Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر امور خارجه گفت: رزمایش پیامبر اعظم(ص) جلوه‌ای از عزم خدشه‌ناپذیر ما برای دفاع مستحکم از میهن اسلامی و پاسخ کوبنده به دشمنان این آب و خاک و حاوی پیام برادری و امنیت برای کشورهای دوست و همسایه است.

به گزارش برنا، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه روز جمعه با بازنشر قسمتی از بیانات مقام معظم رهبری درباره نیروهای مسلح به رزمایش پیامبر اعظم(ص) واکنش نشان داد و به نقل از حضرت آیت الله خامنه ای در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت: افتخار نیروهای مسلّح ما این است که نیروهای مسلّح در کشور عزیز ما حصار مستحکمی هستند، قلعه‌ی مستحکمی هستند برای کشور و برای ملّت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همان طور که امیرالمؤمنین فرمود «فَالجُنودُ بِاِذنِ الله حُصونُ الرَّعیَّة»، این به معنای واقعی کلمه در کشور ما تحقّق پیدا کرده و امروز سازمانهای نیروهای مسلّح -ارتش، سپاه، نیروی انتظامی، بسیج- به معنای واقعی کلمه، سپر دفاعی در برابر تهدیدهای سخت دشمنان بیرونی و درونی هستند.

وی در یادداشت کوتاهی بعد از بیانات مقام معظم رهبری نوشت: جمهوری اسلامی ایران به عنوان کشوری مقتدر، همواره منادی صلح و ثبات منطقه ای بوده است و  رزمایش پیامبر اعظم (ص) علاوه بر آنکه جلوه‌ای از عزم خدشه‌ناپذیر ما برای دفاع مستحکم از میهن اسلامی و پاسخ کوبنده به دشمنان این آب و خاک است، حاوی پیام برادری و امنیت به کشورهای دوست و همسایه است.

​انتهای پیام/ 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مقام معظم رهبری نیروهای مسلح حضرت آیت الله خامنه اسلامی ایران خاک امور خارجه بسیج حضرت آیت الله خامنه ای خاک نیروهای مسلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۷۶۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیامبر منطقه محروم بشاگرد کیست؟! + فیلم

حاج عبدالله والی، مسئول کمیته امداد امام خمینی و نماینده امام در منطقه محروم بشاگرد بود که با هدف انسان سازی و فقرزدایی به بشاگرد هرمزگان رفت و در مدت ۲۳ سال در آنجا خدمات ارزنده‌ای را انجام داد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • اعلام اتصال انتهای بولوار دکترحسابی به بزرگراه پیامبر اعظم (ص) در مشهد
  • وزیر خارجه انگلیس: ایران منطقه را بی ثبات می کند
  • خیابان پشتیبان بلوار پیامبر اعظم (ص) قم احداث می‌شود
  • پیام امیرعبداللهیان به مناسبت «روز ملی خلیج فارس»
  • بزرگداشت روز ملی خلیج فارس در واقع تکریم هویت ملی ایرانیان است
  • ادعای وزیر خارجه انگلیس : ایران منطقه را بی‌ثبات می‌کند!
  • امیرعبداللهیان: امنیت خلیج فارس فقط با مشارکت کشورهای ساحلی تامین می‌شود
  • کامرون: ایران منطقه را بی‌ثبات می‌کند!
  • نیروهای مسلح ایران دشمنان را به فرسودگی کشاندند
  • پیامبر منطقه محروم بشاگرد کیست؟! + فیلم