Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی –

ایجاد شدن مشکل پیرامون احراز شرایط حرفه‌ای‌گری استقلال و پرسپولیس باعث برملا شدن نکات جالب توجهی پیرامون مسائل مدیریتی این دو باشگاه شده است .در همین رابطه جالب است بدانید از نظر کنفدراسیون فوتبال آسیا، منصور پورحیدری فقید هنوز هم یکی از مدیران این باشگاه به حساب می‌آید! چند سال قبل وقتی بحث حرفه‌ای شدن باشگاه‌ها جدی شده و منصورخان همچنان در قید حیات بود ، ترتیبی اتخاذ شد  تا اسم چند نفر از بزرگان و مدیران وقت استقلال تحت عنوان اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال در قالب یک شرکت تجاری ثبت شود ( این مسئله‌ای بود که کنفدراسیون فوتبال آسیا بر انجام آن تأکید داشت) و نام منصورخان هم در زمره همین افراد به ثبت رسید .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا بالغ بر پنج سال از فوت اسطوره فقید استقلالی‌ها می‌گذرد ولی اسم ایشان همچنان در کنفدراسیون فوتبال آسیا به عنوان یکی از مدیران ارشد استقلال وجود دارد ! نکته دیگر اینکه برخی از سایر افرادی که نامشان تحت عنوان مدیران شرکت استقلال ثبت شد ،بعدا به واسطه همین مسئله دچار مشکلات مالیاتی شدند ! مشکلاتی که خودشان نقشی در آن نداشتند. 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال منصور پورحیدری استقلال منصور پورحیدری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۹۶۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقشه عجیب بارسا: فروش جانشین مسی به عربستان

به گزارش "ورزش سه"، درخشش فاتی در ترکیب بارسلونا باعث شده بود که بسیاری از مدیران این باشگاه به ظهور یک لیونل مسی جدید در ترکیب این تیم امیدوار باشند و حتی پس از جدایی این ستاره آرژانتینی شماره پیراهن او را به این بازیکن اهدا کردند.

با وجود درخششی که این بازیکن جوان در ترکیب بارسا داشت اما شرایط مطابق انتظار او و هواداران این تیم و مدیران باشگاه پیش نرفت و مصدومیت‌های متوالی و طولانی مدت باعث شد که او از دوران اوجش فاصله بگیرد و نتواند توانایی‌هایش را در این تیم به نمایش بگذارد.

این شرایط باعث شد که فاتی در پنجره نقل و انتقالات تابستانی فصل گذشته به صورت قرضی راهی برایتون شود اما حضور او در این تیم و لیگ برتر انگلیس هم موفقیت‌آمیز نبود و گفته شده است که مدیران بارسا هم دیگر تمایلی به ادامه همکاری با این بازیکن ندارد.

حالا روزنامه اسپرت خبر داده است که بارسا امیدوار است بتواند این بازیکن و همچنین کلمنت لنگله را در پنجره نقل و انتقالات تابستانی پیش رو به لیگ عربستان منتقل کند و در حال تلاش برای پیدا کردن باشگاهی است که مشتاق جذب این دو بازیکن باشد تا بتواند از پول فروش آنها برای جذب بازیکنان مد نظرش استفاده کند.

دیگر خبرها

  • سیل دوبی یا تنش ایران - اسرائیل؛ کدام یک میزبانی را از ایران گرفت؟
  • ماجرای اتمام حجت دانشگاه فرهنگیان با معلمان تازه استخدام شده چیست؟
  • دولت با کسی تعارف ندارد
  • فقط یکی از معلم‌ها می‌داند
  • منچستریونایتد با دو مدیرش قطع همکاری کرد
  • ماجرای عجیب مرگ یک دانش آموز با مشت یک همکلاسی
  • قضاوت فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا به بنیادی‌فر رسید
  • نقشه عجیب بارسا: فروش جانشین مسی به عربستان
  • نامه محرمانه AFC برای پرسپولیس و استقلال
  • علت عجیب برکناری باسوادترین مدیر صداوسیما