Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@03:04:50 GMT

هویت یکی از شهدای گمنام ارتش احراز شد

تاریخ انتشار: ۵ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۹۴۵۸۰

هویت یکی از شهدای گمنام ارتش احراز شد

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از روابط عمومی ارتش، سرهنگ بختیار کرمی‌نیا، فرمانده تیپ ۱۷۷ شهید نصراصفهانی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در تربت حیدریه، گفت: ستوان دوم وظیفه شهید نعمت شکیبایی در اردیبهشت سال ۱۳۶۲ در منطقه عملیاتی غرب کارون مفقودالاثر شده بود که پس از ۲۸ سال پیکر مطهر این شهید تفحص و در سال ۱۳۹۰ به عنوان شهید گمنام در الشتر لرستان به خاک سپرده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از انجام آزمایش DNA هویت این شهید والامقام احراز شد.

فرمانده تیپ ۱۷۷ شهید نصراصفهانی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران، افزود: پدر و مادر این شهید دارفانی را وداع گفته‌اند و در روزهای آینده بستگان شهید برای برگزاری مراسم و زیارت آرامگاه مطهر او توسط ارتش به شهرستان الشتر اعزام خواهند شد.  

برچسب‌ها تربت حیدریه نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران شهید گمنام

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تربت حیدریه نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران شهید گمنام تربت حیدریه نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران شهید گمنام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۹۴۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع پیکر شهدای تازه تفحص شده دراصفهان

مسئول روابط عمومی سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) اصفهان گفت: پیکر پاک شهیدان عباس رمضانی، مجتبی نادر طهرانی و شهید جواد مراثی از شهدای دفاع مقدس که به تازگی تفحص شده اند و همچنین پیکر یک شهید گمنام از فلکه فیض بر روی دستان مردم شهید پرور اصفهان پس از تشییع در گلستان شهدای اصفهان به خاک سپرده می‌شوند.

روح‌اله حکیمی‌فرد افزود: هویت پیکر‌های مطهر این شهدا که از شهدای هشت سال دفاع مقدس بوده‌اند، از طریق پلاک هویت و DNA احراز شده است.


وی گفت: این شهدا  پس از سال‌ها چشم انتظاری خانواده هایشان به آغوش خاک دیار خود بازگشتند.


شهیدان جواد مراثی سال ۶۰ در ۲۲ سالگی در منطقه چذابه، مجتبی نادر تهرانی بسیجی داوطلب سال ۶۳ در هورالهویزه و شهید عباس رمضانی در ۲۰ سالگی در منطقه مهران به شهادت رسید.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • رسالت امام صادق (ع) انفجار علمی بود
  • دیدار رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا و فرمانده نیروی هوایی ارتش با خانواده شهید زاهدی
  • پیکر‌های شهدای گمنام تشییع شدند
  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوب شرقی
  • عکس | بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان
  • تصاویری از فرمانده بلندپایه سپاه در مرزهای سیستان و بلوچستان
  • تشییع پیکر شهدای تازه تفحص شده در اصفهان
  • تشییع پیکر شهدای تازه تفحص شده دراصفهان
  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان
  • بازدید هیأت نظامی جمهوری آذربایجان از تیپ ۶۵ نوهد نیروی زمینی ارتش