Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-28@20:46:26 GMT

یک زن هندی پس از ۴۰ سال خانواده‌اش را پیدا کرد

تاریخ انتشار: ۵ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۹۲۱۱۰

یک زن هندی پس از ۴۰ سال خانواده‌اش را پیدا کرد

آفتاب‌‌نیوز :

این زن ۵۶ ساله که "مونی" نام دارد و از روستایی واقع در هند به پاکستان قاچاق شده بود، سرانجام پس از ۴۰ سال خانواده اش را پیدا کرده و قصد ملاقات با آنها را دارد.

بر اساس گزارش ها، این زن در سال ۱۹۸۱ میلادی و زمانی که دختری ۱۶ ساله بود، توسط یکی از اقوامش از روستایی واقع در ایالت "اوتار پرادش" هند به دهلی برده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از آن نیز "مونی" در دهلی به شخصی فروخته و به "هاریانا" برده شد و سرانجام به پاکستان قاچاق شد.

در کراچی پاکستان، مونی توسط مردی به نام "سجاد" نجات یافت که بعداً نیز با او ازدواج کرد. مونی پس از ازدواج، نام خود را به "بوشرا" تغییر داد.

این زن در گفتگو با رسانه های محلی گفته است: الان خوشحالم. من چهار فرزند دارم اما همیشه دوست داشتم خانواده ام - پدر، برادران و خواهرانم را ملاقات کنم.

گزارش ها حاکیست، برادر این زن در تاریخ ۲۰ دسامبر (ماه جاری میلادی) پس از تماشای ویدیویی که به صورت گسترده در شبکه های مجازی منتشر شده بود، او را شناخت.

برادر این زن در این باره گفت: من شوکه شدم. در ابتدا نتوانستم خواهرم را بشناسم اما با توجه به نحوه توصیف او از روستای محل زندگی و خانواده ما در ویدیویی که برای پیدا کردن خانواده اش منتشر کرده بود، مطمئن شدم که وی خواهر بزرگتر من است.

به گزارش خلیج تایمز، این زن و خانوده اش ساعت ها تلفنی صحبت می کنند و مشتاق دیدار یکدیگر هستند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: گمشده هند قاچاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۹۲۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پخت ۱۰ کیلو چلو میگو توسط آشپز مشهور هندی (فیلم)



منبع:فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: طرز پخت ۵۰ کیلو چلو خورشت زبان گاومیش توسط آشپز هندی (فیلم) طرز پخت چلو مرغ توسط یک پدربزرگ‌ هندی (فیلم) طرز پخت 10 کیلو چلو مرغ کاری توسط آشپز هندی (فیلم)

دیگر خبرها

  • پیشتازی ایران در تشخیص مالاریا / مورد بومی ابتلا در کشور گزارش نشده است
  • پخت ۱۰ کیلو چلو میگو توسط آشپز مشهور هندی (فیلم)
  • تاریخ برده‌داری به زبان طنز
  • آمریکا هیچ مدرکی دال بر دخالت مسکو در مرگ ناوالنی پیدا نکرد
  • واکنش هند به انتقاد باکو از فروش تسلیحات به ارمنستان
  • برنج هندی عقب‌نشینی کرد
  • پنجه آلومینیوم بر صورت قرمزها / پرسپولیس دو بار بازی برده را از دست داد
  • حذف تکراری پرسپولیس مقابل گربه سیاه در اراک/ پرسپولیس دو بار بازی برده را از دست داد
  • خانواده قاتل از «بی‌بدن» شکایت می‌کنند؟
  • خانواده هم قاتل از «بی‌بدن» شکایت می‌کنند؟