Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، خانواده شهید حسن ایرلو سفیر ایران در یمن طی پیامی از رهبر معظم انقلاب اسلامی و ملت ایران تقدیر و تشکر کردند.

متن پیام قدردانی خانواده شهید ایرلو به شرح ذیل است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم 

مِنَ الْمُؤْمِنینَ رِجالٌ صَدَقُوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضى‏ نَحْبَهُ وَ مِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَ ما بَدَّلُوا تَبْدیلاً 

خداوند متعال را شاکریم سفیر مجاهد و کارآمد محور مقاومت، سرباز مدافع حریم ولایت و امامت،  مجاهد فی سبیل الله  و یار و یاور مظلومان و مستضعفان ، سفیر شهید حاج حسن ایرلو بعد از سالها مجاهدت و تحمل مجروحیت ناشی از دوران دفاع مقدس تاجبهه مقاومت ، مظلومانه به دیار حق شتافت وروح مطهرش  به یار دیرینش شهیدحاج قاسم سلیمانی پیوست و خداوند بزرگ را شاکریم که این توفیق را نصیبمان نمود که با خون شهیدمان قدمی برای امنیت و اعتلای ایران عزیزمان برداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در چهل و دو سال حضورش در سنگر جهاد ، مقاومت و مجاهدت سیاسی ، بالاخص در مسئولیت سفیر جمهوری اسلامی ایران در یمن ، لحظه ای از مسیر حق و ولایت خارج نشد و برای مقابله با نظام استکبار از هیچ کوششی دریغ نکرد و بعنوان سفیری مجاهد و کارآمد، پژواک مظلومیت مردم شجاع و مقاوم یمن را به گوش جهانیان رساند.

شهیدحاج حسن ایرلو توانست تکیه گاهی محکم برای مردم مسلمان و مظلوم یمن باشد، مردمی که سالهاست توسط ائتلاف عبری، عربی، غربی به محوریت عربستان سعودی از ابتدایی ترین خدمات انسانی محروم شده اند. 
او سرانجام در این راه مقدس به هدف خود که شهادت در راه خدا بود رسید و به جمع شهدا و برادران شهیدش پیوست. 

بر خود فرض می دانیم  از ابراز همدردی ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت اللّه العظمی امام خامنه ای(مدظله العالی) تشکرکنیم که با پیام محبت آمیز و اظهار رضایت شان باعث دلگرمی خانواده شهید شده و ما و مردم مسلمان ایران را مصمم تر از پیش بر آن عهدی که با معظم له بسته ایم  استوار داشتند ، چرا که معتقدیم رضایت نائب امام عصر(عج) همان رضایت صاحب الزمان عجل الله تعالی فرجه الشریف است .

همچنین از رؤسای محترم قوای سه گانه ، معاون اول محترم رئیس جمهور  ،  قاطبه ملت شریف ایران به ویژه خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و آزادگان ، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ، فرمانده محترم کل ارتش ، فرمانده محترم کل سپاه پاسداران ،  فرمانده محترم نیروی قدس سپاه پاسداران،فرمانده محترم کل ناجا و وزیر امورخارجه ودستگاه دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران تشکر می نمائیم  که از قبل از شهادت سفیر مقاومت تمام سعی خود را برای بازگشت ایشان به کار گرفتند. 

از فرماندهان و یادگاران سلحشور دفاع مقدس و محور مقاومت در عراق، سوریه ، لبنان،بحرین و بویژه مردم مظلوم یمن و بالأخص برادران عزیزمان سیدعبدالملک بدرالدین الحوثی رهبر انصارالله یمن و مهدی المشاط رئیس شورای عالی سیاسی یمن  ، وزرای محترم و نمایندگان مردم در  مجلس شورای اسلامی و سایر عزیزانی که ما را شرمنده محبت‌ها و پیام‌های خود کرده اند ، تقدیر و تشکر می نمائیم  .

امیدواریم با الطاف خداوند متعال و همت والای مجاهدان فی سبیل الله همانطور که خون حاج قاسم سلیمانی سید الشهدای جبهه ی مقاومت باعث خفت قاتلانش شد خون عزیز ما نیز باعث اقتدار و عزت هر چه بیشتر کشور عزیزمان ایران و باعث سرافرازی روز افزون محور مقاومت و منجر به آزادی یمن از دست متجاوزان شود.

ان شاءاللّه 

«والسلام‌علیکم و رحمة‌الله و برکاته» 

خانواده سفیر مقاومت شهید حاج حسن ایرلو 

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: شهید رهبر انقلاب دفاع مقدس فرمانده محترم حسن ایرلو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۹۱۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت دانشگاه‌های جهان از فلسطین یادآور رسالت معلمی در دفاع از مظلومان است

ایسنا/لرستان رئیس دانشگاه لرستان در آیین تجلیل از برترین‌های آموزشی عضو هیئت علمی و اساتید پیشکسوت این دانشگاه، به‌مناسبت روز و هفته معلم، گفت: حمایت جوانان در دانشگاه‌های آمریکا، اروپا و سایر مناطق جهان از مردم مظلوم و مقتدر فلسطین، یادآور رسالت معلمی و تفکر شهید مطهری در دفاع از حق، مظلومان و مستضعفان جهان است.

علی نظری در این آیین که روز دوشنبه، ۱۰ اردیبهشت‌ماه در سالن شهید میربهرسی این دانشگاه برگزار شد، بیان کرد: گرامیداشت سالروز شهادت استاد مطهری یادآور مسئولیت همه ما نسبت به آرمان‌ها و گفتمان انقلاب اسلامی ایران است.

وی ادامه داد: یکی از مسئولیت‌های مهم ما تعهد به آرمان فلسطین است که امروز جهانی شده است.

نظری اضافه کرد:‌ هر شخصی در هر جایگاهی در جامعه مشغول خدمت بوده اگر وظیفه‌اش را به درستی انجام بدهد نشان از تعهد او به مسئولیت‌پذیری است.

وی با بیان اینکه مسئولیت‌پذیری بخشی مهم از رسالت معلم و استاد است، اظهار کرد: توجه بیش از پیش به مفهوم استاد تراز انقلاب اسلامی، باعث تقویت پیشرفت‌های ایران اسلامی و اقتدار روزافزون آن می‌شود.

رئیس دانشگاه لرستان در بخش دیگری از گفته‌هایش، جایگاه و نقش استاد و معلم در تربیت نیروهای متعهد و متخصص انقلاب اسلامی را تبیین کرد.

نظری تصریح کرد: در گفتمان انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و رهنمودهای امامین انقلاب، به جایگاه استاد و معلم، توجه ویژه‌ای شده و این گویای رسالت مهم معلمان و استادان در تعالیم اسلامی است.

وی افزود: استاد و معلم برای دانشجو و دانش‌آموز الگو هستند؛ الگویی که باید جایگاه خویش را متناسب با استاد و معلم تراز انقلاب اسلامی، تقویت کنند.

رئیس دانشگاه لرستان از اعضای هیئت علمی خواست نقش و مشارکت خود را در ارائه راهکارهای علمی و عملیاتی برای رفع یا کاستن نظام مسائل جامعه، تقویت کنند.

وی در گفته‌هایش، فرا رسیدن روز و هفته معلم را به همه استادان و معلمان به‌ویژه اعضای هیئت علمی دانشگاه لرستان، شادباش گفت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مردم غزه مقاومت را از مردم ایران آموخته‌اند
  • خدا را سپاسگزاریم که در جای جای نظام سخن از یاد خدا و عدالت و یاری مظلومان است/ مردم ایران اسلامی در صف اول حمایت از فلسطین بوده و هستند
  • نخستین دیدار خانواده شهید رنجنوش با پیکر مطهر بعد از ۳۸ سال
  • جهش تولید بدون تکیه بر نیروی کار میسر نیست
  • دیدار امیرحسین صادقی با خانواده شهید مدافع حرم
  • فوت راهدار لرستانی حین انجام‌وظیفه
  • آیت‌الله مرتضوی: «حفظ نظام» به معنای نظام عام اجتماعی است؛ نه نظام سیاسی
  • جنبش های دانشجویی اخیر ریشه در فطرت های بشری دارد
  • پیام‌ها و پیامدهای عملیات «وعده صادق»/ اسرائیل و آمریکا تحقیر شدند
  • حمایت دانشگاه‌های جهان از فلسطین یادآور رسالت معلمی در دفاع از مظلومان است