Web Analytics Made Easy - Statcounter

دارنده مدال های طلای جهان و المپیک خواستار توضیح حمید سوریان درباره علت برکناری سرمربیان تیم های ملی نوجوانان و جوانان کشتی فرنگی شد.

به گزارش ایسنا، امید نوروزی درباره انتقادات او، رضایی و عبدولی از چرخه انتخابی محمد بنا، گفت: این هجمه ای که عنوان می شود، سمت محمد بنا و کشتی فرنگی نبوده و نخواهد بود، بلکه مسائل فنی و کارشناسی شده ای است که جامعه توقع دارند که کشتی عدالت محور باشد و هر تصمیمی گرفته می شود براساس نظرات کارشناسی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتقادی که وجود دارد از فرآیند انتخاب کشتی گیران است که من با این فرآیندی که تعریف شده مخالف هستم.

وی در نقد چرخه انتخابی تیم ملی تصریح کرد: من پیشنهاد دادم یک مسابقه قهرمان کشوری و جام تختی خوب برگزار شود و چکیده این دو مسابقه و نفرات اعزامی سال گذشته به مسابقات جهانی، در مرحله نهایی انتخابی تیم ملی شرکت کنند و هر کسی در این انتخابی نهایی اول شد او ملی پوش ما باشد. دید فنی سرمربی هم در یکی دو وزن که کشتی گیران خیلی به هم نزدیک هستند، اعمال شود.

نوروزی با تاکید بر اینکه مدال آوران کشتی فرنگی صرفا در مرحله نهایی انتخابی تیم ملی حاضر شوند، تاکید کرد: حالا ملی پوشان همه از مسابقه اول که قهرمان کشوری است، معاف شوند اما آنهایی که مدال نگرفتند از جام تختی وارد چرخه شوند و مدال آوران جهانی هم در مرحله نهایی انتخابی تیم ملی کشتی بگیرند. در واقع به این شکل ما سه مسابقه مهم و پرمحتوا برگزار کردیم که این به صلاح کشتی است، هم رسانه به آن می پردازد و هم تعداد بیشتری از نوجوانان و جوانان جذب کشتی می شوند.

دارنده مدال های طلای جهان و المپیک که میهمان تلفنی برنامه دایره طلایی بود، با اشاره به اینکه انتخاب مربیان هم باید طبق فرآیندی مشخص باشد، گفت: به اعتقاد من انتخاب دو مربی برعهده سرمربی باشد ولی سه مربی دیگر را باید با چرخه انتخابی مربیان، انتخاب کرد. از استان هایی که کشتی گیر در تیم ملی دارند خواسته شود که مربی معرفی کنند تا به این شکل مربی سازنده هم دیده شود. یعنی در کنار مربی ادواری، مربی سازنده هم باشد.

مشاور سابق علیرضا دبیر در امور کشتی فرنگی در خاتمه عنوان کرد: من یک سوال از قهرمان و پهلوانمان، دوست عزیزم نایب رئیس فدراسیون (حمید سوریان) دارم که به آن جواب بدهد، او بگوید که برکنار کردن مربیان تیم های ملی نوجوانان و جوانان بر چه اساسی بوده و در مورد نفرات جدیدی که آوردند، توضیح بدهند. ضمن اینکه همه ما، از محمد بنا و رسول جزینی گرفته تا امید نوروزی و قاسم رضایی و... پای یک میز بنشینیم و این موضوعات حل و فصل شود تا تیم ملی لطمه نخورد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اميد نوروزي حميد سوريان نوجوانان و جوانان انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۸۶۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستیار سرشناس قلعه‌نویی از تیم ملی جدا شد

به گزارش “ورزش سه”، چند روزی از حضور حمید مطهری یکی از اعضای کادر فنی تیم ملی فوتبال در تراکتور می‌گذرد و این مربی فعلاً مسئولیت فنی قرمزپوشان تبریزی را بر عهده دارد.

مطهری هفته گذشته در جام حذفی مقابل ذوب‌آهن هم هدایت تراکتور را انجام داد، تیمش را عصر چهارشنبه به مصاف استقلال می‌فرستد و در چنین شرایطی او به‌طور رسمی از کادر فنی تیم ملی جدا شده است.

عضو تازه کادر فنی تراکتور بعد از حضور در تبریز از جمع دستیاران قلعه‌نویی جدا شده؛ محسن معتمدکیا مدیر رسانه تیم ملی ضمن اعلام خبر جدایی مطهری از کادر فنی گفته است: آقای قلعه‌نویی هنوز تصمیمی درباره جایگزین این مربی نگرفته و هر زمان در این خصوص تصمیم‌گیری شود به اطلاع هواداران فوتبال خواهد رسید.

حمید مطهری مدتی بعد از انتخاب به‌عنوان سرمربی تیم ملی کارش را در جمع همکاران او شروع کرد و حالا با بازگشت به عرصه باشگاهی دیگر فعالیتی در تیم ایران نخواهد کرد.

دیگر خبرها

  • دستیار سرشناس قلعه‌نویی از تیم ملی جدا شد
  • مربی تیم ملی فوتبال از کادر فنی قلعه نویی جدا شد
  • مربی تیم ملی فوتبال از کادر فنی جدا شد
  • دست دادن بروکس با دیوید تیلور پس از برتری مقابل او در انتخابی کشتی المپیک 2024 / فیلم
  • شرایط مشابه گرایی با رقیب برادرش؛ در ۸۲ کیلو کشتی نمی‌گیرد
  • معرفی برترین‌های پیکار‌های بوکس انتخابی تیم ملی نوجوانان در ملایر
  • کدام کشتی گیران ایرانی با ملیت های خارجی در انتخابی المپیک شرکت می کنند؟
  • خداحافظی 4 قهرمان توکیو با المپیک پاریس!
  • کسب دو مدال برنز توسط بوکسور‌های نوجوان قزوینی
  • حسن یزدانی در المپیک پاریس برابر قاتل تیلور؛ اشتباه یا احترام؟