدی اهدای خون در خراسان شمالی
  • کاهش سرانه تخت بیمارستانی خراسان شمالی نسبت به میانگین کشوری
  • ساخت یک بزرگراه جدید در تهران
  • قم در ارائه خدمات مکان محور رتبه نخست کشور را در اختیار دارد
  • وب‌سایت‌هایی که بازدید می‌کنید چقدر ایمن هستند؟
  • تعلل کویرتایر در تحویل فروش های اینترنتی
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های شمالی
  • میانگین سن پدر و مادر در اولین فرزندآوری چقدر است
  • روند روبه رشد صادرات خراسان شمالی