Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان،کنستانتین گنیچ، مفسر و کارشناس شبکه "مچ تی وی" درباره سردار آزمون، مهاجم ایرانی زنیت صحبت کرد.

گینیچ معتقد است زمان آن فرا رسیده که آزمون خود را در اروپا امتحان کند.

او گفت:

"آزمون در موقعیتی است که خود را در اروپا امتحان کند. اگر تقاضای خاصی وجود داشته باشد، عملاً شک ندارم که زنیت او را خواهد فروخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به احتمال زیاد این اتفاق در زمستان امسال رخ خواهد داد تا زنیت حداقل از این انتقال، مقداری پول به دست بیاورد.

می‌دانیم که قربان بردیف تاثیر زیادی روی سردار دارد و همیشه می‌گفت که دوست دارم آزمون خود را در انگلیس امتحان کند؛ بنابراین اگر واقعاً گزینه اورتون یا نیوکاسل وجود داشته باشد، آزمون می‌تواند به آن جا برود. پلن B لیون است.

گزینه سومی نیز وجود دارد. زنیت ممکن است به آزمون پیشنهادی سخاوتمندانه برای تمدید قرارداد بدهد. یعنی دوباره با این بازیکن قرارداد ببندند و بعداً او را با مبلغی کاملاً متفاوت بفروشد. چنین فوتبالیستی که به اوج خود رسیده است، می‌تواند به راحتی به مبلغ ۱۰-۱۵ میلیون فروخته شود."

گنیچ افزود:" اگر کل وضعیت آزمون را به صورت درصد ارزیابی کنیم؛ ۷۵ درصد احتمال دارد که زنیت قرارداد خود را با این ایرانی تمدید نکند و زمستان امسال او را آزاد کند. من به این سناریو تمایل دارم."

این بازیکن ۲۶ ساله ایرانی در این فصل ۲۶ بازی برای این باشگاه انجام داده ، ۱۰ گل به ثمر رسانده و ۴ پاس گل نیز ثبت کرده است.

به گزارش ترنسفرمارکت ارزش سردار ۲۵ میلیون یورو است.

بیشتر بخوانید 

نیوکاسل به جمع مشتریان سردار اضافه شد

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دنیای ورزش سردار آزمون زنیت سن پترزبورگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۸۷۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاد پشتیبانی آزمون برای امتحان نهایی در استان سمنان تشکیل شود

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد رضا هاشمی بعد از ظهر چهارشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش استان به میزبانی سالن جلسات استانداری سمنان ضمن بیان اینکه امتحانات نهایی یکی از موارد اولویت دار فعلی آموزش و پرورش استان است، ابراز داشت: انتظار می‌رود با تشکیل ستاد پشتیبانی از آزمون تمامی امکانات لازم در این راستا فراهم شود.

وی افزود: سطح کیفی استان سمنان حوزه آموزش و پرورش و موارد و مسائل مرتبط با این حوزه همواره باید سرآمد کشور باشد.

استاندار سمنان ضمن بیان اینکه به مباحث و مسائل فرهنگی و دینی سطح مدارس استان باید توجه شود، ابراز داشت: با استفاده از ظرفیت مشاوران فرهنگی و دینی به صورت ویژه این مهم باید در دستور کار قرار گیرد

هاشمی در ادامه تصریح کرد: برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی اردوهای راهیان نور و برنامه‌های ورزشی و با نشاط می‌بایست در آموزش و پرورش استان سمنان برنامه ریزی شود.

وی افزود: به منظور ارتقا هر چه بیشتر شاخص‌های آموزشی باید جذب اعتبارات دور دوم سفر رئیس جمهور به استان سمنان مد نظر آموزش و پرورش قرار گیرد.

کد خبر 6087722

دیگر خبرها

  • درخواست ده روسی از باشگاه؛ سردار آزمون در رم ماندنی شود
  • سردار آزمون در رم هت‌تریک کرد | آمادگی بالای ستاره ایرانی را ببینید + ویدئو
  • طاهری در بازی تیم‌های سابق سردار آزمون
  • ستاد پشتیبانی آزمون برای امتحان نهایی در استان سمنان تشکیل شود
  • خروج سردار از سایه | مهاجم ایرانی اسلحه پنهان ده‌روسی مقابل لورکوزن خواهد بود؟
  • ستاره جوان ایرانی جای سردار آزمون را می‌گیرد
  • آزمون گزینه اصلی دروسی برای جانشینی لوکاکو/ سردار جایگزین آبراهام
  • ستاره جوان ایرانی جای سردار آزمون را می گیرد
  • جای آزمون را یک ایرانی پُر می‌کند(عکس)
  • سردار آزمون: من به وظیفه ام عمل کردم