Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/قزوین امام جمعه قزوین در خطبه‌های نماز جمعه گفت: بدون قرآن نمی‌توان شخصیت حقیقی حضرت مسیح را شناخت،‌ این شخصیت با عظمت و بزرگ با قرآن شناخته می‌شود. در قرآن آیات بسیاری حضرت مسیح را معرفی کرده‌اند و حتی پیروان حقیقی حضرت مسیح را قرآن به ما معرفی کرده است.

آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در خطبه‌های نماز جمعه قزوین که امروز سوم دی ماه در مسجدالنبی (ص) قزوین برگزار شد، اظهار کرد: درباره حضرت عیسی مسیح (ع) آیات متعددی داریم که این پیغمبر و مادرش را مورد ستایش قرار داده و به ما معرفی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما به پیروان حقیقی که به حضرت مسیح و انجیل اعتقاد دارند، دعوت می‌کنیم قرآن را هم درباره حضرت مسیح (ع)، حضرت مریم (س) و انجیل مطالعه کنند.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین بیان کرد: بدون قرآن نمی‌توان شخصیت حقیقی حضرت مسیح را شناخت،‌ این شخصیت با عظمت و بزرگ با قرآن شناخته می‌شود. قرآن بسیار سفارش آن حضرت را کرده است و آیات بسیاری حضرت مسیح را معرفی کرده‌اند و حتی پیروان حقیقی حضرت مسیح را قرآن به ما معرفی کرده است.

وی ادامه داد: امروز بسیار می‌شنویم که افرادی از دانشگاه‌ها و از میان مردم و مسلمان شدند؛ اگر ریشه آن‌ها را مورد بررسی قرار دهیم مشاهده می‌کنیم عمدتا از مسیحیان هستند که به دین اسلام وارد می‌شوند چرا که خیلی به ما نزدیک هستند و در نهایت به پیغمبر خاتم ایمان می‌آورند و این‌ها به خاطر نگاه قرآن و اسلام به حضرت مسیح، حضرت مریم و انجیلِ تحریف نشده است.

آیت‌الله عابدینی اظهار کرد: بخش‌های زیادی از انجیل تحریف نشده را می‌توانیم در قرآن پیدا کنیم. خداوند در قرآن فرموده بیایید سخن مسیح را بشنوید،‌ وقتی برای بنی‌اسرائیل صحبت می‌کند و می‌گوید من فرستاده خدا هستم برای شما، من تورات را تصدیق می‌کنم و بشارت می‌دهم آمدن پیامبری را که بعد از من می‌آید و نام او احمد است و این حقیقت می‌بایست مورد توجه قرار گیرد.

پیام رزمایش پیامبر اعظم (ص) برای آمریکا و صهیونیست‌

خطیب نماز جمعه قزوین با اشاره به رزمایش پیامبر اعظم تصریح کرد: این رزمایش در این برهه از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و بار دیگر عزیزان قدرتمند اسلام،‌ قدرتشان را به نمایش گذاشته‌اند و این اقدام پیامی برای آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها دارد که اگر ماجراجویی کنند، قطعا بازنده خواهند بود.

وی بیان کرد: علی‌رغم همه عقب ماندگی‌هایشان، صهیونیست‌ها این موضوع را خوب می‌فهمند که جنگ با ایران برایشان گران تمام می‌شود و خودشان گفتند که اگر با ایران وارد جنگ شویم،‌ سه هزار موشک هر روز بر سر ما می‌بارد و گفتند غیر از اینکه ایران سه هزار موشک برای ما می‌فرستد،‌ از لبنان و غزه و جاهای دیگر نیز ما مورد حمله موشک‌ها قرار می‌گیریم و این مهم نشان‌دهنده عزت و قدرت اسلام است.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین یاد و خاطره سردار سلیمانی را گرامی داشت و گفت: زمینه‌هایی که امروز جبهه مقاومت در منطقه دارد و این عزت و قدرت منطقه‌ای،‌ به برکت تلاش‌های سردارانی چون سلیمانی و تهرانی مقدم حاصل شد.

فتنه ۸۸ با حضور با بصیرت مردم خنثی شد

امام جمعه قزوین بیان کرد: مدت‌ها بود که فتنه‌گران از سوی آمریکا، صهیونیست‌ها و اجانب مورد حمایت قرار می‌گرفتند و تشویق می‌شدند که اگر مقاومت کنید نظام اسلامی را شکست می‌دهید اما الحمدالله روز ۹ دی مردمی که از عزاداری اباعبدالله الحسین (ع) می‌آمدند و تحت تعلیم مکتب آن حضرت قرار داشتند،‌ اثری از فتنه باقی نگذاشتند و این اتفاق در همه شهرها و مخصوصاً در تهران پیش آمد و فتنه جمع شد.

وی خاطرنشان کرد: ۹ دی فقط فتنه فتنه‌گران ۸۸ را خاموش نکرد بلکه دشمنان بیرونی و عوامل داخلی آن‌ها را نیز ناامید کرد و این یکی از ویژگی‌های مهم ۹ دی، روز بصیرت ملی و همراهی با امامت و ولایت بود و آن روز، روز میثاق امت با ولایت شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: قزوين استانی سیاسی میلاد حضرت مسیح امام جمعه قزوین جمعه قزوین معرفی کرده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۷۵۴۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استراحت علیرضا حقیقی بعد از ۲۵ بازی

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا حقیقی، دروازه‌بان با تجربه هوادار که در تیم‌های پرطرفدار دروازه‌بانی کرده و فصل‌های پراتفاقی را پشت سر گذاشته، امسال در هوادار شرایط متفاوتی را پشت سر گذاشت.

او در فصل آرام خود گلر اول هوادار است و از ابتدای فصل در ۲۴ بازی لیگ و یک بازی جام حذفی به طور متوالی و کامل بازی کرده بود.

حقیقی با تصمیم مسعود شجاعی از لیست هوادار برای بازی حذفی مقابل مس سونگون کنار گذاشته شد تا به استراحت بپردازد. این گلر باتجربه حالا باید خود را آماده بازی سخت و حساس برابر صنعت نفت آبادان کند‌.

هوادار با دروازه‌بانی آرشا شکوری ۱۷ ساله با نتیجه سه بر یک مس سونگون را شکست داد و راهی مرحله بعدی شد.

دیگر خبرها

  • عفاف و حیا حافظ حریم انسانی و شخصیت وجودی زن و مرد است
  • قدردانی جمعی از استادان و شخصیت‌های حوزوی از آیت‌الله جوادی آملی
  • ثبت‌نام لیگ قرآنی «ضحی» در گیلان آغاز شد
  • ثبت‌نام سومین دوره مسابقات تیمی قرآن در گیلان آغاز شد
  • استراحت علیرضا حقیقی بعد از ۲۵ بازی
  • اهانت مجدد به قرآن کریم در استکهلم
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح
  • نماینده آیت الله العظمی سیستانی خواستار تربیت شخصیت قرآنی دانش آموزان و دانشجویان شد
  • ماجرای نسبت فامیلی علیرضا قربانی با داور «محفل» از زبان احمد ابوالقاسمی + فیلم
  • علیرضا حقیقی از لیست مسعود شجاعی خط خورد