Web Analytics Made Easy - Statcounter

صادق رمضان زاده شامگاه شنبه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با توجه به شدت بارش برف، تیم های هلال احمر استان برای کمک به رانندگان گرفتار در جاده به گردنه بیو اعزام شدند.

وی افزود: رانندگان به علت نداشتن زنجیر چرخ دچار مشکل شده اند که امدادگران جمعیت هلال احمر در حال امداد رسانی به آنان هستند. 

وی اظهار داشت: اکنون اکیپ های راهداری در محورهای مختلف مستقر هستند و امدادگران جمعیت هلال احمر و پلس راه نیز برای امدادرسانی در حادثه های احتمالی در حالت آماده باش به سر می برند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رمضان زاده گفت: از مردم انتظار می رود از سفرهای غیرضرور خودداری کنند و در صورت مسافرت از سالم بودن خودرو اطمینان حاصل کنند.

معاون دفتر مدیریت بحران استانداری خراسان شمالی افزود: رانندگان حتما تجهیزات زمستان بویژه زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده های خراسان شمالی هم با اشاره به اینکه راهداران برای خدمات رسانی در جاده ها آمادگی دارند گفت: راهداران برای ارتقای ایمنی تردد در محورها، نسبت به شن و نمک پاشی در سطح جاده اقدام می کنند.

محمد مشتری اظهار داشت: اکنون بارش برف در محورهای مختلف گزارش شده و در گردنه بیو در محور بجنورد-شوقان شدت بیشتری دارد که شماری از خودروها را گرفتار کرده است.

وی افزود: از مردم انتظار می رود از سفرهای غیرضرور خودداری کنند.

برچسب‌ها سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای بجنورد بارش برف خراسان شمالی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای بجنورد بارش برف سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای بجنورد بارش برف خراسان شمالی خراسان شمالی هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۸۶۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امداد رسانی هلال احمر به نوجوان قطع عضو شده

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،حمید محبوبی؛ مدیرعامل هلال احمر آذربایجان غربی گفت:ساعت ۱۹:۱۲ روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳؛ در جاده مهاباد - ارومیه با مراجعه حضوری مصدومی ۱۲ ساله که به علت افتادن از روی موتور سیکلت دچار قطع عضو انگشت کوچک پا شده بود، نجاتگران هلال‌احمر پایگاه امداد و نجات سه راهی دارلک مهاباد بلافاصله اقدامات لازم را انجام دادند.
 
وی افزود: بعد از انجام شستشو، کنترل خونریزی، فیکس کردن، قرار دادن کمپرس سرد برروی عضو قطع شده و سرم تراپی، مصدوم تحویل عوامل اورژانس شد.

دیگر خبرها

  • رهاسازی ۳۰ خودرو گرفتار در آب بعد بارندگی امروز
  • نجات ۳ مرد گرفتار در کوه سیاه لنده توسط امدادگران هلال احمر
  • ادامه جست‎‎وجوهای هلال احمر در چهارمین روز مفقودی «یسنا»
  • آماده باش هلال احمر/ پرهیز از طبیعت گردی در کوهستان های البرز
  • دستور دادستانی برای راه‌اندازی پایگاه امداد دریایی گناوه
  • واژگونی یک دستگاه خودروی پرشیا در محور خوی_چایپاره با ۴حادثه دیده و یک مصدوم
  • یک کشته در حادثه برخورد چند دستگاه خودرو در استان قزوین 
  • گام سوم طرح یاس در اردبیل اجرا می‌شود
  • امداد رسانی هلال احمر به نوجوان قطع عضو شده
  • آمادگی مشترک پلیس راه، هلال احمر، اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و اورژانس شهرستان تکاب برای مقابله با حوادث غیر مترقبه