Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیژن نوباوه وطن نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با انتقاد از عملکرد مرکز پژوهش‌های مجلس گفت: مرکز پژوهش‌های مجلس قانونا حق ندرد که در مورد موضوعات و طرح‌های در دستورکار اطلاعیه بدهد و موضع‌گیری کند بلکه تنها می‌تواند نظر مشورتی و کارشناسی بدهد.

وی افزود: در ارتباط با طرح حمایت از کاربران در فضای مجازی پس از ارجاع این طرح از کمیسیون ویژه به مرکز پژوهش‌ها این مرکز با صدور اطلاعیه با آن مخالف کرده که این کار قانوناً درست نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نائب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس اظهار داشت: بررسی و موافقت و مخالفت در طرح‌های دستورکار مجلس در حوزه کاری مرکز پژهش‌های مجلس نیست و این مرکز فقط می‌تواند نظر مشورتی بدهد و مخالفت و موافقت وی با یک طرح محمل قانونی ندارد.

نوباوه خاطرنشان کرد: این رفتار مرکز پژوهش‌ها در اعلام نظر و مخالفت با طرح در دستورکار و به عنوان مثال طرح حمایت از کاربران در فضای مجازی اهانت به مجلس است و نباید اتفاق بیفتد.

وی افزود: باید در شرح وظایف مدیر و کارکنان مرکز پژوهش‌های مجلس تجدیدنظر صورت گیرد و از تداوم این مسیر که این مرکز بخواهد با طرحی مخالفت یا موافقت کند ممانعت به عمل آید.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: عملکرد مرکز پژوهش های مجلس مرکز پژوهش های مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۹۷۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مخالفت مجلس با افزایش ۴۰ نفر به تعداد نمایندگان مجلس

به گزارش «نماینده»، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه روز یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ صحن مجلس در جریان رسیدگی به گزارش کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها درباره طرح اصلاح جدول حوزه‌های انتخابیه مجلس و تعداد نمایندگان آن‌ها، با ۱۲۰ رای مخالف، ۹۴ رای موافق و ۵ رای ممتنع از مجموع ۲۱۹ رای مأخوذه با این طرح مخالفت کردند.

این طرح خواستار افزایش نمایندگان مجلس از ۲۹۰ نفر به ۳۳۰ نفر بود.

دیگر خبرها

  • واکنش علی ربیعی به هجمه سنگین دولت به مرکز پژوهش های مجلس: با بستن در هر اندیشکده و مرکز تحقیقات، دری به سوی انواع بحران‌ها گشوده می‌شود
  • سفر از سبد خانوارهای ایرانی حذف شده است؟ | توضیح مرکز پژوهش‌ها درباره یک ادعا
  • انتقاد کم سابقه خبرگزاری دولت از مرکز پژوهش‌های مجلس
  • هشدار مرکز پژوهش های مجلس درباره سبد غذایی خانوار : کالری مصرفی نیمی از ایرانیان در سال ۱۴۰۱ کمتر از استاندارد بوده است
  • افزایش ایست‌های بازرسی در تهران؛ نماینده مجلس: این‌ها جزو وظایف عادی فراجا است!
  • مخالفت مجلس با افزایش ۴۰ نفر به تعداد نمایندگان مجلس
  • بورس و مرکز مبادله؛ ۲ نهاد با شرح وظایف کاملا متفاوت
  • رشد ۳۰ درصدی بودجه محرومیت زدایی سیستان و بلوچستان
  • کرسی جامعه اهل سنت در مجلس خبرگان رهبری افزایش پیدا کرد
  • پاسخگویی به بیش از ۲۲ هزار گزارش مردمی در سال ۱۴۰۲