Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-04@03:43:30 GMT

معرفی تویوتا آوالون نایت شید ادیشن +عکس

تاریخ انتشار: ۴ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۷۹۱۳۸

معرفی تویوتا آوالون نایت شید ادیشن +عکس

پیش از ناپدید شدن تویوتا آوالون در بازار آمریکا، ژاپنی‌ها نسخه سفارشی نایت شید ادیشن را برای مدل ۲۰۲۲ ارائه خواهند کرد.

به گزارش مشرق، ورود به مدل سال ۲۰۲۲ به معنی خداحافظی با مدل اسپورت تر آوالون TRD نیز هست، خودرویی که دیگر در پیکربندی وب‌سایت تویوتا به چشم نمی‌خورد.

مدل جدید XSE هیبرید نایت شید ادیشن با رنگ‌های مشکی متالیک، سفید صدفی و نقره‌ای در دسترس خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این سدان ژاپنی همچنین از قطعات مشکی همچون پوشش آینه‌های جانبی، اسپویلر عقب، دستگیره درب‌ها، آنتن بال کوسه‌ای و نشان‌های روی بدنه برخوردار شده است. آوالون نایت شید ادیشن از رینگ‌های ۱۹ اینچی تیره‌رنگ سود برده و در داخل کابین نیز متریال سافتکس به چشم می‌خورد.

مونروف برقی تویوتا هم به‌صورت استاندارد در این خودرو وجود دارد. البته این مونروف به‌صورت سفارشی در مدل های XLE و XLE هیبرید ۲۰۲۲ قابل انتخاب است. آوالون نایت شید همچنین از سیستم صوتی با ۸ بلندگو، نمایشگر ۹ اینچی لمسی و… سود می‌برد. شایان ذکر است تویوتا سیستم صوتی سطح بالای JBL با ۱۴ بلندگو و قدرت ۱۲۰۰ واتی را به‌صورت استاندارد روی مدل های لیمیتد و تورینگ ارائه می‌کند.
 

در جدول زیر می‌توانید قیمت مدل های گوناگون آوالون ۲۰۲۲ را مشاهده کنید:

تریم قیمت (دلار) XLE $۳۷,۴۰۰ XLE Hybrid $۳۸,۳۷۵ Limited $۴۳,۷۰۰ Limited Hybrid $۴۴,۶۷۵ Nightshade Edition $۴۱,۷۲۴ Touring $۴۴,۱۰۰

قیمت آوالون ۲۰۲۲ نسبت به مدل قبلی افزایش یافته به گونه‌ای که افزایش قیمت تریم پایه XLE برابر با ۱۵۰ دلار بوده است. البته با این افزایش قیمت ناچیز، تویوتا اقدام به نصب تجهیزات ایمنی بیشتر روی خودروی خود کرده که شامل نوربالای خودکار، کروز کنترل راداری، هشدار خروج از مسیر، دستیار علائم جاده‌ای و… می‌باشد. این برند همچنین یادآور صندلی عقب را به‌صورت استاندارد روی آوالون ۲۰۲۲ نصب کرده است.

آوالون ۲۰۲۲ آخرین سال حضور این خودرو در آمریکا بوده اما تویوتا به عرضه آن در کشور چین همچنان ادامه خواهد داد.

منبع:پدال

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو بورس قیمت خودرو اخبار خودرو بازار خودرو تویوتا خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۷۹۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف بامداد امروز در محور نهبندان-زاهدان ۲ کشته بر جای گذاشت

رئیس پلیس راه استان خراسان‌جنوبی گفت: بامداد امروز بر اثر برخورد یکدستگاه اتوبوس با وانت تویوتا حامل سوخت قاچاق در محور نهبندان-زاهدان دو نفر جان خود را از دست دادند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان‌جنوبی و به نقل از پایگاه خبری پلیس،علیرضا رضایی اظهار کرد: ساعت پنج و ۱۰ دقیقه صبح امروز با اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی مبنی بر وقوع حادثه رانندگی در کیلومتر ۱۴ محور نهبندان- زاهدان بلافاصله مأموران و نیروهای امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

وی گفت: مأموران با حضور در محل حادثه مشاهده کردند یک دستگاه اتوبوس با وانت تویوتا حامل سوخت قاچاق برخورد کرده است که بر اثر این حادثه رانندگی، خودروی تویوتا حامل سوخت دچار حریق شد و دو نفر به دلیل شدت جراحات جان خود را از دست دادند.

رضایی با بیان این که علت تصادف برابر نظریه کارشناسان پلیس راه، تغییر مسیر ناگهانی از سوی راننده اتوبوس تشخیص داده شده است، تصریح کرد: رانندگان با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی از هرگونه عجله و شتاب بی‌مورد پرهیز کنند تا شاهد این‌گونه حوادث تلخ و ناگوار نباشیم.

کد خبر 749581

دیگر خبرها

  • تبلت جدید HTC باتری بزرگ و اندروید ۱۴ دارد
  • دولت علاوه بر کنترل قیمت‌ها، اخلال گران اقتصادی را معرفی کند
  • معرفی فورس گورکا پنج‌در، همتای ارزان‌قیمت مرسدس G کلاس از هند! (+عکس)
  • کشف خودروی تویوتا قاچاق از یک تعمیرگاه
  • معرفی جان سخت‌ترین خودروها در جهان (+عکس)
  • وینیسیوس به جمع کریستیانو رونالدو و دی‌بروینه پیوست
  • تصادف محور نهبندان ـ زاهدان ۲ کشته برجای گذاشت
  • شوتی سواران در برخورد با اتوبوس جان باختند
  • 2 کشته بر اثر برخورد خودروی شوتی با اتوبوس در محور نهبندان-زاهدان 
  • تصادف بامداد امروز در محور نهبندان-زاهدان ۲ کشته بر جای گذاشت