Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل کمیته امداد استان تهران گفت: به مناسبت میلاد حضرت مسیح (ع) ۴۵ سبد کالا میان خانواده‌های مسیحی تحت حمایت کمیته امداد استان تهران توزیع شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،

 سیدابوالفضل پرپنچی، مدیرکل کمیته امداد استان تهران با تأکید بر اینکه رسالت کمیته امداد خدمت به نیازمندان بدون توجه به گرایش مذهب و دین است، گفت: همه تلاش این نهاد حمایتی ارائه خدمات مطلوب به نیازمندان است و برای ارائه خدمات به نیازمندان، دین و مذهب آنان در نظر گرفته نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه هم اکنون حدود ۸۰ هزار خانواده از خدمات کمیته امداد در استان تهران بهره‌مند می‌شوند، افزود: از این تعداد ۴۵ خانواده مسیحی هستند.

پرپنچی با اشاره به اینکه اداره شمال شرق تهران (مناطق ۴ و ۸) با ۲۲ خانواده بیشترین فراوانی خانوار مددجوی اقلیت دینی را دارد، ادامه داد: اداره مرکزی تهران (مناطق ۶، ۷ و ۱۱) نیز با ۱۴ خانوار در رتبه‌دوم قرار دارد.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران بیان کرد: به مناسبت میلاد حضرت مسیح (ع) ۴۵ بسته معیشتی میان این تعداد خانواده تحت حمایت توزیع شد.

وی گفت: ارزش این تعداد بسته معیشتی ۱۹ میلیون و ۱۲۵ هزار تومان برآورد شده است.

برچسب ها: میلاد حضرت مسیح ، کمک معیشتی ، کمیته امداد امام خمینی ، سبد کالا

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: میلاد حضرت مسیح کمک معیشتی کمیته امداد امام خمینی سبد کالا کمیته امداد استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۸۴۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حدود ۱۸ هزار سالمند نیازمند خراسان‌جنوبی زیر چتر حمایتی مراکز نیکوکاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گفت: کمیته امداد در راستای تحقق احکام برنامه ششم و به منظور بهره‌گیری حداکثری از ظرفیت‌های موجود در بدنه مردمی، کوتاه کردن فرایند‌ها، تسهیل در ارائه خدمات، ارتقای کیفیت خدمات مددکاری و کیفیت زندگی، پرونده مددجویان سالمند استان را به ۶۹ مرکز نیکوکاری واگذار کرد.

حسینی هدف از این اقدام را بهره‌گیری از ظرفیت‌های مردمی خیریه‌ها وسازمان‌های مردم نهاد عنوان کرد و افزود: ارائه آموزش‌های چهره به چهره و مؤثر در سبک زندگی، ارائه خدمات مطلوبتر به سالمندان، توانمندسازی خانواده‌های مستعد و افزایش رضایتمندی عمومی از برنامه‌های حوزه حمایت است.

دیگر خبرها

  • کمک بیش از ۳۱ میلیارد تومانی به نیازمندان پارسیانی
  • معاون امور فرهنگی کمیته امداد: ۲۰ درصد افراد جامعه دچار مشکلات روانشناختی هستند
  • ۲ هزار مددجوی کمیته امداد از خدمات پزشکی بهره مند شدند
  • معاون امور فرهنگی کمیته امداد کشور: ۲۰ درصد افراد جامعه دچار مشکلات روانشناختی هستند
  • معاون امور فرهنگی کمیته امداد کشور: ۲۰ درصد افراد جامعه نیازمند دریافت خدمات روانشناختی هستند
  • مستحکم شدن جامعه هدف با دادن مشاوره دقیق و درست
  • توزیع اقلام لوازم خانگی بین مددجویان بسطام
  • توزیع ۱۲۷ میلیارد تومان جهیزیه بین مددجویان لرستان
  • حدود ۱۸ هزار سالمند نیازمند خراسان‌جنوبی زیر چتر حمایتی مراکز نیکوکاری
  • رویکرد کمیته امداد توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت است