Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، غلامعلی حیدری استاندار چهارمحال و بختیاری در نشست شورای هماهنگی بانک‌های استان گفت: روند جذب ۱۰۰ درصدی اعتبارات این استان از ردیف‌های مختلف بودجه‌ای تا پایان سال مالی تسریع و عملیاتی شود.

او تاکید کرد: جذب اعتبارات امسال تا پایان خرداد سال ۱۴۰۱ برابر شش ماه فرصت دارد و سرعت‌بخشی به روند جذب اعتبارات ضروری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حیدری افزود: مدیران عامل بانک‌های چهارمحال و بختیاری برای نظارت بیشتر و تسریع در روند امور مرتبط با توسعه استان نسبت به حضور میدانی در شهرستان‌ها اقدام کنند.

بیشتر بخوانید

دستگاه‌های اجرایی چهارمحال و بختیاری زیر ذره بین استاندار

او اضافه کرد: پرداخت تسهیلات با هدف افزایش سرمایه‌گذاری ایجاد اشتغال پایدار، کاهش نرخ بیکاری، رونق اقتصادی، بهبود وضعیت معیشت مردم و کاهش مشکلات و ناهنجاری‌های اجتماعی مورد توجه مدیران عامل بانک‌های استان باشد.

استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: صنایع بزرگ استان گردش مالی خود را با هدف افزایش منابع بانکی استان در بانک‌های این استان انجام دهند.

حیدری با اشاره به وجود برخی صنایع و واحد‌های تولیدی تملک شده از سوی بانک‌های عامل افزود: بازگشت این واحد‌ها به چرخه تولیدی ضروری است و رئیس‌جمهور هم نسبت به این مهم حساسیت بالایی دارد.

او، فروش املاک مازاد بانک‌های عامل را قانونی اعلام و اضافه کرد: فروش اموال مازاد می‌تواند منابع داخلی بانک‌ها را با هدف بهره‌مندی از این منابع در قالب تسهیلات تولید و اشتغال افزایش دهد.

حیدری ادامه داد: تمامی مسئولان چهارمحال و بختیاری موظفند برای جلوگیری از خروج و برگشت منابع اعتباری و بانکی استان تلاش کنند.

انتهای پیام/ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جذب اعتبارات بودجه ۱۴۰۱ چهارمحال و بختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۸۴۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری از لحظه حادثه مینی بوس در چهارمحال و بختیاری

دریافت 14 MB کد خبر 6096662

دیگر خبرها

  • تصاویری از لحظه حادثه مینی بوس در چهارمحال و بختیاری
  • رشد ۳۱ درصدی مرسولات از چهارمحال و بختیاری
  • تاکید استاندار بر تشکیل شورای عشایر چهارمحال و بختیاری
  • ضرورت آگاهی عشایر کوچ رو از مخاطرات کوچ در شرایط بارانی
  • برگزاری امتحانان نهایی دانش آموزان در ۱۱۰ حوزه امتحانی چهارمحال و بختیاری
  • کرفس کوهی، دارویی نهفته در دل طبیعت؛ گنجی که به تاراج می‌رود
  • ۵۳۰۰ واحد روستایی برای مقاوم سازی به بانک های عامل معرفی شدند
  • ۵۳۰۰واحد روستایی برای مقاوم سازی به بانک های عامل معرفی شدند
  • بازداشت عامل تیراندازی به ماموران منابع طبیعی مازندران
  • کمبود اعتبارات عمرانی عامل پیشرفت نکردن شهرستان فلارد است