Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، محمد مهدی اعلایی روز یکشنبه در جلسه مشترک کارگروه تنظیم بازار و قرارگاه امنیت غذایی ، افزود: عرضه مستقیم الکترونیکی و اینترنتی کالاها و اقلام مورد نیاز مردم یکی از راهکارهای موثر برای توزیع کالاهای اساسی است که باید به طور گسترده و دقیق اطلاع رسانی شود تا شهروندان از قیمت های واقعی کالاها مطلع شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی یادآورشد :  توزیع هوشمند کالاهای اساسی و ارزاق بدون هزینه حمل می‌تواند خیلی از نابسامانی‌ و سوء استفاده‌ها را در حوزه توزیع اقلام اساسی از بین ببرد.

اعلایی افزود: باید به گونه ای عمل شود که در فرآیند تولید تا عرضه کالاها سود آن بیشتر در اختیار تولیدکنندگان نه واسطه ها و دلالان قرار گیرد تا در نتیجه شاهد تقویت و رونق عرصه تولید باشیم.

استاندار قزوین با تاکید بر عملیاتی بودن مصوبات ستاد تنظیم بازار استان، افزود: نتایج مصوبات جلسات کارگروه ها باید در فضای عینی و ملموس و در کف بازار احساس شود.

وی با اشاره به موقعیت حساس و استراتژیک استان قزوین، گفت: این استان در تامین کالاهای اساسی در سطح کشور نقش ملی دارد و برخی نیازهای پایتخت و استان های همجوار را تامین می کند و باید زیرساخت های لازم در این زمینه از جمله سردخانه ها و کارخانجات فراوری محصولات در آن راه اندازی شود.

د ر ادامه این جلسه مدیران دستگاه های اجرایی از جمله سازمان جهاد کشاورزی گزارشی از روند توزیع کالاهای اساسی از جمله مرغ،گوشت و تخم مرغ در استان ارایه کردند.

برچسب‌ها گوشت قرمز استان قزوین گوشت مرغ تخم مرغ ستاد تنظیم بازار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گوشت قرمز استان قزوین گوشت مرغ گوشت قرمز استان قزوین گوشت مرغ تخم مرغ ستاد تنظیم بازار کالاهای اساسی تنظیم بازار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۹۱۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصب شیر آلات تنظیم فشار آب در روستای توتک مروست

منصور فلاحتی مدیر امور آبفای شهرستان مروست گفت: به منظور مدیریت فشار و تقسیم عادلانه آب در شبکه توزیع آب  روستای توتک یک عدد شیر گلوپ و دو عدد شیر قطع و وصل نصب شد.

او به احداث حوضچه شیرآلات شبکه توزیع آب این روستا اشاره کرد و افزود: با اجرای این عملیات ۱۳۰ خانوار روستای توتک از توابع بخش ایثار مروست با جمعیتی بالغ بر ۵۰۰ نفر از بهبود فشار آب برخوردار شدند.

مدیر امور آبفای مروست ادامه داد: عملیات اجرایی شبکه توزیع آب روستای توتک با اعتباری حدود یک میلیارد ریال از محل اعتبارات داخلی به اتمام رسید.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • تامین ارز برای واردات کالاهای اساسی، صنایع و خدمات از مرز ۴٫۲ میلیارد دلار گذشت
  • وفور کالاهای اساسی و آرامش در بازار/ تخلف برخی کسبه به بهانه مالیات ارزش افزوده
  • از تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی تا توزیع کالای اساسی طرح تنظیم بازار در فارس
  • ۴۱۳ هزار تن کالاهای اساسی به مازندران وارد شد
  • نصب شیر آلات تنظیم فشار در روستای توتک شهرستان مروست
  • نصب شیر آلات تنظیم فشار آب در روستای توتک مروست
  • کشف انبار احتکار ۳۳ میلیاردی کالاهای اساسی در بندرعباس
  • ۴ میلیارد و ۴۴۴ میلیون دلار ارز برای واردات کالاهای اساسی، صنایع و خدمات تامین شد
  • کارخانه های آرد مازندران نوسازی و بهسازی می شود
  • ریز ارز پرداختی کالاهای اساسی و تجاری/چقدر ارز پرداخت شد؟