Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@21:23:51 GMT

سرپرست جدید فرمانداری آبدانان معارفه شد

تاریخ انتشار: ۵ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۸۸۴۲۸

سرپرست جدید فرمانداری آبدانان معارفه شد

ایسنا/ایلام در مراسمی با حضور استاندار ایلام «یدالله حاتمی» به عنوان سرپرست فرمانداری آبدانان معارفه و از زحمات «سیروس مرادحاصلی» تقدیر شد.

دکتر «حسن بهرام‌نیا» در سومین نشست تکریم و معارفه فرمانداران استان در شهرستان آبدانان با اشاره به اینکه شهرستان آبدانان با تقدیم ۲۱۷ شهید، ۶۵۰ جانباز و ۲۲ آزاده ویترین پرافتخار از شهدا و ایثارگران را در خود دارد، اظهار کرد: ما امروز در سه شهرستان برنامه معارفه و تکریم فرمانداران را برای استفاده بهینه و جهادی از زمان داشتیم و این رفتار و روحیه جهادی برگرفته از آموزه های دینی و همچنین برگرفته از عهد و پیمانی است  که آقای رئیسی در دوران انتخابات و پس از آن در دولت برای مسئولیت در قالب یک منشور کاری قرار دادند که مسئولین و کارگزاران باید روحیه جهادی داشته باشند و وقتشان را برای خدمتگذاری به مردم صرف کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به این که روحیه جهادی یعنی زود آمدن و دیر رفتن ، وقت شناسی و خدمت گذاری به مردم را سرلوحه ی کار خود قرار دادن، تأکید کرد: حل مشکلات و معیشت مردم و سرکشی به بازار و نظارت بر قیمت ها و نظارت بر توزیع کمی و کیفی ارزاق عمومی مردم از جمله ضروریات است که باید در دستور کار مدیران جهادی قرار گیرد.

استاندار ایلام با اشاره به منشور دولت سیزدهم برای کارگزاران جمهوری اسلامی، گفت: هر کس که می خواهد با دولت کار کند باید با روحیه جهادی، فساد ستیزی، پاکدستی و با تخصص و تعهد کار کند و مانیفست آن را نیز قبول کند.

وی با بیان اینکه امروز بواسطه رشادت‌های سردار دلها و شهید هسته‌ای این دیار هرچه اراده کنیم محقق می شود، تاکید کرد: قدرت امروز نظام اسلامی به برکت خون شهدایی چون رضایی نژاد و شهید دلها حاج قاسم سلیمانی است، اینکه ما می توانیم با موشک های نقطه زن هر هدفی را در هر مکانی که نیاز باشد منهدم کنیم به برکت دستاوردهای مقاومت و تولیدات علمی است که امثال شهید رضایی نژاد در اختیار نظام قرار دادند و همچنین روحیه ایست که سردار دلها در کشور ایجاد کردند و جزیره ی آرامشی برای ایران در میانه ای از ناامنی، کشتار، ترور و دلهره و فلاکت -  آنچه در کشورهای همسایه می گذرد - ایجاد کردند.

استاندار ایلام در بدو ورود به شهرستان با حضور در امام زاده سید صلاح الدین محمد  با قرائت زیارتنامه و نیز ادای احترام به مقام شامخ شهدا با آرمان‌های شهدا تجدید میثاق کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی منطقه ایلام روحیه جهادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۸۸۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسیج همراه مردم در جبران خسارت های سیل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالرضا استان گفت: در سیل اخیر حدود ۵۰ جهادگر از قرارگاه جهادی زیرکوه در لحظات اولیه وقوع سیلاب  به سیل زدگان خدمت رسانی کردند. 

هنری با اشاره به اینکه  ۱۱ قرارگاه‌ جهادی منطقه ای فعال هستند افزود: تمامی گروه‌های جهادی استان نیز در حالت آماده باش هستند.    وی گفت: تخلیه آب داخل منازل و جابه جایی وسایل منازل مردم ،کمک به توزیع بسته های حمایتی و هدایت مردم به نقاط امن، کمک به خودروهای سانحه دیده و گرفتار در سیل، کمک به تخلیه تعدادی مغازه در حاجی آباد،تخلیه و لایروبی منازل و محل نگهداری دام و اسکان اضطراری از جمله اقدامات قرارگاه جهادی بسیج سازندگی زیرکوه در مناطق سیل زده بود.    مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالرضا استان افزود: بعد از فروکش کردن سیل، گروه های جهادی برای ساخت و ساز و جبران خسارت سیل با کمک خیران نسبت به ساخت وساز مکان های آسیب دیده سیل اقدام می کنند. 



                                                                                         

دیگر خبرها

  • لزوم ترویج روحیه غیرت و جوانمردی ورزشکاران باستانی در جامعه
  • صدور مجوز برای تأسیس ۵ کارگاه صنایع‌دستی در آبدانان ایلام
  • ۱۸ درصد جمعیت جامعه عشایری ایلام در شهرستان آبدانان زندگی می‌کنند
  • روحیه غیرت و جوانمردی ورزشکاران باستانی باید در جامعه ترویج شود
  • ایلام میزبان جشن‌های دهه کرامت است
  • تضمین سلامت و رضایتمندی مردم«معمولان» در حوزه آرد و نان
  • بهره‌مندی ۳۰۰ خانوار روستای سرپله آبدانان از نعمت آب شرب سالم و پایدار
  • بسیج همراه مردم در جبران خسارت های سیل
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی بسیج در سیل بم
  • بهره‌مندی اهالی روستای سرپله آبدانان ایلام از آب سالم