Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، صفحه رسمی برنامه «دورهمی» در اینستاگرام از تولید فصل دوم این مسابقه تلویزیونی خبر داد. در این خبر آمده است: «از دهم دی‌ماه تولید سری دوم از مسابقه دورهمی با تغییرات قابل توجه و البته جذاب آغاز خواهد شد و راه های ارتباطی برای حضور در برنامه از طریق صفحه رسمی دورهمی در فضای مجازی اعلام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم تولید برنامه دورهمی همچنان تمام تلاش و انرژی خود در جهت تولید برنامه ای جذاب را به کار خواهند گرفت تا باز هم به جلب رضایت حداکثری مخاطبان گرامی مفتخر شوند.»

«دورهمی» از برنامه‌های تلویزیونی است که تاکنون در فصل‌های مختلفی روی آنتن رفته است. این مجموعه که تا مدت‌ها با ساختار تاک شو پخش شد، پس از مدتی سراغ ساختار مسابقه رفت. تاکنون یک فصل از این برنامه در قالب یک مسابقه تلویزیونی با اجرای مهران مدیری روی آنتن شبکه نسیم رفته است و حالا سازندگان از تولید فصل جدید خبر داده‌اند.

کد خبر 645395 برچسب‌ها مهران مدیری تلویزیون - صدا و سیما

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: مهران مدیری تلویزیون صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۸۰۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فصل جدید «خوش نمک» از قاب شبکه نسیم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، این برنامه به تهیه کنندگی مقداد مومن نژاد و مسعود رجبیان و با اجرای علی فریادی و علی زرگر با دکور جدید و بخش‌های متفاوت از امشب از شنبه تا سه شنبه هر هفته ساعت ۲۱ پخش می‌شود.

در فصل جدید برنامه «خوش نمک»، ۶۰ نفر در این مسابقه به صورت گروهی رقابت می‌کنند. هر شب ۴ نفر در این برنامه حضور دارند و به صورت گروه دو به دو با چالش خنده یکی پس از دیگری پیشی می‌گیرند.

در این فصل تماشاچی‌های حاضر در استودیو به شرکت کنندگان رای خواهند داد تا به مرحله بعد راهی شوند. اما «خوش نمک» چهار شرکت کننده کسی ات که از دوره مسابقه خارج می‌شود.

این برنامه ساعت‌های ۲:۳۰، ۹ صبح و ۱۷ بعدازظهر روز بعد بازپخش می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مادران ۴ فرزندی الگوی عینی برای خانواده‌ها
  • نقد و بررسی برنامه تلویزیونی محفل در قم
  • بیان ساده مفاهیم قرآن از نوآوری‌های برنامه «محفل» بود
  • ضبط برنامه تلویزیونی نامزد‌های انتخابات میان دوره‌ای مجلس
  • شاه‌کلید نکونام برای بازکردن قفل قهرمانی در تبریز!
  • برگزیدگان جشنواره تلویزیونی «عروسک‌خونه» معرفی شدند
  • فصل جدید «خوش نمک» از قاب شبکه نسیم
  • قرائت قرآن و حمایت از فلسطین در برنامه تلویزیونی تونس+فیلم
  • ببینید | با خنده بگذریم از خنده نگذریم
  • نهضت تولید سبز با برق سبز در شهرستان بردسکن کلید خورد