Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-02@02:54:17 GMT

برق جان کودک ۱۴ ماهه ساوجی را گرفت

تاریخ انتشار: ۴ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۸۲۵۴۰

برق جان کودک ۱۴ ماهه ساوجی را گرفت

سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی ساوه از فوت کودک ۱۴ ماهه ساوجی بر اثر برق گرفتگی خبر داد.

به گزارش برنا از اراک، بهرام صیدی در این خصوص گفت: ساعت یک بامداد امروز چهارم دی ماه ۱۴۰۰ کودک ۱۴ ماهه‌ای به علت برق گرفتگی با دستگاه آبمیوه گیری توسط والدین به اورژانس بیمارستان حضرت فاطمه (س) منتقل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: تیم درمانی اورژانس بیمارستان بلافاصله پس از ارزیابی کودک، او را فاقد علائم حیاتی می‌بینند و بلافاصله عمل احیای پیشرفته قلبی- ریوی را بر روی کودک آغاز می‌کنند.

به گفته سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی ساوه، متاسفانه با وجود تلاش مستمر تیم‌ درمان، کودک در ساعت چهار بامداد جان باخت.

صیدی ادامه داد: رعایت اصول ایمنی در استفاده از وسایل برقی و توجه به مراحل تکاملی کودک و جلوگیری از دسترسی کودکان به وسایل خطرساز می تواند از وقوع چنین حوادث تلخی جلوگیری کند. 

 

انتهای پیام 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا برق والدین حضرت فاطمه بیمارستان مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی کودکان حادثه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۸۲۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انحراف مینی بوس در تبریز هشت نفر را راهی بیمارستان کرد

سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی از انحراف یک دستگاه مینی بوس در اتوبان پبامبر اعظم(ص) بعد از عوارضی بستان آباد به سمت تبریز خبر داد و مصدومیت هشت نفر از مسافران آن خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، وحید شادی نیا عصر امروز _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ در گفتگو با خبرنگاران با بیان این مطلب اظهار کرد: این حادثه ظهر امروز به مرکز ارتباطات اورژانس استان اعلام و چهار دستگاه آمبولانس اورژانس به محل حادثه اعزام شد.

وی افزود: چهار نفر از مصدومان بعد از انجام اقدامات اولیه درمانی به بیمارستان بستان آباد و چهار نفر از آنها به بیمارستان امام رضا (ع) تبریز منتقل شدند.

رئیس پلیس راه آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه این مینی بوس از مسیر منحرف شده و به تل خاک برخورد کرده است، گفت: سرنشینان مینی بوس حادثه دیده هواداران تیم فوتبال تراکتورسازی بودند که برای تماشای دیدار امروز این تیم با استقلال قصد حضور در ورزشگاه یادگار امام را داشتند.

سرهنگ حبیب آبراهه خاطرنشان کرد: به خاطر پیشگیری از حوادث احتمالی و کاهش بار ترافیک اتوبان شهید کسایی تبریز از ساعت ۱۸ تا ۲۰ امروز تردد وسایل نقلیه در این اتوبان ممنوع است.

کد خبر 749856

دیگر خبرها

  • انحراف مینی بوس در تبریز هشت نفر را راهی بیمارستان کرد
  • حادثه در ایستگاه راه‌آهن اهواز | ۴ نفر مصدوم شدند
  • ◄ افزایش 15 درصدی تلفات رانندگی + سند
  • تصادف کامیون و تیبا در محور گرمسار به سرخه ۶ مصدوم داشت
  • مصدوم شدن مرد ۶۰ ساله براثر حمله خرس در دزفول
  • ناپدید شدن بیش از ۵۰ هزار کودک پناهجو ظرف ۳ سال در اروپا
  • پرداخت ۴۷ میلیارد تومان خسارت بدنی به علت حوادث رانندگی در کهگیلویه و بویراحمد
  • آتش‌نشانان بوشهری کودک گرفتار در بالابر را نجات دادند
  • آمادگی مشترک پلیس راه، هلال احمر، اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و اورژانس شهرستان تکاب برای مقابله با حوادث غیر مترقبه
  • امداد رسانی به مصدومان واژگونی مینی بوس در جاده کاشمر به شادمهر