Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@20:37:01 GMT

عقب‌ماندگی‌های تحصیلی در خوزستان رفع شود

تاریخ انتشار: ۳ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۷۵۹۳۱

عقب‌ماندگی‌های تحصیلی در خوزستان رفع شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام عبدالحسین غبیشاوی ظهر امروز جمعه در نماز جمعه این هفته با قدر دانی از عملکرد قابل قبول شهرداری آبادان در بارندگی‌های اخیر گفت: پیش از بارندگی‌ها از شهردار آبادان درخواست کردم که برای بارش‌های آینده آمادگی داشته باشند و با توجه ویژه به اوضاع معابر و زیر ساخت‌های شهر، مشکل مردم را هم در این زمینه برطرف کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خطیب جمعه آبادان افزود: قبل از کرونا استان خوزستان در استاندارهای تحصیلی کشور وضعیت نامناسبی داشت و پس از کرونا این موضوع تشدید شد و این عقب ماندگی‌هایی که در زمان کرونا ایجاد شده باید برطرف شود و در اولویت برنامه‌های آموزش و پرورش باشد.

وی با اشاره به در پیش بودن ۹ دی افزود: ۹ دی روزی است که مردم با حضور در میدان ثابت کرده‌اند پای خون‌هایی که برای این نظام اسلامی ریخته شده خواهند بود و از دولت رئیسی می‌خواهیم که در انتصابات خود افرادی را بر کرسی خدمت به این مردم بنشانند.

امام جمعه آبادان گفت: در آستانه رحلت حضرت آیت الله جمی امام جمعه سابق آبادان هستیم و امسال قرار است که برنامه گرامیداشت او را متفاوت نسبت به سایر مراسم‌های سالگرد باشد و تهیه‌ی جهیزیه و سبد کالا به خانواده‌های نیازمند در دستور کار است.

تبریک میلاد حضرت عیسی (ع) به همه هموطنان موحد پیرو این پیامبر بزرگ و اشاره به تشکیل نهضت سواد آموزی به فرمان امام خمینی (ره) از دیگر موضوعات مورد اشاره در سخنان امام جمعه آبادان بود.

کد خبر 5383074

منبع: مهر

کلیدواژه: امام جمعه آبادان آموزش و پرورش خوزستان ویروس کرونا بوشهر آمار کرونا شب یلدا خطبه های نماز جمعه بارش برف گرگان کرمانشاه بارش باران آتش سوزی واکسن کرونا قاسم سلیمانی عکس استانها شیوع کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۷۵۹۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسدود شدن محور سربندر به آبادان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، رییس پلیس راه خوزستان گفت:به علت آبگرفتگی و سقوط پایه‌های برق در محور سربندر به آبادان در محدوده شادگان این مسیر مسدود شد.

سرهنگ سعید رحیمی افزود:همکاران ما در پلیس راه از منطقه خوردورق مسیر را یک طرفه کرده اند تا عوامل امدادی نسبت به جمع آوری پایه‌ها و کنترل برق اقدام کنند.

وی ادامه داد: به علت بارش شدید باران در چند نقطه در محور ایذه به دهدز ریزش کوه صورت گرفت که توسط عوامل راهداری پاکسازی و مسیر باز شده است.

رئیس پلیس راه خوزستان اظهار کرد: همچنین در محور اندیکا در منطقه تاراز مه گرفتگی و ریزش باران شدید داسته ایم و ریزش کوه در چند نقطه انجام که با همکاری عوامل راهداری و پلیس راه مسیر پاکسازی شد. 

سرهنگ رحیمی گفت:با توجه با بارش شدید باران در محور‌های استان رانندگان در هنگام تردد با رعایت قوانین و احتیاط کامل رانندگی نمایند.

دیگر خبرها

  • میزبانی خوزستان از ۲ بازی لیگ برتر فوتبال
  • تردد روان در محور بندر امام(ره)_آبادان
  • باز بودن محور بندر امام خمینی به آبادان
  • بازگشت آفتاب بر گستره آبادان و خرمشهر
  • امام جمعه اهواز : طرح حجاب «نور» محله به محله اجرا شود
  • صدا و سیما مؤثرترین نقش را در ایجاد تمدن اسلامی دارد
  • مسدود شدن محور سربندر به آبادان
  • دلیل استعفای امام جمعه رفسنجان چه بود؟
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ / اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • افزایش سه درجه ای دما در آبادان و خرمشهر