Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام سید علی حسینی روز دوشنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان بروجرد افزود: حماسه ۹ دی حضور با شکوه مردمی بود که پشتیبان ولایت و رهبری بودند.

وی اظهار داشت: دشمنان همواره در حال توطئه علیه نظام هستند و حضور مردم در صحنه، آنان را نا امید و توطئه شان را خنثی می کند.

امام جمعه بروجرد گفت: مراسم بزرگداشت حماسه ۹ دی روز پنجشنبه ساعت ۱۱ در مسجد امام خمینی(ره) با حضور مردم و مسوولان برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس دانشگاه آزاد اسلامی بروجرد نیز گفت: یادواره ۶۸ شهید دانش آموز حمله موشکی رژیم بعث عراق در ۲۰ دیماه سال ۱۳۶۵ توسط این دانشگاه برگزار می شود.

داریوش جاوید گفت: هشت کمیته برای برگزاری یادواره ۶۸ شهید دانش آموز با عنوان پرواز پروانه ها در دانشگاه آزاد بروجرد تشکیل شده است و کنگره بزرگ یادبود این ۶۸ شهید، سال ۱۴۰۱ برنامه ریزی و اجرا خواهد شد.

وی با اشاره به برگزاری یادواره ۶۸ شهید دانش آموز در ۲۳ دی ماه امسال بیان کرد: رونمایی از تمبر و پوستر یادبود، برگزاری مسابقات خاطره و قصه نویسی توسط دانش آموزان، ساخت یادمان، چاپ کتاب و کاشت ۶۸ اصله نهال با نام شهدای دانش آموز از برنامه های این رویداد است.

۹دی ۸۸ مردم در پاسخ به هتاکی فتنه گران و اهانت به شعایر دینی و عزاداری ایام محرم به صورت خودجوش راهپیمایی و این اقدامات را محکوم کردند.

برچسب‌ها شورای فرهنگ عمومی بروجرد لرستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شورای فرهنگ عمومی بروجرد لرستان شورای فرهنگ عمومی بروجرد لرستان دانش آموز ۶۸ شهید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۰۰۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصحاب رسانه برای رضای خدا و خدمتگزاری به مردم قلم بزنند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، نماینده ولی فقیه در لرستان در نشست صمیمی با اصحاب رسانه گفت: فعالان رسانه‌ای که خداوند به آنها دانایی و توانایی داده است باید زبان گویای مردم باشند، دغدغه و مشکلات را به گوش مسوولان برسانند و با انتشار مطالب واقعی، از نشر اخبار بدون پایه و تشویش و ناامیدی اذهان عمومی، اجتناب کنند.
حجت الاسلام و المسلمین سید احمد رضا شاهرخی افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، نظامی مردمی است و برگزاری پرشور انتخابات در کشور ما، گواه این مطلب است، اصحاب رسانه هم باید در جهت رضای خدا و خدمتگزاری مردم قدم بردارند.
نماینده ولی‌فقیه در لرستان، اطلاع‌رسانی درست، نقد منصفانه و تبادل آرا را از مهمترین وظایف اصحاب رسانه خواند و افزود: مطبوعاتی که بر پایه اطلاع‌رسانی صحیح قلم می‌زند، در رشد و کمال ملت تأثیرگذار هستند.
حجت الاسلام و المسلمین شاهرخی در لرستان در ادامه به برنامه‌های دفاتر امامان جمعه در کشور اشاره کرد و گفت: هر امام جمعه و هر نماینده ولی فقیهی برنامه‌های مدونی دارد که به صورت ماهانه به مدیریت شورای سیاست گذاری ائمه امام جمعه ارسال می‌شود، که هر کدام از این برنامه‌ها نیاز به طراحی و اطلاع رسانی به مردم دارد. 
این دیدار با هدف ایجاد صمیمیت بیشتر اصحاب رسانه با یکدیگر و نماینده ولی فقیه انجام شد تا در آینده همه فعالان رسانه در استان با همدلی، در جهت توسعه و رونق اقتصادی و جهش تولید در استان تلاش کنند.
در این دیدار اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی، دغدغه‌های روز و مطالبات خود را با نماینده ولی فقیه در لرستان در میان گذاشتند.

دیگر خبرها

  • یادواره ۱۸۵ شهید معلم و دانش آموز گتوند برگزار گردید
  • تجلیل از ۲۲ خانواده شهید فرهنگی ایلام در «سه شنبه های شهدایی»
  • روایت تسنیم از نشست خبری امام‌جمعه خرم‌آباد+فیلم
  • اصحاب رسانه برای رضای خدا و خدمتگزاری به مردم قلم بزنند
  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود
  • برنامه ریزی برای برگزاری یادواره ملی شهدای ترور خراسان رضوی
  • مشارکت بیش از ۲۰۰ دانش‌آموز یزدی در طرح «نوآوین»
  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین+ تصاویر
  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین
  • برگزاری مسابقات ورزشی مدارس سمپاد همدان با حضور ۱۵۰ دانش آموز