Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@15:03:53 GMT

انواع مدل شلوار جین مردانه مخصوص فصل های مختلف

تاریخ انتشار: ۴ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۸۰۹۲۷

انواع مدل شلوار جین مردانه مخصوص فصل های مختلف

شلوار جین مردانه شلواری است که به رنگ آبی تیره و روشن شناخته می‌شود. - اخبار بازار -

شلوار جین از سال‌های دور در ایران با نام شلوار لی شناخته می‌شود. لی نام برندی است که برای اولین بار شلوار جین مردانه را در ایران تولید کرد و حالا پس از مدت‌ها این جنس شلوار با نام شلوار لی رایج است. شلوار جین از پارچه‌ای با نام دنیم ساخته می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شلواری که برای نخستین بار و در سال 1873 توسط ژاکوب دیویس و لوی استراوس طراحی و دوخته شد.

از سال‌ها قبل لوی استراوس کسب و کار خانوداگی خود را داشت. کسب و کاری که در زمینه خرده فروشی پارچه و ملزومات آن فعال بود و ژاکوب دیویس هم یکی از مشتریان استراوس بود. ژاکوب سفارش دوخت شلواری با دوام و کیفیت محصول بالا را به استراوس داد، او هم از پارچه دنیم برای این سفارش استفاده کرد و برای استحکام بیشتر شلوار تولید شده از دکمه فلزی برای قسمت جیب استفاده کرد. بعدها ژاکوب و استراوس برای تولید انبوه این شلوار باهم شروع به همکاری کردند. از آن سال تاکنون شلوار لی که ابتدا مورد استفاده‌ای میان دریانوردان و کارگران معدن داشت، کم کم به میان مردم آمد و برای استفاده روزمره شهری از آن استفاده می شد. شلوار جین حالا به عضو جدا نشدنی از کمد لباس مردان تبدیل شده است. شلوار جین مردانه به دلیل ظاهری زیبا و تنوع مدل‌ هایی در بانی مد  که دارد و به خصوص دوام و کیفیتی بالای آن همیشه یکی از اولین گزینه‌های آقایان برای خرید است.

شلوارهای لی مردانه می‌توان از دو جهت دسته بندی کرد، برش، دوخت و ظاهر. انواع که بر اساس الگوی برش و دوخت تقسیم بندی می‌شوند در طرح‌هایی‌ مانند راسته، اسلیم(جذب) یا اسکینی( خیلی جذب) و از نظر ظاهر در مدل‌هایی مانند ساده یا سنگشور و مدل‌هایی دیگر دسته بندی می‌شوند. عموما می‌توان شلوارجین مردانه را متناسب با فصلی که آن را می‌پوشید با لباس‌های متنوعی ست کنید، از پیراهن مردانه تا بافت و هودی، در این مقاله راهکارهای متنوعی برای انتخاب درست شلوار جین مردانه و چگونگی ست کردن آن را شرح می‌دهیم.

معرفی انواع شلوار لی مناسب آقایان

شلوار جین راسته

از پرطرفدارترین مدل‌های طراحی شده با پارچه جین، شلوار جین راسته است. شلواری که همه در تمامی سنین می‌توانند آن را بپوشند و به راحتی با لباس‌هایی که دارند ست کنند. این شلوار در برش به صورت یکپارچه دوخته می‌شود. اگر قصد دارید در محیط کار راحت باشید یا قصد رفتن به سفر را دارید، می‌توانید از این شلوار لی استفاده کنید. این شلوار نقطه مقابل شوار جین اسلیم یا اسکینی است. اگر فرم بدن ایده‌آلی برای پوشیدن لباس‌های جذب ندارید می‌توانید از شلوار جین راسته استفاده کنید.

 

شلوار جین مام استایل

در ابتدای دهه 1990 این مدل شلوار درمیان جوانان آمریکایی رواج پیدا کرد و حالا با گذشت زمانی طولانی باز هم همان شلوارهای مام استایل وارد دنیای مد و فشن شدند. شلوار جین مام استایل در قسمت بالا تنه گشاد و در قسمت پایین تنه تنگ است و می‌توانید از این شلوار با پیراهنی نخی یا تی‌شرتی مناسب استفاده کنید. اگر طرفدار تیپ و استایل کلاسیک هستید می‌توانید به سراغ این شلوار بروید.

شلوار لی اسکینی

در سال‌های اخیر و با ورود طراحان جدید به دنیای مد و فشن، جنس طراحی با متریال‌های قدیمی دستخوش تغییرات زیادی شد. پارچه جین هم شامل همین تغییرات در طراحی شد و شلوار لی اسکینی از طراحی‌های جدید دهه‌‎های گذشته است. اگر فرم بدن ایده‌آلی دارید، می‌توانید از این مدل استفاده کنید. مدل اسکینی همانطور که مشخص است فرمی جذب دارد و عموما تا بالای مچ قرار می‌گیرد. می توانید از این مدل شلوار لی مردانه در فصول گرم سال همراه با کفش‌های روزمره و در فصول سرد سال با پیراهن‌های مخمل چهارخانه و نیم بوت استفاده کنید.

شلوار جین بوی فرند

این شلوار مناسب سنین جوان‌تر است و در الگو و برش کمی متفاوت‌تر از شلوار جین راسته است.  از قسمت کمر تا پایین ران کمی تنگ است و باقی به صورت گشادتر دوخته می‌شود. البته در سال‌های اخیر برش و دوخت این شلوار هم تغییراتی داشته و بانوان هم از این مدل شلوار جین استفاده می کنند. برای فصل‌های سرد سال می‌توانید از این شلوار به همراه هودی یا سویشرت استفاده کنید.

مرکز خرید آنلاین بانی مد در زمینه پوشاک فعالیت دارد و در کنار همکاری با برندهای معتبر ایرانی و بین‌المللی، در مسیر بهبود تجربه خرید آنلاین پوشاک در ایران گام برمی‌دارد. از طریق سایت بانی مد می‌توانید طیف گسترده‌ای از محصولات متنوع و برند را مشاهده و خریداری کنید. یکی از خدمات فروشگاه اینترنتی بانی مد آن است که در تمامی مراحل خرید با استفاده از تیم پشتیبانی به صورت آنلاین و تلفنی تا زمان تحویل کالا به مشتری، همراه او خواهند بود.

 

چند حرکت ساده برای پوشیدن شلوار جین با لباسی مناسب

حرکت اول: در انتخاب کفش دستتان باز است

شلوار جین مردانه از معدود پوشاکی است که می‌توانید آن را با انتخابی درست با هر کفشی بپوشید، در حالی که عموما تصور می‌کنند که شلوار جین را تنها با کفش اسپرت می‌توان پوشید. با انتخاب شلوار جین دستتان برای انتخاب کفش باز است و می‌توانید بجز کفش اسپرت به سراغ کفش‌های با رویه چرم و جیر هم بروید، حتی کفش مردانه.  با انتخاب درست کفش می‌توانید استایل خود را با شلوار جین به یک تیپ رسمی و مردانه تغییر دهید.

حرکت دوم: پیراهن را فراموش نکنید

نگاه عموم افراد به شلوار جین ست کردن آن با تی شرت است اما چند نکته برای انتخاب تیشرت وجود دارد، به سراغ تیشرت‌هایی با قد کوتاه نروید. انتخاب لباسی با قد کوتاه طوری که از روی کمر شلوار عبور نکند و یا حتی سگک کمربند را نشان دهد ترکیب جذابی نیست. اما تیشرت‌های با قدی مناسب و نه خیلی بلند می‌تواند تیپ و استایل شخصی شما را تعریف کند.

اگر قصد دارید تا با شلوار جین خود تیپی مردانه و کلاسیک را تجربه کنید پیراهن مردانه آستین کوتاه و آستین بلند همیشه باعث افزایش جذابیت ظاهری تیپ شما می‌شود. پس در انتخاب پیراهن برای ست کردن با شلوار جین تردید نکنید.

 

حرکت سوم: کت، برگ برنده شما

فوت کوزه گری برای تکمیل استایل شما با شلوار جین، کت تک است. شلوار جین با کت تک ترکیبی برنده است که می‌تواند تیپ و استایل شما را خاص و منحصر به فرد کند. برای استفاده از این ترکیب باید دقت کنید تا کتی را که انتخاب می کنید گشاد نباشد تا جلوه نامناسبی برای ظاهر شما ایجاد نکند. پیدا کردن کت رسمی مردانه‌ای که بتوانید با شلوار جین مردانه ست کنید اما کمی دشوار است.

حرکت آخر: اکسسوری

اکسسوری به تنهایی می‌تواند هر تیپ و استایلی را جذاب‌تر کند. اما اگر از ست کت تک و شلوار جین استفاده می کنید، کمربند و ساعت ظاهر شما را بسیار جذاب‌تر می کند. به یاد داشته باشید که برای یک تیپ رسمی از ساعتی با بند چرم استفاده کنید یا کمر بندی با ظاهری زیبا، ساعتی ارزان با بند پلاستیکی به تنهایی می‌تواند زیبایی بهترین پوشاک از بهترین برندها را هم از بین ببرد.

کلام آخر: مهم‌ترین نکته در خرید و انتخاب شلوار جین مردانه دقت به کیفیت و دوام محصول است و براساس همین اصول شلوار جینی با قیمت مناسب را خریداری کنید.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شلوار جین مردانه استفاده کنید تیپ و استایل شلوار جین شلوار جین مدل شلوار شلوار لی بانی مد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۸۰۹۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رزرو هتل در آمستردام

به همین دلیل در این شهر تعداد زیادی هتل برای میزبانی از مسافرین وجود دارد. در شهر برای رزرو هتل آمستردام شما می‌توانید از هتل‌های لوکس و لاکچری تا هتل‌های اقتصادی و اکونومی را پیدا کنید. از هتل‌های اقتصادی که در مرکز این شهر واقع شده است می‌توان به هتل «تو استی» اشاره کرد. در ادامه این مطلب سعی می‌کنیم امکانات این هتل را برای شما بررسی و هتل را به شما معرفی کنیم.

امکانات رفاهی هتل

هتل تو استی از هتل‌های سه ستاره آمستردام است، که در کنار قیمت مناسبی که ارائه می‌دهد، امکانات رفاهی بسیار کاملی نیز دارد. برای رزرو هتل آمستردام که اقتصادی باشد، صد درصد این هتل گزینه خوبی برای شما به حساب می‌آید. در این هتل امکانات رفاهی رایگانی در اختیار مسافرین قرار می‌گیرد که به معرفی آن‌ها می‌پردازیم. اگر شما با ماشین شخصی خود به شهر آمستردام رفته‌اید، پارکینگ اختصاصی هتل به صورت رایگان در اختیار شما قرار می‌گیرد. این امکان خیال شما را بابت امنیت ماشین راحت می‌کند.

با رزرو هر یک از اتاق‌های هتل صبحانه بین‌المللی در رستوران هتل بصورت سلف سرویس برای شما سرو می‌شود. در کنار این امکانات در تمامی قسمت‌های هتل حتی محوطه‌های آزاد نیز اینترنت پر سرعت رایگان در اختیار شما قرار می‌گیرد. اگر شما علاقه‌مند به ورزش هستید هتل تو استی یک گزینه مناسب به حساب می‌آید، چرا که هتل دارای یک سالن بدنسازی مجهز است که بوسیله مربیان متخصص اداره می‌شود. لازم به ذکر است که استفاده از این باشگاه بدنسازی برای عموم مردم آزاد است، و با پرداخت شهریه می‌توانید از آن استفاده کنید. بدون شک بعد از هر تایم ورزشی که داشته باشید بدن شما کوفته می‌شود و احساس خستگی می‌کنید.

با قرار گرفتن سونا در کنار مجموعه ورزشی هتل شما بعد از ورزش می‌توانید از آن استفاده کنید و تمامی خستگی ورزش را از یاد ببرید. اگر شما علاقه به گشت و گذار در شهر دارید هتل به شما دوچرخه‌هایی کرایه می‌دهد، تا در کنار خانواده و دوستان بتوانید براحتی در شهر گشت و گذار کنید. در کنار تمامی این امکانات یک ویژگی، هتل را به هتلی خاص تبدیل کرده است. اگر شما به شهر آمستردام سفر کرده‌اید و در نوع و حلال بودن غذاهای هتل و رستوران‌ها شک دارید، هتل با قرار دادن یک آشپزخانه در مجموعه خیال شما را راحت کرده است. بطوریکه با تهیه مواد غذایی شما می‌توانید برای خانواده خود آشپزی کنید.

رستوران و کافی شاپ هتل

بدون شک یکی از تجربه‌های خاص هر سفر میل کردن غذاهای سنتی آن کشور است. در رستوران هتل که بصورت تخصصی روی انواع غذاهای سنتی این کشور کار می‌کنند، این امکان برای شما فراهم می‌شود. در این رستوران از با کیفیت ترین و بهترین متریال روز استفاده می‌شود، تا شما با خیال راحت از غذا میل کنید. ویو رستوران هتل بسمت خیابان‌های زیبای آمستردام است که لذت غذا خوردن را برای شما چند برابر می‌کند. همچنین شما می‌توانید با سفارش از این رستوران غذا را در اتاق خود میل کنید. در کنار این رستوران یک کافی شاپ قرار گرفته، که بصورت تخصصی بر روی نوشیدنی‌های گرم و سرد کار می‌کند. شما از این کافی شاپ نیز می‌توانید نوشیدنی‌های محلی شهر آمستردام را تهیه کنید و از محیط آرام و دنج کافه لذت ببرید.

انواع و امکانات اتاق‌های هتل

با اینکه هتل تو استی از هتل‌های سه ستاره آمستردام است. اما طراحی تمامی اتاق‌ها طراحی لوکس و لاکچری هستند تا شما در آن‌ها احساس راحتی کنید. اتاق‌های هتل مناسب تعداد یک تا پنج نفر هستند. پس این هتل یک مقصد مناسب نیز برای سفرهای خانوادگی شما به حساب می‌آید. تمامی اتاق‌های هتل ویو بسمت خیابان‌های شهر دارند که در شب منظره‌ای خیره کننده را بوجود می‌آورد. در تمامی اتاق‌ها امکاناتی مانند روم سرویس 24 ساعته، پرده‌های الکترونیک، سیستم صوتی مرکزی، مینی بار ، تلویزیون، مبلمان و تخت لوکس و پک لوازم بهداشتی یکبار مصرف وجود دارد. در برخی از اتاق‌های خانوادگی هتل، یک محوطه تحت عنوان نشیمن برای دورهمی‌های شبانه شما وجود دارد. برای رزرو اتاق‌های هتل بهتر است که حداقل از یک الی دو ماه قبل اقدام کنید.

به‌دلیل قیمت اقتصادی که هتل ارائه می‌دهد اتاق‌های مجموعه زود رزرو می‌شوند. بخصوص در فصل‌های اردیبهشت و فروردین که فصل لاله‌های هلند است باید خیلی زودتر نسبت به رزرو اقدام کنید. هزینه رزرو اتاق‌های هتل متغیر است و به عوامل مختلفی مانند پیک سفر و تعطیلات بستگی دارد. ولی بطور متوسط شما باید حداقل شبی هشت میلیون تومان برای رزرو اتاق هزینه کنید. لازم به ذکر است که اگر با کودک خردسال خود به سفر می‌روید که سن او کمتر از سه سال است، بابت خدمات رسانی به کودک شما هزینه‌ای دریافت نمی‌شود.

رزرو هتل

شما هم اکنون می‌توانید در سایت علی بابا به رزرو هتل آمستردام اقدام کنید. در سایت تمامی امکانات رفاهی هتل تو استی و سایر هتل‌ها قرار گرفته تا شما هتل‌ها را با یکدیگر مقایسه کرده، و انتخابی مطمئن داشته باشید. برای رزرو هتل شما و انتخابی مطمئن تر می‌توانید نظرات کاربران را در سایت مطالعه کنید.

دیگر خبرها

  • تلویزیون‌های UHD واقعی را بشناسید 
  • روش‌های تمیز کردن فرش روشن
  • آشنایی با انواع لیبل زن صنعتی و مدل‌های مختلف آن
  • موزه قجری در کاخ مخصوص
  • انواع ورق صنعتی مهم کدام‌اند؟ چه کاربردی دارند؟
  • صفر تا صد آرایشگری مردانه را در کمترین زمان ممکن یاد بگیرید /درآمد و مزیت
  • شلوار عجیب و غریب کیم جونگ اون سوژه رسانه‌های جهان شد + تصاویر
  • رزرو هتل در آمستردام
  • یکی از بهترین آموزشگاه‌های آرایشگری مردانه در تهران با مدرک بین المللی
  • کاربرد انواع سنگ های مختلف