Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – کاپیتان ۳۴ ساله تیم استقلال که در دیدار مقابل صنعت نفت آبادان با درخشش فوق العاده اش تحسین کارشناسان فوتبالی و پیشکسوتان استقلال را برانگیخت بر اثر فشار زیادی که در آن دیدار به پایش آمد از ناحیه عضله همسترینگ دچار آسیب دیدگی نسبتاً شدید شد.

وریا غفوری که تا پیش از این در هفت مسابقه استقلال به مدت ۵۶۵ دقیقه بازی کرده بود در پنج دیدار به طور کامل برای استقلال به میدان رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در بازی با صنعت نفت در دقیقه ۷۹ از زمین بازی بیرون آمد و در دیدار مقابل نساجی مازندران در ۳۶ دقیقه پایانی بازی به جای امیرحسین حسین زاده در دقیقه ۵۴ وارد میدان شد.

*یامگا تأیید نشد

البته در این مدت وریا غفوری مسابقات مهمی مانند دربی پایتخت و مصاف مقابل سپاهان را از دست داد تا به یکی از غایبان سرشناس استقلال ظرف هفته های گذشته تبدیل شود. در نبود وریاغفوری هافبک فرانسوی استقلال کوین یامگا در جناح راست تلاش کرد در این مدت جای خالی او را پر کند اما همچنان کارشناسان فوتبالی معتقدند این بازیکن نتوانسته جایگزین شایسته‌ای برای کاپیتان استقلال باشد.

*خبر خوب برای نکونام

در روزهای پیش از دیدار استقلال مقابل شهر خودرو وریا غفوری به زمین چمن برگشت و به صورت اختصاصی تمریناتش را از سر گرفته تا این امیدواری برای هواداران و کادر فنی بوجود بیاید که شاید کاپیتان استقلال بتواند به دیدار حساس این تیم مقابل فولاد برسد اما خبرهای رسیده از اردوی تیم استقلال خلاف این موضوع را ثابت می‌کند چون کاپیتان دیروز هم به تمرین نرفت. از افراد نزدیک به تیم استقلال خبر می رسد شرایط او به گونه‌ای است که بازی با فولاد را هم قطعاً از دست می‌دهد. خبری خوب برای جواد نکونام سرمربی حریف بعدی استقلال.

*مجیدی دنبال افزایش مصدومیت وریا نیست

این بازیکن که از ناحیه همسترینگ دچار پارگی شده بود تلاش کرد تا در این مدت خودش را به بازی‌های حساس استقلال برساند اما ظاهراً هنوز کادر پزشکی استقلال درباره بازگشت وریا به تمرینات جدی و حضور در مسابقات مردد است. از این رو فرهاد مجیدی نمی خواهد با بی احتیاطی درباره کاپیتان تیمش دوری چند هفته ای او را به بیش از یکماه افزایش دهد.

*شایعاتی که زاییده ذهن بدبین ها بود

ناگفته نماند؛ در همین حد فاصل شایعاتی پیرامون تیم استقلال مطرح شد که وریا غفوری مشکلی از نظر مصدومیت ندارد و تنها به دلیل اختلافاتی که با سرمربی استقلال پیدا کرده نمی خواهد استقلال را در مسابقات همراهی کنند.

در همین باره با یکی از افراد مطلع در جمع اعضای کادر فنی این تیم صحبت کردیم که ضمن تکذیب این موضوع تاکید کرد وریاغفوری به شدت در تلاش است تا هر چه سریعتر به تمرینات و مسابقات برگردد و هیچ مشکلی با فرهاد مجیدی ندارد. این فرد مطلع تأکید داشت این شایعات زاییده ذهن افراد بدبین است که غیبت چند هفته ای وریا را به این مسایل ربط می دهند.

لازم به ذکر است؛ وریا غفوری در مدت زمانی که مصدوم بود و شرایط تمرین نداشت هرازگاهی به تمرینات استقلال می رفت و به صورت خصوصی با فرهاد مجیدی صحبت می کرد.

وریا غفوری فصل گذشته در ۲۲ بازی استقلال به مدت ۱۸۷۵ دقیقه در ترکیب این تیم به میدان رفت و موفق شد با به ثمر رساندن ۶ گل یکی از برترین گلزنان استقلال در لیگ برتر بیستم باشد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال وریا غفوری جواد نکونام فرهاد مجیدی استقلال جواد نکونام خبر ویژه فرهاد مجیدی فولاد خوزستان وریا غفوری تیم استقلال وریا غفوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۹۶۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خاطرات تلخ اردیبهشتی آبی ها مقابل تراکتور!

به گزارش ورزش سه، یکی از حساس ترین دیدار های هفته بیست و پنجم لیگ برتر در حالی میان تراکتور و استقلال برگزار می شود که در صورت پیروزی آبی ها، عملا شانس قهرمانی تراکتور روی کاغذ از بین می رود و با توجه به دیدار پرسپولیس و سپاهان در آزادی، ممکن است تکلیف قهرمانی در همین تا حدودی مشخص شود.

جالب آنکه این دو تیم در ده سال اخیر تاکنون سه مرتبه در اردیبهشت ماه به مصاف هم رفتند و هرسه بازی را تراکتوری ها با پیروزی پشت شر گذاشتند که رکورد جالبی است.

اردیبهشت ماه ۱۳۹۴ بود که بهترین پیروزی تبریزی ها مقابل استقلال در ورزشگاه آزادی با برتری ۴ بر ۱ بدست آمد. درست یک سال بعد یعنی اردیبهشت ماه ۱۳۹۵ بود که دو تیم بار دیگر در آزادی در دیداری فوق حساس به مصاف هم رفتند و بازهم تراکتور بود که مقابل چشم هواداران استقلال این تیم را با نتیجه ۳ بر۲شکست داد.

و در نهایت در اردیبهشت ماه ۱۳۹۶ نیز بار دیگر دو تیم این بار در تبریز به مصاف هم رفتند و آن دیدار نیز در پایان با نتیجه ۱ بر ۰ با سود شاگردان قلعه نویی به پایان رسید.

دیگر خبرها

  • خاطرات تلخ اردیبهشتی آبی ها مقابل تراکتور!
  • حمایت کاپیتان استقلال از جانشینش: مطمئنم می‌درخشی
  • عکس| پیام احساسی کاپیتان استقلال به جانشینش در تبریز
  • اعتراض استقلال به رای محرومیت کاپیتان خود
  • اعتراض استقلال به رای محرومیت حسینی در کمیته استیناف
  • ترکیب استقلال ملاثانی برای شگفتی‌سازی مقابل سپاهان
  • ترکیب پرسپولیس مقابل آلومینیوم اعلام شد
  • ترکیب تیم ملی ایران مقابل ازبکستان مشخص شد
  • ترکیب تیم ملی فوتسال ایران مقابل ازبکستان مشخص شد
  • ترکیب احتمالی سپاهان مقابل استقلال در اهواز