Web Analytics Made Easy - Statcounter

قهرمان دوومیدانی گفت: حامیان مالی مسابقات جایزه بزرگ دو استقامت جام شهدای مدافعان سلامت به وعده‌‌های خود عمل نکردند.

حسن شیرقوی، قهرمان دوومیدانی کشور، در گفت‌وگو با میزان درباره برگزاری مسابقات جایزه بزرگ دو استقامت جام شهدای مدافعان سلامت در ورزشگاه ۱۰۰ هزار نفری آزادی در روز چهارم آذر ماه اظهار داشت: با توجه به تمام هماهنگی‌های صورت گرفته برای برگزاری این مسابقات در ورزشگاه آزادی به اسپانسر مالی نیاز داشتیم که در جلسات متعددی که در فرمانداری شهرستان قدس و هیئت دوومیدانی تهران با حضور فرماندار وقت برگزار شد، واثقی پذیرفت که فرمانداری شهرستان قدس بصورت حامی معنوی این مسابقات باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: مقرر شد که شهرک‌های صنعتی شهرستان قدس هم به صورت حامی مالی در این مسابقات حضور پیدا کنند که مبالغ جوایز و هزینه‌ها را برعهده گرفتند و حتی ۱۰ درصد این هزینه‌ها را پرداخت کردند، اما متاسفانه یک روز قبل از برگزاری مسابقات، مراسم تودیع خانم واثقی، فرماندار وقت برگزار شد و در همین راستا، هیچکدام از مسئولین شهرستان قدس در این مسابقه بزرگ حضور پیدا نکردند و شهرک‌های صنعتی هم از پرداخت بقیه مبالغ خودداری کردند.

مسئول برگزاری مسابقات جایزه بزرگ دو استقامت جام شهدای مدافعان سلامت گفت: طی جلساتی که من و جعفر مرادی، قهرمان بین‌المللی و المپیک با مسئولان شهرقدس که چند هفته از مسابقات گذشته هنوز هیچکدام از مسئولین شهر این مسئله را گردن نگرفته و با توجه به فشار روانی که توسط شرکت کنندگان و برندگان جوایز این مسابقات داریم مجبور به شکایت هستیم. از تمامی مسئولین ذیربط تقاضا داریم که این موضوع را سریع‌تر حل و فصل کنند.

بیشتر بخوانید: رسولی: مگر خواسته‌ام از فدراسیون دوومیدانی چه بود؟/ فقط برای من پول نیست

انتهای پیام/

برچسب ها: دوومیدانی فدراسیون دوومیدانی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دوومیدانی دوومیدانی فدراسیون دوومیدانی شهدای مدافعان سلامت برگزاری مسابقات شهرستان قدس دو استقامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۸۹۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مسابقه فوتبال به مناسبت هفته سلامت در امور آب و فاضلاب میاندوآب

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان میاندوآب در حاشیه این مسابقه با تبریک هفته سلامت اظهار داشت: سلامت همکاران و ایجاد نشاط و شادابی بین همکاران از اهمیت خاصی برخوردار است. حسین اصغری افزود: به منظور ترویج سبک زندگی سالم و همچنین ورزش و تحرک در بین همکاران، مسابقه فوتبال به همت واحد ورزش در چمن اختصاصی امور آب و فاضلاب شهرستان میانداب برگزار شد.  این مسابقه با نتیجه مساوی یک بر یک به پایان رسید.

دیگر خبرها

  • کتابداران دیلم برای جذب دانش آموزان در مدارس حضور یابند
  • اجلاسیه سرداران و شهدای کهگیلویه به جهان مخابره می شود
  • آتش سوزی ۲ فروند لنج در بندر شهدای هفت تیر چابهار | فوت یک نفر و خسارت سنگین مالی به صیادان
  • برگزاری همایش بزرگ ورزش پهلوانی در نصف جهان
  • واکنش سرپرست دوومیدانی به بدهی‌ها/ بدهکار نباشیم، فدراسیون نیستیم
  • اوجاقی:به سمت برگزاری مسابقات ورزشی پایتخت‌های آسیایی می رویم
  • دانش آموز پاسارگادی نایب قهرمان مسابقات دومیدانی فارس
  • قهرمانی تیم پالایش نفت بندرعباس در مسابقات پدل برد انتخابی تیم ملی
  • تیم ساوالان قهرمان مسابقات لیگ برتر فوتسال استان اردبیل شد
  • برگزاری مسابقه فوتبال به مناسبت هفته سلامت در امور آب و فاضلاب میاندوآب