Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-27@13:31:21 GMT

فواید دویدن روی تردمیل چیست؟

تاریخ انتشار: ۴ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۸۵۳۰۴

فواید دویدن روی تردمیل چیست؟

قیمت تردمیل بستگی به مدل آن دارد. شما به عنوان یک ورزشکار، باید بتوانید تمرینات ورزشی خود را به بهترین نحوه ممکن انجام دهید.

تردمیل جزو پرکاربردترین دستگاه برای سلامتی قلب و عروق انسان است. اما آیا می‌دانید که چگونه باید از آن استفاده کنید؟ در این راهنما به مزایای تردمیل و روش‌های تمرین بر اساس سطح می‌پردازیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما نکات مفیدی را برای تمرین ایمن‌تر و موثرتر به شما ارائه می‌دهیم.

با لوازم ورزشی مناسب، می‌توانید همیشه بدن خود را سالم نگه دارید و یک ورزشکار حرفه ای، به دنبال استفاده از لوازم ورزشی مناسب است تا با آن تمرینات لازم را انجام دهد.

قیمت تردمیل برای یک ورزشکار خیلی مهم است. با خرید تردمیل و یا خرید ترامپولین با قیمت مناسب، قادر خواهید بود تا تمرینات حرفه ای انجام دهید.

به طور کلی، هیچ چیز مانع دویدن ورزشکار نمی‌شود، اگر آب و هوای بد، مانع از بیرون رفتن شما شد، همچنان می‌توانید از تردمیل استفاده کنید. برای خرید ترامپولین یا گرفتن قیمت تردمیل، کافی است تا به بخش فروشگاه پارسیان ورزش در اصفهان مراجعه کنید. فواید دویدن روی تردمیل

شکی نیست که دویدن و پیاده روی ورزش‌هایی هستند که بیشترین کالری را می‌سوزانند. یک ورزشکاری که به باشگاه می‌رود، صرفا نباید به وسایل باشگاه اکتفا کند و هر از چند گاهی، باید پیاده روی کند و یا با تردمیل، ورزش کند.

برای دریافت قیمت تردمیل کافی است تا به فروشگاه پارسیان ورزش مراجعه کنید.

به جرات می‌توان گفت که کالری بیشتری روی تردمیل می‌سوزانیم تا در جاده، زیرا بیشتر عرق می‌کنیم که باعث افزایش کالری مصرفی می‌شود. برای شبیه سازی اصطکاک / مقاومت یک دویدن در فضای باز، به سادگی شیب ۱ تا ۲ درصد را انتخاب کنید. طبیعتا کالری مصرفی متناسب با سرعت و مسافت طی شده افزایش می‌یابد که هر کدام با توجه به شرایط فیزیکی خود تعریف می‌کنند. پاها را تقویت کنید

دویدن و راه رفتن عمدتا شامل پاها، باسن و ساق پا می‌شود. در واقع شما با استفاده از دستگاه تردمیل، قادر خواهید بود تا عضلات بدن خود را تقویت کنید و همیشه آن‌ها را سالم و قوی نگه دارید.

مدل‌ها و قیمت تردمیل در فروشگاه پارسیان ورزش متفاوت است. با انتخاب یک دستگاه مناسب، قادر خواهید بود تا بهترین عملکرد را داشته باشید. قلب و مفاصل

تمرینات قلبی عروقی روی تردمیل، گردش خون را فعال می‌کند و کارایی قلب را بهبود می‌بخشد. با توجه به این موضوع، قیمت تردمیل و خرید یک دستگاه مناسب برای ورزشکار الزامی است.

 بنابراین با خرید ترامپولین و همچنین استفاده از تردمیل، ما در مرور زمان، انعطاف پذیرتر خواهیم شد و کمتر احساس خستگی می‌کنیم و آماده رویارویی با فعالیت‌های روزانه خود هستیم.

علاوه بر این، با این نوع تمرین، مفاصل را فعال نگه می‌داریم که خاصیت ارتجاعی لازم برای جلوگیری از حوادث یا مشکلات ناشی از افزایش سن را حفظ می‌کنند.

مدل‌های مختلف تردمیل، قیمت‌های متفاوتی دارند. برای دریافت قیمت تردمیل، کافی است تا به فروشگاه پارسیان ورزش مراجعه کنید. چگونه روی تردمیل تمرین کنیم؟

اول از هر چیزی، نیاز دارید تا با دریافت قیمت تردمیل، یک مدل خوب آن را برای خود تهیه کنید.

افزایش شیب به ورزشکار امکان می‌دهد تا روی کارایی قلبی تنفسی و مقاومت عضلانی تمرکز کند.

برای کارهای پیش رونده و بدون خستگی مفرط، توصیه می‌شود: از شیب ۴ درصد برای دویدن و ۵ تا ۸ درصد برای پیاده روی، بیشتر استفاده نکنید. همچنین به شما توصیه می‌کنیم که هر ۳ تا ۴ دقیقه یکبار شیب و فاز صاف را به طور متناوب تغییر دهید.

تمرین مناسب برای ورزشکار مبتدی روی تردمیل، بدن حرکتی مشابه حرکت راه رفتن یا دویدن در جاده انجام می‌دهد. ما از صفت مشابه استفاده کردیم زیرا تاثیر فعالیت بر روی تشک با دویدن در فضای باز متفاوت است. برای مثال ضربه گیرها در مقایسه با قیر یا سیمان تاثیر روی مفاصل را کاهش می‌دهند.

تردمیل برای ورزشکارانی که فعالیت بدنی را شروع می‌کنند یا پس از یک وقفه طولانی دوباره آن را از سر می‌گیرند، توصیه می‌شود.

بهتر است با پیاده روی شروع کنید تا به تدریج شدت ورزش افزایش یابد.  برای پیاده روی آهسته،  سرعت تا ۵ کیلومتر در ساعت و برای پیاده روی سریع بین ۵ تا ۶.۵ کیلومتر در ساعت توصیه می‌شود. برای مسابقه، تنظیم سرعت بالاتر از ۶.۵ کیلومتر در ساعت ضروری است.

اگر می‌خواهید تمرین شدید انجام دهید و فکر کاهش وزن در سر خود دارید، دویدن توصیه می‌شود.

اگر می‌خواهید عضلات خود را تقویت کنید، پیاده روی کنید. در هر سطحی که هستید، نکته مهم این است که همیشه مرحله گرم کردن را انجام دهید و تمرین را با حرکات کششی پایان دهید.

ایده آل این است که سه بار در هفته به مدت حداقل ۳۰ دقیقه تمرین کنید و سعی کنید حداقل برای ۳ ماه این کار را تکرار کنید.

تمرین توصیه شده برای آماده شدن برای ماراتن، کنترل شدت با نظارت بر ضربان قلب است. در این صورت، قادر خواهید بود تا در انواع ماراتون‌های دوستانه، موفق عمل کنید.

با استفاده از حسگرهای روی تجهیزات یا نمایشگر ضربان قلب، می‌توان ورزش را با ضربان قلب ثابت برنامه ریزی کرد که باید حداقل ۷۵ درصد حداکثر ضربان قلب باشد. ورزش سالم با ترامپولین

اگر به پرش علاقه مند هستید، ترامپولین مناسب شما است.  سازمان ناسا اعلام کرده است که ترامپولین برای سلامتی بسیار حائز اهمیت است و یک ورزشکار حرفه ای، باید هر چند مدت یکبار، ترامپولین را انجام دهد.

ترامپولین در مدل‌های مختلف ارائه می‌شود و شما می‌توانید با مراجعه به فروشگاه پارسیان ورزش اقدام به خرید ترامپولین کنید. علاوه بر خرید ترامپولین، قادر خواهید بود تا قیمت تردمیل را نیز در فروشگاه پارسیان ورزش مشاهده کنید و در صورت نیاز برای انجام تمرینات ورزشی، اقدام به خریداری آن کنید.

انجام حرکات ورزشی با ترامپولین و تردمیل می‌تواند برای یک ورزشکار بسیار مفید باشد.

قبل از شروع یک فعالیت ورزشی جدید با پزشک خود مشورت کنید. معاینه پزشکی همیشه توصیه می‌شود، به خصوص اگر برای مدت طولانی ورزش نکرده اید یا آسیب دیده اید.

با استفاده از ترامپولین و همچنین تردمیل،  شما روی عضلات فوقانی بدن، شکم و عضلات کف لگن کار می‌کنید.

ترامپولین همانطور که گرانش وزن بدن ورزشکار را هنگام پریدن افزایش می‌دهد، کالری و چربی بیشتری می‌سوزاند.

برای دریافت قیمت تردمیل و همچنین خرید ترامپولین با بهترین کیفیت و معقول ترین قیمت، کافی است تا به فروشگاه پارسیان ورزش مراجعه کنید.   parsianvarzesh.ir

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: ورزش در خانه قادر خواهید توصیه می شود مراجعه کنید یک ورزشکار انجام دهید روی تردمیل پیاده روی ضربان قلب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۸۵۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب مدال طلا تیراندازی با تپانچه برای ورزشکار خراسان رضوی

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، روابط عمومی هیأت ورزش‌های جانبازان و توانیابان خراسان رضوی اعلام کرد: «نسرین شاهی» در رقابت‌های تیراندازی جهانی که با حضور ۱۲۵ ورزشکار در کره جنوبی برگزار می‌شود، در بخش تپانچه بادی ۱۰ متر، با کسب رکورد توانست به عنوان قهرمانی دست یابد.   در این ماده، ورزشکار هندی دوم شد و «ساره جوانمردی» دیگر بانوی ورزشکار کشورمان نیز به عنوان سوم بسنده کرد.

دیگر خبرها

  • تجلیل از مروجان فرهنگ پهلوانی 
  • همایش بزرگ هفته فرهنگ پهلوانی در قزوین برگزار شد
  • کسب مدال طلا تیراندازی با تپانچه برای ورزشکار خراسان رضوی
  • تجلیل از خانواده‌های شهدای ورزشکار در رشت
  • رکورد شکنی ورزشکار کردستانی
  • ببینید | آشنایی با فواید خرما
  • اسکان مردم روستای سیل زده نوده در روستای آبیز / تکلیف داوطلبین کنکور روستای نوده چه می‌شود؟
  • استقبال ازنخستین بانوی المپیکی تاریخ ورزش آذربایجان‌غربی
  • خواص و فواید خرما + فیلم
  • فواید و مضرات باران ۴۸ ساعته مازندرانی‌ها