Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، اولین رویداد مهم خبری استان در هفته گذشته اظهار نظر استاندار کرمانشاه در خصوص برگزاری مراسمات مختلف در استان بود که اعلام کرد: براساس مصوبه ستاد استانی مقابله با کرونا، برگزاری تمام برنامه‌ها و مراسم‌های مذهبی، فرهنگی و اجتماعی به شرط ارائه کارت تزریق ۲ دُز واکسن، توسط شرکت کنندگان امکان‌پذیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«هوشنگ بازوند» در نشست ستاد استانی کرونا افزود: کسانی که متولی برگزاری این برنامه‌ها و مراسمات هستند باید کارت واکسن همه شرکت کنندگان را بررسی کنند و اجازه ورود به افراد فاقد کارت ندهند.

وی در ادامه از برنامه‌های دولت برای کنترل هوشمند مراجعان به ادارات خبر داد و گفت: یک سامانه هوشمند با عنوان سامانه امید توسط دولت طراحی شده است و تمام ادارات و دستگاهای اجرایی به زودی موظف می شوند کد ملی کارکنان و مراجعان را در بدو ورود به این سامانه وارد کنند و تنها کسانی مجاز به ورود و دریافت خدمات خواهند شد که ۲ دُز واکسن خود را تزریق کرده باشند.

بازوند عنوان کرد: به زودی این کنترل هوشمند به حوزه حمل و نقل شهری و برون شهری و دانشگاه‌ها و موسسات آموزشی نیز تعمیم داده می شود. 

محدودیت زمانی تولید آثار جشنواره ابوذر کرمانشاه برداشته شد

رییس سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه اعلام کرد که محدودیت‌های زمانی برای ارسال آثار تولیدی به جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان کرمانشاه برداشته شده است.

«محمدهادی صحرایی» اظهار داشت: پیش از این قرار بود که آثار ارسال شده به جشنواره رسانه‌ای ابوذر مربوط به پس از سال ۹۹ باشد اما این محدودیت اکنون برداشته شده است.

وی افزود: همچنین اعلام شده بود که هر شرکت کننده تنها می تواند سه اثر ارسال کند که این محدودیت نیز حذف شده است؛ اکنون مخاطبان می توانند در هر موضوع یک اثر تا روز ۹ دی ارسال کنند.

صحرایی از علاقه‌مندان و اهالی رسانه خواست فرم های ثبت نام شرکت در پنجمین جشنواره ابوذر را از طریق کانال پیامرسان "ایتا" به نشانی aboozar۵_ksh دریافت و پس از ثبت نام آثار خود را در این کانال بارگذاری کنند.

افزایش قیمت نان در کرمانشاه

هفتاد و هفتمین کارگروه تنظیم بازار استان کرمانشاه در حالی به میزبانی استانداری برگزار شد که تصویب افزایش قیمت نان مهمترین تصمیم اتخاذ شده از سوی اعضای آن بود.

بر همین اساس قیمت نان سنگک سنتی و ماشینی دولتی از هزار تومان به ۱۵۰۰ تومان، سنگک اتوماتیک از ۵۵۰ تومان به یک هزار تومان، اتوماتیک تونلی کیلویی از ۱۵۵۰ تومان به ۲۲۰۰ تومان، بربری سنتی و ماشینی از ۷۰۰ تومان به هزار تومان، لواش نیمه اتوماتیک و سنتی از ۳۰۰ تومان به ۴۰۰ تومان، تافتون سنتی و ماشینی از ۴۰۰ تومان به ۶۰۰ تومان و ساچی پز از هزار تومان به ۱۶۰۰ تومان افزایش یافت.

همچنین قیمت آزاد نان سنگک سنتی و ماشینی از ۱۵۰۰ تومان به ۲ هزار تومان، سنگک اتوماتیک از ۷۵۰ تومان به ۱۲۰۰ تومان، اتوماتیک تونلی کیلویی از ۱۸۰۰ تومان به ۲۵۰۰ تومان، بربری سنتی و ماشینی از هزار تومان به ۱۵۰۰ تومان، لواش نیمه اتوماتیک و سنتی از ۳۰۰ تومان به ۴۵۰ تومان، تافتون سنتی و ماشینی از ۶۰۰ تومان به ۸۰۰ تومان و ساچی پز از ۱۵۰۰ تومان به ۲ هزار تومان رسید.

۵۰۷ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه کشف شد

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از انهدام یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر و کشف ۵۰۷ کیلوگرم تریاک در شهر کرمانشاه خبر داد و گفت: پس از اطلاع ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از فعالیت یک باند حرفه ای و اینکه قصد انتقال مقدار زیادی مواد از استان های جنوبی به کرمانشاه را دارند، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

 سردار «علی‌اکبر جاویدان» در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی مسیر تردد قاچاقچیان شده و با استقرار در محل مناسب طی عملیاتی غافلگیرانه موفق به توقیف خودروی آن ها شدند.

وی با بیان اینکه در بازرسی های انجام شده از خودرو توقیفی قاچاقچیان مواد مخدر، ۵۰۷ کیلوگرم تریاک که به شکل حرفه ای جاساز شده بود، کشف شد، از دستگیری چهار قاچاقچی و معرفی آن ها به دستگاه قضایی، خبر داد.

درخواست‌های مردمی را تا رسیدن به نتیجه پیگیری می‌کنیم

رییس کل دادگستری استان کرمانشاه با بیان اینکه طی ۲۷ ماه گذشته بیش از ۱۶۴ هزار شهروند با مسئولان قضایی استان دیدار داشته‌اند، گفت: پیگیر تمامی درخواست‌ها تا حصول نتیجه و بر اساس راهکارهای قانونی هستیم.

«پرویز توسلی زاده» در حاشیه دیدار مردمی اظهار کرد: در ملاقات‌های مردمی، جلب رضایت ارباب رجوع، رعایت حقوق شهروندی، شناخت و رفع فوری مشکلات مراجعین و پاسخ قانع کننده و درخور شأن ارباب رجوع، از موضوعات مورد نظر ما بوده و هدف غایی، جلب رضایت مردم است.

وی با اشاره به آمار عملکرد ملاقات‌ها و شیوه پیگیری درخواست‌های مردمی افزود: در ۲۷ ماه گذشته بیش از ۱۶۴ هزار ملاقات کننده در استان کرمانشاه با مسئولان قضایی دیدار داشتند که البته این آمار به تنهایی نمی‌تواند مفید باشد بلکه ما پیگیر تمامی درخواست ها تا حصول نتیجه و بر اساس راهکارهای قانونی بوده ایم و اگر منعی هم وجود داشته با مراجعه کننده صحبت شده و به اقناع ایشان کمک کرده‌ایم.

نمایندگان هندبال کرمانشاه به دور دوم لیگ دسته اول کشور صعود کردند

تیم‌های هندبال زاگرس اسلام آبادغرب و هفتاد و چهار کرمانشاه نمایندگان استان در رقابت‌های لیگ دسته اول هندبال باشگاه‌های کشور با درخشش در مرحله گروهی موفق شدند به مرحله دوم و حذفی این رقابت‌ها صعود کنند.

تیم زاگرس اسلام آبادغرب در گروه اول با میناب، پرواز اصفهان، بانه و فراز بام خائیز دهدشت همگروه شده بود که با سه پیروزی و یک مساوی صدرنشین گروه خود شد.

تیم هندبال هفتاد و چهار کرمانشاه دیگر نماینده استان در رقابت‌های لیگ دسته اول هم که در گروه دوم با ثامن الحجج اراک، درنای مراغه، سنگ آهن بافق و هیات هندبال خرم آباد همگروه شده بود بسیار مقتدرانه ظاهر شد و توانست با صدرنشینی در گروهش راهی دور دوم شود.

دولت در بودجه ۱۴۰۱ عملکرد پایتخت‌محور نداشته است

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمانشاه با بیان این‌که دولت سیزدهم در بودجه ۱۴۰۱ عملکرد پایتخت‌محور نداشته است، گفت: رویکرد اصلی افزایش اختیارات مالی استان‌ها در راستای کمک به بخش غیردولتی و به‌ عبارتی اقتصاد مردم محور است.

«حبیب‌الله وفایی» با بیان این‌که دولت سیزدهم در بودجه، نگاه کلان ملی را رعایت کرده ‌است، این موضوع را در راستای بازگشت دولت به مردم توصیف کرد و افزود: لایحه بودجه سال آینده احکام مهمی برای مشارکت بخش غیردولتی در اقتصاد کشور ایجاد کرده؛ بخشی که در حقیقت صاحبان اصلی اقتصاد هستند.

به گفته‌ او، یکی از دلایل پایین بودن رشد اقتصادی در سال‌های گذشته، تشکیل نشدن سرمایه ثابت توسط بخش غیردولتی بوده‌ است که با تغییر نگاه پایتخت محور به سوی استان محوری در دولت سیزدهم، می‌توان شاهد تامین رشد اقتصادی از طریق افزایش تولید صندوق‌های توسعه استانی بود.

وفایی افزود: قرار است منابع این اقدام از محل اعتبارات بودجه کل کشور، اعطای اختیارات به استان‌ها از محل فروش اموال مازاد دولتی و مازاد درآمدهای استانی، استفاده از بازارهای پولی و مالی، صندوق توسعه ملی و سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی تأمین شود.

استاندار کرمانشاه: باید جلوی عرضه چندنرخی کالا در بازار گرفته شود

استاندار کرمانشاه در راستای دستور رییس جمهوری برای کنترل جدی قیمت‌ها در بازار و مهار تورم گفت: جهاد کشاورزی استان باید جلوی عرضه کالاهای یکسان با چند نرخ متفاوت را بگیرد.

هوشنگ بازوند بر پیگیری جدی دستورات رییس جمهور تاکید و اظهار کرد: اختلاف فاحش قیمت کالاهای یکسان در بازارهای استان پذیرفتنی نیست و سازمان جهاد کشاورزی به عنوان متولی کنترل بازار باید مانع این مشکل شود.

وی افزود: جهاد کشاورزی موضوع چند نرخی بودن کالاها را با جدیت و به صورت میدانی پیگیری کند و در جلسات آینده ستاد تنظیم بازار استان، گزارش اقدامات صورت گرفته را ارائه کند.

فروشگاه‌های زنجیره‌ای و نانوایی‌های متخلف کرمانشاه پلمب می‌شود

دادستان کرمانشاه با اشاره به اینکه فروشگاه‌های زنجیره‌ای متخلف که اجناس را با قیمت بالاتر می‌فروشند پلمب می‌شود گفت: همچنین نانوایی‌هایی هم که در خصوص نصب ساعت کار، رعایت بهداشت، عرضه نان با کیفیت و رعایت پروتکل‌های بهداشتی تخلف کنند، جهت پلمب به دادسرای عمومی معرفی می‌شوند.

«شهرام کرمی» در نشست هم اندیشی و اتخاذ تصمیم در خصوص نظارت بر تأمین کالاهای اساسی و مقابله با گرانفروشی و احتکار که با حضور مسوولان ذیربط برگزارشد، به تفاهم نامه کشوری بین بسیج، سازمان صمت و اصناف اشاره کرد و افزود: در این راستا طبق این تفاهم نامه در استان نیز به منظور نظارت و بازرسی در سطح عرضه و حمایت از حقوق مصرف کنندگان، تنظیم بازار و کنترل قیمت ها، بازرسی و نظارت از واحدهای صنفی در سطح استان کرمانشاه از ظرفیت های بسیج استفاده شود.

وی ادامه داد: رسیدگی به گزارشات و شکایات مردمی، اجرای طرح های نظارتی بازار، کمک به شناسایی انبارهای غیر مجاز و احتکار کالا و نظارت و بازرسی بر کارخانجات و واحدهای تولیدی از مهمترین مواردی است که باید با همکاری بسیج، اصناف، سازمان جهاد کشاورزی و سازمان صمت به صورت ویژه در دستور کار قرار گیرد.

نماینده کنگاور: ۶۰ میلیارد تومان برای تکمیل سد آناهیتا اختصاص یافت

نماینده مردم شهرستان‌های کنگاور، صحنه و هرسین در مجلس شورای اسلامی از اختصاص ۶۰ میلیارد تومان برای تکمیل ساخت سد آناهیتا در شهرستان کنگاور خبر داد و گفت: اولویت اول در این راستا تملک اراضی و باغات پایین دست سد است.

 «علی رضایی» در دیدار با شهردار و اعضای شورای شهر کنگاور اظهار داشت: با همکاری نماینده‌های شهرستان‌های تویسرکان و نهاوند ۲ بانده کردن محورهای مزبور در ردیف بودجه‌ای ۱۴۰۱ قرار گرفته و وزارت راه و شهرسازی مکلف شده سال آینده عملیات ۲بانده کردن این محورها را به اتمام برساند.

وی در ادامه با بیان اینکه حریم معبد آناهیتا نیاز به بازنگری دارد، اظهار کرد: وزیر میراث فرهنگی برای حل مشکلات حوزه انتخابیه به کنگاور خواهد آمد.

هیات پزشکی ورزشی کرمانشاه به ۱۰۰ هزار ورزشکار خدمات ارائه می‌کند

رئیس هیات پزشکی ورزشی استان کرمانشاه با بیان اینکه بر اساس نتایج ارزیابی عملکرد هیات‌های استانی توسط فدراسیون پزشکی ورزشی، کرمانشاه موفق شد رتبه دوم را کسب کند، گفت: هم اکنون به ۱۰۰ هزار نفر از ورزشکاران استان کرمانشاه خدمات تشخیصی، درمانی، مشاوره ای و توانبخشی ارائه می‌شود.

دکتر «امید قادری» در جمع خبرنگاران، افزود: هیات پزشکی ورزشی استان کرمانشاه به عنوان پشتیبان ورزش قهرمانی و سلامت همگانی و نهاد متولی سلامت ورزشکاران با حضور نیروهای مجرب و کارآزموده به آحاد جامعه ورزش خدمات تشخیصی، درمانی و مشاوره ای تخصصی ارائه می‌کند.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در کمیته‌های تحت پوشش به منظور فراهم کردن دسترسی آحاد جامعه ورزش به خدمات مطلوب پزشکی ورزشی یادآوری کرد: این هیات هم اکنون در درمانگاه مرکزی و مجهزترین و بزرگترین کلینیک فیزیوتراپی غرب کشور در بخش های ارتوپدی، پزشکی ورزشی، روانشناسی، تغذیه، توانبخشی، حرکات اصلاحی، پزشک عمومی و سایر خدمات سرپایی آماده ارائه خدمات به ورزشکاران، مربیان، پیشکسوتان، داوران و سایر دست اندرکاران امر ورزش است.

امدادگران هلال احمر روانسر مفقودین کوه شاهو را نجات دادند

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه از تلاش چهار ساعته نجاتگران هلال احمر شهرستان روانسر برای جست‌وجوی ۲۲ کوهنورد در کوه شاهو و نجات آنان خبر داد.

دکتر «فرزین معتمدی» افزود: با اعلام گزارشی مبنی بر گم شدن ۲۲ کوهنورد در ارتفاعات کوهستانی کوه‌ شاهو به مرکز کنترل هماهنگی و عملیات EOC جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه اعلام شد.

وی گفت: بلافاصله ۲ تیم عملیاتی پنج نفره جمعیت هلال احمر روانسر به محل حادثه اعزام و یک تیم پشتیبان در مرکز اداری شعبه به صورت آماده‌باش حضور یافتند.

معتمدی با بیان اینکه تیم‌های عملیاتی شهرستان روانسر پس از چهار ساعت جست‌وجو مفقودین را پیدا کردند، افزود: این افراد به محل امن و پایگاه امداد و نجات شهید چمران منتقل شدند.

کشف ۱۰۰ کلت کمری غیرمجاز در کرمانشاه

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از انهدام یک باند توزیع سلاح غیر مجاز و کشف ۱۰۰ قبضه کلت کمری در شهر «ماهیدشت» کرمانشاه خبر داد.

سردار علی اکبر جاویدان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پس از اطلاع پلیس مبنی بر ورود یک محموله اسلحه غیرمجاز از کشورهای همسایه به داخل استان توسط اعضای یک باند، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران پلیس امنیت عمومی با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی محل تردد خودرو حامل سلاح های قاچاق در شهر ماهیدشت شده و در عملیاتی غافلگیرانه آن را توقیف کردند.

سردار جاویدان یادآور شد: در بازرسی از خودرو سمند توقیفی، ۱۰۰ قبضه کلت کمری غیرمجاز که به شکل حرفه ای جاساز شده بود، کشف شد.

بنیاد مسکن نگاه ویژه‌ای به مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه داشته باشد

استاندار کرمانشاه با اعلام اینکه معابر روستاهای مناطق زلزله‌زده استان به دلیل بازسازی از بین رفته و نیازمند اجرای طرح هادی هستند از بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خواست نگاه ویژه‌ای به این مناطق داشته باشد.

«هوشنگ بازوند» در مراسم افتتاح بقعه احمدابن اسحاق (ره) در شهرستان سرپل ذهاب،در این مراسم با بیان اینکه ۲ هزار واحد مسکونی در مناطق روستایی این شهرستان افزوده شد، افزود: استان کرمانشاه در بحث مقاوم سازی مسکن روستایی رتبه اول کشور را دارد.

وی یادآور شد: زلزله ۶/۴ریشتری یکسال بعد از زلزله ۷.۳ ریشتری بدون هیچگونه خسارتی نشان از کار مهندس قوی بود و همچنین در بحث مدرسه سازی و ساخت فاز دوم بیمارستان سرپل‌ذهاب از زلزله فرصت سازی شد.

بازوند با قدردانی از زحمات همه مسوولان و دست اندرکاران بازسازی زلزله غرب استان، گفت: در زمینه بازسازی مناطق زلزله زده بیش از ۱۳هزار کارگر و بنا و مهندس ناظر در مناطق مشغول فعالیت بودند.

درخشش کاراته کاهای کرمانشاهی در مسابقات قهرمانی آسیا

مسابقات کاراته قهرمانی آسیا در حالی با کسب مقام قهرمانی تیم ملی ایران همراه بود که ۶ ورزشکار کرمانشاهی حاضر در این رقابت ها با درخشش خو د و کسب مدال سهم زیادی در این موفقیت داشتند.

 آتوسا گلشادنژاد در رده امید مدال طلا، ستایش نادری در رده سنی جوانان و علی مسکینی در رده سنی بزرگسالان مدال نقره، مهدی خدابخشی و سامان حیدری در رده بزرگسالان مدال نقره تیمی  و امیررضا برزویی در رده سنی نوجوانان مدال برنز کسب کردند.

کرمانشاه آماده برگزاری مراسم بزرگداشت سردار دل‌ها

دومین سالروز شهادت سردار دل‌ها سپهبد شهید حاج «قاسم سلیمانی» در حالی کم کم فرا می رسد که مردم قدرشناس و دستگاه‌های اجرایی و مدیران استان کرمانشاه رفته رفته آماده برگزاری برنامه‌های مختلف به منظور بزرگداشت آن مجاهد نستوه و قدرشناسی از سال‌ها ایثار و مقاومتش در برابر دشمنان می‌شوند.

جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار با محوریت روز جهانی مقاومت و سالروز شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی عصر چهارشنبه (اول دی) در سالن شهدای دولت استانداری کرمانشاه به ریاست استاندار و با حضور مدیران و نمایندگان دستگاه های اجرایی و نهاد های نظامی و انتظامی برگزار شد.

در این نشست، بر برگزاری هرچه بهتر مراسم بزرگداشت دومین سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی به منظور قدردانی از سال ها مجاهدت و فداکاری وی در عرصه های مختلف خصوصا نبرد با دشمنان و نیروها و گروهک های تروریستی خصوصا داعش تاکید شد.

ارائه خدمات مختلف به مردم از جمله ویزیت رایگان، تجلیل از خانواده های معظم شهدا خصوصا شهدای مدافع حرم استان، غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا، برگزاری مسابقات ورزشی و فرهنگی، آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد، اهدای خون، برگزاری اجتماع مردمی، توزیع بسته های معیشتی و برگزاری یادواره های فرهنگی و شعرخوانی از مهمترین برنامه هایی است که برای ایام شهادت حاج قاسم سلیمانی تدارک دیده شده است.

سران غرب به تبعیت از حضرت عیسی (ع) از جنگ و خونریزی دوری کنند

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با تبریک فرا رسیدن سالروز تولد حضرت عیسی (ع) آن حضرت را پیامبر صلح و دوستی دانست و از سران غرب خواست به تبعیت از این پیامبر الهی از جنگ و خونریزی دوری کنند.

آیت الله «مصطفی علما» در خطبه های این هفته نماز جمعه کرمانشاه در مسجد جامع افزود: ما از سران غرب می خواهیم که به فرامین حضرت مسیح گوش دهند زیرا اون همواره بشارت صلح می داد و از جنگ و خون ریزی‌ دوری می کرد.  

امام جمعه کرمانشاه در ادامه خطبه هایش به اظهارات مقامات رژیم صهیونیستی اشاره کرد و گفت: سران رژیم اشغالگر قدس اقدام به تهدید ملت ایران کرده اند که در پاسخ به آنها گفت شما توان مقابله با بسیجی های لبنان را ندارید.

آیت الله علما تصریح کرد: همانطور که رهبر معظم انقلاب در مشهد فرمودند: اگر اسراییل به ایران چپ نگاه کند حیفا با خاک یکسان خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در ادامه به سالروز حماسه نهم دی ماه اشاره کرد و گفت: این روز زمان پیمان مجدد با ولایت فقیه و مقابله با توطئه دشمنان است.

آیت الله علما تاکید کرد که همه ما به ویژه صاحبان قلم وظیفه داریم که سالروز نهم دی ماه را برای مردم تبیین کنیم و این حماسه را برای آیندگان نگه داریم.

امام جمعه کرمانشاه در ادامه خطبه هایش یادآور شد: باید افکار امام راحل و رهبر معظم انقلاب را به خوبی تبیین کنیم تا این راه روشن برای آیندگان نیز به درستی حفظ شود.

وی همچنین به سالروز تولد حضرت زینب (س) اشاره کرد و گفت: جوانان کشورمان باید براساس عقلانیت و خرد حرکت کنند و همچون حضرت زینب (س) در زمان های حساس با درایت عمل نمایند.

برچسب‌ها استانداری کرمانشاه فرماندهی نیروی انتظامی کرمانشاه کرمانشاه کشفیات

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استانداری کرمانشاه فرماندهی نیروی انتظامی کرمانشاه کرمانشاه استانداری کرمانشاه فرماندهی نیروی انتظامی کرمانشاه کرمانشاه کشفیات استاندار کرمانشاه استان کرمانشاه استان کرمانشاه سنتی و ماشینی قاسم سلیمانی جهاد کشاورزی پزشکی ورزشی هزار تومان درخواست ها ۱۵۰۰ تومان تومان به ۲ هلال احمر برنامه ها رقابت ها قیمت نان یک باند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۷۸۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند سارقان خودرو در نهاوند

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار رضا زارعی در تشریح این خبر بیان اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت خودرو در شهرستان نهاوند، تیم ویژه پلیس آگاهی شهرستان به منظور شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان و کشف علمی سرقت ها تشکیل شد.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات فنی و قانونی و همچنین بکارگیری امکانات سازمانی و شگردهای خاص پلیسی سرانجام موفق به شناسایی فردی به هویت معلوم و دارای سوابق متعدد شدند.

زارعی تصریح کرد: با اقدامات فنی مشخص شد سارق پس از سرقت، خودرو را بلافاصله با همراهی و همکاری همدستانش از شهرستان خارج و به یکی از استان های همجوار انتقال می داده است.

این مقام انتظامی ادامه داد: با توجه به اطلاعات به دست آمده، مشخص شد سارقان به صورت باندی اقدام به سرقت ها می کرده اند و در نهایت با هماهنگی پلیس آگاهی استان، ۲ اکیپ از ماموران پلیس آگاهی نهاوند به استان همجوار مراجعه و متهم اصلی را دستگیر کردند و به پلیس آگاهی شهرستان دلالت دادند.

وی گفت: متهم پس از انتقال به یگان انتظامی و در بازجویی های فنی صورت گرفته بیان داشت به همراه ۲ نفر از دوستان خود درسطح شهر نهاوند پس از گشت زنی و شناسایی خودرو مورد نظر جهت سرقت، اقدام خود را عملی و بلافاصله خودرو را از شهر خارج و به فردی به هویت معلوم می فروخته است.

جانشین انتظامی استان در پایان بیان داشت: متهم دستگیر شده به سرقت ۲۹ دستگاه خودرو با همراهی همدستانش اعتراف کرد که با راهنمایی وی یکی از خودروهای مسروقه کشف و تحویل مالک شد و تحقیقات و اقدامات قضائی و قانونی درخصوص دیگر موارد ادامه دارد.

کد خبر 6093517

دیگر خبرها

  • انهدام ۳ باند سرقت احشام در لرستان
  • انهدام باند قمار و شرط‌بندی آنلاین در گلستان
  • انهدام باند سارقان خودرو در نهاوند
  • انهدام باند سرقت حرفه‌ای سیم و کابل برق در فرخ شهر
  • انهدام باند سارقان سیم برق در شهرکرد
  • بازار رمزارز‌ها / سقوط بیت‌کوین و اتریوم پیش از رویداد هنگ‌کنگ
  • انهدام باند قمار و شرط بندی آنلاین در گلستان
  • انهدام باند اراذل و اوباش در شهرستان بابلسر
  • انهدام سه باند سرقت احشام در لرستان
  • انهدام باند جعل اسناد و کلاهبرداری سازمان یافته املاک در قم