Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-28@23:32:48 GMT

بهترین برخورد در ماجرای گرگیج چیست؟

تاریخ انتشار: ۵ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۹۳۰۷۱

بهترین برخورد در ماجرای گرگیج چیست؟

به گزارش گروه دیگر رسانه‌های خبرگزاری فارس، حجت الاسلام حسین کاظم‌زاده در صفحه اینستاگرام خود نوشت: در تریبون رسمی نمازجمعه به اهل بیت توهین می‌شود. دشمن که چشم ندارد شیعه و سنی را کنار هم ببیند روی این ماجرا موج سواری می‌کند. به دنبال این است که پروژه خودش را تکمیل کند. همان طرح چندصد ساله اش را که اختلاف میان شیعه و سنی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهترین برخورد حالا در این صحنه چیست؟ فرض را هم بر این میگیریم که جناب هتاک قصد و مرضی هم نداشته است. دشمن بنا است سوء استفاده کند. آیا می‌شود سکوت کرد و مثل یک جرم سیاسی با این مسئله برخورد داشت؟ و آن را به مسوولین امنیتی سپرد؟ مگر می‌شود عواطف شیعیان و حتی سنی های محب اهل بیت را نادیده گرفت؟

آیا می‌شود بی‌توجه به طرح دشمن مسئله را پیگیری کرد؟ یعنی خروجی کار ما بشود اختلاف بیشتر بین اهل سنت و شیعه؟ ولو با نام دفاع از اهل بیت. این هم بسیار خطرناک است طبیعتا دشمن روی این احساسات پاک ما حساب باز کرده.

اما بهترین طراحی محکومیت این ماجرا با همان حربه‌ای است که دشمن به دنبال آن است. شیعه و سنی در کنار هم این حتاکی را محکوم کنند. بالاتر از آن اراده و طرح دشمن که پشت این ماجراها به عیان در حال پیگیری است را محکوم کنند که روشن است منکری بسیار شدیدتر از توهین لفظی به اهل بیت است. دقت کنید اراده ایجاد اختلاف بین سنی و شیعه نافی طرح تاریخی ائمه علیهم السلام است.

باید دستان شیعه و سنی در این مواقع گرم تر همدیگر را بفشرند. دشمن این دست‌ها را جدا از هم میپسندد. اهل سنتی که در سرتاسر ایران و جهان دوستدار اهل بیت اند در عزایشان محزونند و در روضه‌هایشان دیده‌ام که اشک می‌ریزند و به سینه‌ می‌زنند و از مال خود نذر حضرات ائمه می‌کنند و این چه متاع گران‌بهایی است که باید به شدت از آن مراقبت کرد.

رونوشت به آقای حامد کاشانی عزیز

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: شیعه نمازجمعه اهل سنت توهین شیعه و سنی اهل بیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۹۳۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مورایس مسلمان شده؟ / ماجرای مسلمان شدن سرمربی سپاهان از زبان خودش + عکس و فیلم

«ژوزه مورایس» سرمربی پرتغالی تیم سپاهان، در نشست خبری اعلام کرد که اکنون عضو یک خانواده ایرانی است و مسلمان شده است. 

دیگر خبرها

  • ببینید | ماجرای خبر مهمی که رهبر انقلاب از رادیو شنیدند
  • ماجرای حضور آیت‌الله خامنه‌ای در خانه شهید شیرودی
  • عکس| ماجرای مصدومیت شدید سعید آقاخانی چیست؟/ حال کارگردان نون خ خوب است
  • اختتامیه مسابقات فوتسال جام رمضان در هیرمند
  • امنیت حاکم بر هرمزگان ناشی از وحدت شیعه و سنی است
  • مورایس مسلمان شده؟ / ماجرای مسلمان شدن سرمربی سپاهان از زبان خودش + عکس و فیلم
  • پشت پرده «شیعه» شدن ژوزه مورایس؛ ازدواج با شیدا مقصودلو؟
  • ژوزه مورایس اسلام آورد و شیعه شد
  • سرمربی پرتغالی سپاهان شیعه شد
  • آیت الله علوی بروجردی: روحانیت در عصر آیت‌الله بروجردی، با سازمان‌دهی ایشان به اوج رسید/ ایشان معتقد بودند ما برای دنیا حرف داریم