Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان از برگزاری مراسم ۹ دی در حسینیه ثارالله و گلزار شهدای کرمان با سخنرانی آیت‌الله دری نجف آبادی خبر داد. - اخبار استانها -

حسین انجم‌شعاع در گفت‌‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان، با بیان اینکه در آستانه 9 دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت قرار داریم اظهار داشت: سال 88 عده‌ای با حمایت استکبار، به بهانه تقلب در انتخابات قصد ضربه زدن به نظام مقدس اسلامی را داشتند اما مردم برابر فتنه و فتنه‌گران ایستاده و حماسه آفرینی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان با اشاره به اینکه مردم ما در 9 دی سال 88 با حضور حماسی خود توطئه دشمن را خنثی و بساط فتنه‌گران را جمع کردند گفت: 9 دی یک روز سرنوشت‌ساز در تاریخ انقلاب اسلامی ایران بود که در تداوم انقلاب بسیار اثرگذار است.

وی با بیان اینکه 9 دی تجلی وحدت ملی و رمز عبور از فتنه است و نگاه ما به این روز باید یک نگاه با بصیرت باشد ادامه داد: بصیرت و روشنگری، نظام را در برابر فتنه‌ها بیمه می‌کند و مردم ما در روز 9 دی با بصیرت کامل کنار ولایت‌فقیه که عمود خیمه نظام اسلامی است ایستاده و با ولایت تجدید میثاق کردند.

انجم‌شعاع با اشاره به اینکه ایجاد فتنه‌ها یکی از اقدامات دشمن برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی بوده و در این سال‌ها دشمنان توطئه‌های زیادی علیه کشور و نظام انجام دادند گفت: در تمامی این سال‌ها رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و پشتیبانی مردم از ولایت باعث شد تهدیدات، توطئه‌‌ها و فتنه‌های دشمن به نتیجه نرسد.

امام جمعه کرمان: 9 دی مواجه جدی جریان ولایی و خط اصیل انقلاب با جریان فتنه استامام جمعه کرمان: شهید سلیمانی انقلاب اسلامی را به بسیاری از نقاط جهان صادر کردفرمانده سپاه استان کرمان: بیش از 170 برنامه در ایام سالگرد شهید سلیمانی در استان برگزار می‌شود

وی با اشاره به برنامه پیش‌بینی شده گرامیداشت 9 دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت در کرمان پایتخت مقاومت جهان اسلام بیان کرد: مراسم گرامیداشت این روز در کرمان صبح پنجشنبه در حسینه ثارالله شهر کرمان برگزار می‌‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان با بیان اینکه آیین گرامیداشت روز بصیرت عصر روز پنجشنبه در گلزار شهدای کرمان در جوار مرقد مطهر شهید سلیمانی سیدالشهدای مقاومت نیز برگزار می ‌شود گفت: سخنران این دو مراسم آیت‌‌الله دری نجف آبادی نماینده ولی‌‌فقیه و امام جمعه اراک برگزار می‌شود.

انتهای پیام/511/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهید سپهبد قاسم سلیمانی شهید 9 دی استان کرمان شهید سپهبد قاسم سلیمانی شهید 9 دی استان کرمان شهید سلیمانی استان کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۸۰۷۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم وداع با شهید اعتماد در قروه برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، فرمانداری شهرستان قروه در اطلاعیه‌ای ضمن تسلیت شهادت امام جعفرصادق (ع) اعلام کرد: مراسم وداع با شهید والامقام «جلال اعتماد» روز ۱۵ اردیبهشت ماه پس از نماز مغرب در مسجد جامع شهرستان قروه برگزار خواهد شد.

مراسم تجمع و حرکت جهت تشییع وخاکسپاری پیکر شهید «جلال اعتماد» روز ۱۶ اردیبهشت ماه رأس ساعت ۹ صبح از ستاد فرماندهی فراجای شهرستان قروه تا میدان شهید سلیمانی خواهد بود.

مراسم تشییع و خاکسپاری شهید «جلال اعتماد» رأس ساعت ۱۱ روز ۱۶ اردیبهشت ماه در شهر دزج برگزار خواهد شد.

کد خبر 6096477

دیگر خبرها

  • غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدای مهاباد
  • برگزاری اردوی مدرسه تربیتی شهید سلیمانی ویژه دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در کرمان
  • تجلیل از مربیان نمونه عقیدتی سیاسی در مشهد
  • مراسم گرامیداشت عملیات بازی‌دراز در هفته جاری برگزار می‌شود
  • ماجرای هدیه و نامه شهید زاهدی به رهبر انقلاب چه بود؟
  • مراسم وداع با شهید اعتماد در قروه برگزار می‌شود
  • سه جریان مخالف استاد مطهری
  • گرامیداشت از سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) در کابل
  • دولت عزم خود را برای بازدارندگی در عرصه اقتصادی جزم‌ کند
  • مجالس شهدا میدان مقدس و اطهر حضرت فاطمه(س) است