Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ؛ امیر قلعه‌نویی سرمربی گل گهر درباره رای پرونده بازیکن گابنی خود گفت: چرا اینقدر زود رای صادر کردند؟ در حق ما جفا کردند. قبل از این چنین رایی نبوده و بعد از آن هم نخواهد بود. هیچ کار غیر قانونی نکرده‌ایم.

او درباره بردن این پرونده به استیناف گفت: نمی دانم این رای در کمیته استیناف می شکند یا نه.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وقتی کارت بازیکن آن هم بازیکن خارجی صادر می‌شود هیچ تخلفی انجام نشده است. تعجب می‌کنم چرا فشار گذاشتند و زود رای دادند. چرا کمی صبر نکردند تا تحقیقات بیشتری بکنند؟ چرا؛ چون تیمی هستیم از شهرستانی با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت؟ این رفتارها خوب نیست.چند هفته است با روح و روان ما بازی کردند چرا چون خواستیم به فوتبال این مملکت خدمت کنیم. بازیکن با ۳ هزار دلار آوردیم، کل قرارداد ۶۰-۷۰ هزار دلار شده است اما آیا در لیگ دسته ۲ بازیکن این مبلغی داریم؟ بازیکنان ما روحشان مرده شده و نمی‌توانند فوتبال بازی کنند. این نوع حکم برای اولین بار است داده شده، در گذشته این مسائل بوده اما پیگیری نشده است. ببینید قبل و بعد از حکم چقدر تحت فشار بودیم اما بلند شدیم. 

قلعه نویی ادامه داد:در جام حذفی خوب بازی کردیم و امروز هم مقابل تیم خوب آلومینیوم فکر نمی‌کنم هیچی تیمی اینجا اینقدر ایجاد موقعیت کرده باشد اما خدا را خوش نمی‌آید. رفتاری که با من و تیم من در این چند سال شد خدا را خوش نمی‌آید، باید جواب پس داد و آخر همه چیز یک متر و نیم جاست.ما از پلیس فتا خواهش می‌کنیم بگویند ایمیل‌های جعلی از سوی چه کسی بوده است؟ از حق و حقوق این تیم باید دفاع شود. ۴ هفته است زندگی شخصی ما بهم ریخته است اما باز هم بچه‌های ما مردانگی به خرج دادند. این همه بلا سر یک تیم در آورده بودند نمی‌توانست بلند شود. این همه عجله برای حکم دادن؟ پرونده‌های قبلی هم بوده چرا سریع به این پرونده رسیدگی کرده‌اند؟ من قبلا حرف‌هایم را زده‌ام و باید تاوان پس بدهند. هر کسی را با اعمالش ارزیابی می‌کنند. بیشتر بخوانید: سوغات سه‌گله شاگردان مجیدی از مشهد بهترین نیمه استقلال در ۴۹۱ روز اخیر! ستاره جنجالی استقلال خانه‌نشین شد

۲۵۳ ۲۵۱

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: امیر قلعه نویی باشگاه گل گهر سیرجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۷۷۰۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام قلعه‌نویی به تیم ملی فوتسال: مطمئنم با جام برمی‌گردید

سرمربی تیم ملی فوتبال در پیامی به حمایت از تیم ملی فوتسال پرداخت.

به گزارش ایسنا، تیم ملی فوتسال ایران توانست با غلبه بر ازبکستان میزبان به فینال جام ملتهای اسیا ۲۰۲۴ راه پیدا کند.

امیر قلعه نویی سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در پیامی ویدئویی در حمایت از تیم ملی فوتسال اظهار کرد: عرض تبریک به فرزندان برومند ایران زمین. به نظر من شما ایرانی بودن را معنا کردید. تیمی هستید که تا آخرین لحظه دست از تلاش بر نمی‌دارد. نسل تازه ای با درایت سرمربی با دانشتان در حال شکل گیری است و قهرمانی در آسیا تازه گام ابتدایی است برای افتخارات بیشتر و مسابقات جهانی. آرزو دارم و اطمینان می دهم که با همین قدم های استوارتان با جام به وطن برمی گردید.

فینال فوتسال جام ملتهای آسیا فردا بین ایران و تایلند برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • واکنش سرمربی تیم ملی به قهرمانی فوتسال
  • حمایت ویژه امیر قلعه نویی از شاگردان وحید شمسایی
  • فیلم| تبریک خاص قلعه نویی به بازیکنان تیم ملی فوتسال
  • پیام احساسی قلعه نویی به تیم ملی فوتسال ایران
  • واکنش قلعه‌نویی به صعود تیم ملی به فینال آسیا
  • تبریک خاص قلعه نویی برای بازیکنان تیم ملی فوتسال | ویدئو
  • پیام قلعه‌نویی به تیم ملی فوتسال
  • پیام قلعه‌نویی به تیم ملی فوتسال: مطمئنم با جام برمی‌گردید
  • قلعه‌نویی خطاب به ملی‌پوشان فوتسال: اطمینان دارم با جام به وطن برمی گردید+ فیلم
  • پیام امیر قلعه نویی به تیم ملی فوتسال پس از صعود به فینال + ویدئو