Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@03:14:54 GMT

مداحی نادر جوادی در مدح حضرت فاطمه زهرا(س) + فیلم

تاریخ انتشار: ۴ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۸۰۶۸۱

مداحی نادر جوادی در مدح حضرت فاطمه زهرا(س) + فیلم

‍‍‍‍‍‍

گروه استان‌ها - به مناسبت ایام فاطمیه مداحی ناب نادر جوادی مداح و روضه‌خوان معروف اردبیلی در مدح حضرت فاطمه زهرا(س) تقدیم مخاطبان عزیز خبرگزاری تسنیم می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، به مناسبت ایام فاطمیه مداحی ناب نادر جوادی مداح و روضه‌خوان معروف اردبیلی در مدح حضرت فاطمه زهرا(س) تقدیم مخاطبان عزیز خبرگزاری تسنیم می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حاج نادر جوادی اردبیلی یکی از مداحان جوان ترک زبان از خطه مشکین‌شهر استان اردبیل (نیازمند صحت سنجی) است که در سال‌های اخیر معروف و مشهور شده به گونه‌ای که پای ثابت مراسم مسجد جامع اردبیل و قبل از آن مصلی شهر اردبیل در یک دهه اخیر بوده است.

جوادی با نوحه‌های جوشی و روضه‌ها‌ی سوزناک شناخته شده‌تر و در مکتب العباس(س) عبدل‌آباد تهران مراسماتی دارد که با استقبال مردم حسینی و عاشقان و محبین آل الله سلام الله علیهم اجمعین همه ساله برگزار می‌شود.

نوحه معروف "یا فاطمه(ع) من عقده دل وا نکردم" با صدای مرحوم مؤذن‌زاده اردبیلی + فیلمحس و حال رزمنده یمنی با نوحه حماسی ایرانی در تویوتای غنیمت گرفته از سعودی‌ها+فیلم و عکسموسیقی در خدمت مذاهب و ادیان / نوحه‌گری از نخستین شکل‌های عزاداری است

حاج نادر جوادی با توجه به شهرتی که در چند سال اخیر پیدا کرده و پیشتر به آن پرداختیم؛ در اقصی نقاط کشور به اجرای برنامه های مختلف اعم از عزاداری و جشن میلاد ائمه هدی سلام الله علیهم اجمعین می پردازد و همواره مجالس وی مملو از جمعیت است.

 

انتهای پیام/140/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نادر جوادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۸۰۶۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سلاخی مرد جوان در چاقوکشی زن و شوهری | زن اردبیلی شوهر سابقش را کشت

به گزارش همشهری آنلاین، سرهنگ سعید یوسفی‌ فعال فرمانده انتظامی شهرستان اردبیل گفت: با اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک درگیری در محله ملاباشی شهر اردبیل، مأموران کلانتری ۱۶ سبلان در قالب گشت انتظامی به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی افزود: با بررسی اولیه مأموران مشخص شد که یک زن و مرد که مدتی قبل از هم طلاق گرفته بودند با همدیگر درگیر شده‌اند و با استفاده از سلاح سرد اقدام به ضرب‌ و جرح یکدیگر کرده‌اند.

فرمانده انتظامی شهرستان اردبیل با اشاره به انتقال یکی از مجروحان حادثه درگیری به بیمارستان و متواری شدن زن جوان بیان کرد: مرد جوان پس از انتقال به بیمارستان به علت شدت جراحت‌های وارده جان خود را از دست داد. ردیابی‌ها برای دستگیری زن جوان آغاز شد و در کمتر از ۲۴ ساعت پس از ارتکاب جرم، وی در مخفیگاهش در اطراف اردبیل دستگیر شد.

وی ادامه داد: در تحقیقات اولیه پلیس مشخص شد که انگیزه قاتل از وقوع این قتل اختلافات خانوادگی قبلی بوده است.

سرهنگ یوسفی فعال گفت: برای جلوگیری از وقوع چنین حوادث ناگواری، افراد می‌توانند اختلاف خود با دیگران را از طریق مجاری قانونی پیگیری یا به مراکز مشاوره معاونت اجتماعی نیروی انتظامی مراجعه و از مشاوران خدمات مشاوره‌ای مختلف استفاده کنند.

کد خبر 847341 منبع: ایران برچسب‌ها استان اردبیل ازدواج - طلاق قتل - قاتل حوادث ایران

دیگر خبرها

  • آیت الله جوادی آملی: حرف هر واعظی در مردم اثر نمی‌کند، وگرنه روضه خوانی‌ها و وعظ کم نیست
  • قدردانی جمعی از استادان و شخصیت‌های حوزوی از آیت‌الله جوادی آملی
  • ۲۱ هزار نوآموز اردبیلی مورد سنجش قرار می‌گیرند
  • جشن‌های دهه کرامت در همه مساجد و محله‌های لرستان برگزار می‌شود
  • ۲۰ هزار دانش آموز لازم التوجه اردبیلی راهی اردو‌های تربیتی می‌شوند
  • ایجاد ۱۳ ایستگاه ورزش همگانی در اردبیل
  • اعلام حمایت دانشجویان اردبیلی از جنبش ضدصهیونیستی
  • مداح معروف عراق برای عملیات وعده صادق نوحه خواند | ویدئو
  • سلاخی مرد جوان در چاقوکشی زن و شوهری | زن اردبیلی شوهر سابقش را کشت
  • ماجرای نسبت فامیلی علیرضا قربانی با داور «محفل» از زبان احمد ابوالقاسمی + فیلم