Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شبکه ۵ سیما محسن ساری عصر یکشنبه در کارگاه آموزشی با هدف ارتقای سطح کیفی و کمی تولیدات خبرنگاران مردمی شبکه پنج سیما که با حضور مرتضی عمادی مدیر گروه تهران شهروندی، مصطفی جعفر یحیی مدیر روابط عمومی و جمعی از خبرنگاران مردمی برگزار شد با اشاره به ضرورت رعایت ضوابط و استانداردهای حداقلی برای پخش برنامه‌های تلویزیونی را اظهار داشت: در تهیه گزارش‌های موبایلی همواره به شاخص‌های هنری و فنی نیز عنایت ویژه داشته باشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ساری ضمن تاکید به انتخاب سوژه نو و جدید برای تهیه گزارش‌های مردمی، به نگاه و رویکرد رسانه‌ای مناسب برای تهیه گزارش‌های مردمی اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه ظرفیت و خلاقیت‌های این گروه از خبرنگاران مردمی بالا و فراگیر است، می‌توانند رویدادهای اجتماعی، فرهنگی، هنری و حتی نیازها و دغدغه‌های مردمی را به خوبی تصویر کنند.

وی افزود: در کنار به تصویر کشیدن اخبار استان و شهر محل اقامت، موضوع مهم امید آفرینی و روحیه بخشی در جامعه از جمله وظایف مهم رسانه‌ای شما است که می‌توانید به خوبی ایفاگر این نقش برجسته شوید.

در ادامه مرتضی عمادی مدیر گروه تهران و شهروندی شبکه پنج سیما به ضرورت راه اندازی و تولید گزارش‌های ۶۵ ثانیه‌ای توسط خبرنگاران مردمی تاکید کرد و افزود: خبرنگاران مردمی در سری جدید تولیداتشان در قالب ۶۵ ثانیه، رویکرد پیگیری پیام تا حصول نتیجه را خواهند داشت.

وی افزود: برنامه‌های در شهر، در استان و تهران بیست به عنوان برنامه‌های پشتیبان اخبار شصت و ۵ ثانیه خواهند بود تا در کنار تولیدات خبرنگاران مردمی به پیگیری مطالبات مردم بپردازند.
عمادی گفت: در حال حاضر بیش از ۷۰ خبرنگار مردمی به شکل پراکنده در سطح استان تهران با شبکه پنج سیما همکاری دارند و حضور این فعالان رسانه در حوزه اطلاع رسانی، امید آفرینی، مطالبه گری تأثیر بسزایی دارد.

مدیر گروه تهران شهروندی از تشکیل کارگاه‌های آموزشی به صورت فصلی خبر داد و افزود: همه تلاش همکاران من در شبکه پنج سیما ارتقای سطح کیفی و کمی تولیدات خبرنگاران مردمی و نزدیک شدن به استانداردهای رسانه و شبکه پنج سیما است.

گفتنی است پس از گذشت تقریباً ۲۰ ماه از فعالیت این گروه خبری بالغ بر ۴۵۰ گزارش ویژه از خبرنگاران مردمی در ضمیمه برنامه‌های تهران بیست، در شهر و در استان پخش شده است و به تازگی این ظرفیت نیز به برنامه سلام تهران اضافه شده است.

کد خبر 5385221

منبع: مهر

کلیدواژه: شبکه پنج سیما برنامه تلویزیونی شهروند خبرنگار ویروس کرونا بوشهر خطبه های نماز جمعه بارش برف کرمانشاه قاسم سلیمانی آمار کرونا گرگان سانحه تصادف واکسن کرونا 9 دی آتش سوزی برف روبی لیگ برتر فوتبال ایران خبرنگاران مردمی شبکه پنج سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۰۰۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مستند «مسئله حجاب» به تلویزیون رسید + ساعت پخش

مستند «مسئله حجاب» امشب همزمان با سالگرد شهادت استاد مطهری روی آنتن شبکه یک سیما می‌رود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا،مستند «مسئله حجاب» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی محمدرضا آزادخاطر همزمان با سالگرد شهادت استاد مرتضی مطهری، امشب_سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت_ ساعت ۱۸:۴۵ از شبکه یک سیما پخش می‌شود.

این مستند محصول مشترک موسسه اندیشه شهید آوینی و شبکه یک سیما است که تلاش دارد ضمن بازخوانی دیدگاه‌های شهید مطهری نسبت به مقوله حجاب، نسبت آن با چالش‌های امروز جامعه ایرانی را نیز به تصویر بکشد.

مستند «مسئله حجاب» روایتگر چالش‌های مرتبط بــا نقش زنان در جامعه ایرانی طی دهه‌های گذشـته است.

استاد شهید مرتضی مطهری از اسلام‌شناسان و متفکران برجسته شیعه بود که در شامگاه روز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۳۵۸ پس از پایان جلسه درس، در خیابان امین‌الدوله هدف گلوله یکی از افراد گروه فرقان قرار گرفت و پس از انتقال به بیمارستان طرفه به شهادت رسید.

کد خبر 749415

دیگر خبرها

  • مستند «زندگی با فلسفه» در شبکه چهار سیما
  • پخش زنده دیدار‌های پرسپولیس و استقلال و لیگ قهرمانان اروپا
  • رخنه، آقای قاضی وبدل در آستانه پخش
  • یدیعوت آحارانوت: موج ضد اسرائیلی به خاور دور رسیده است
  • پخش مستند «مسئله حجاب» از شبکه یک
  • مستند «مسئله حجاب» به تلویزیون رسید + ساعت پخش
  • ۲۳ کیلومتر شبکه فیبر نوری منازل در پلدختر اجرا شد
  • پرتاب به آینده با اینترنت ۵.۵G | چینی ها استارت زدند
  • پخش فیلم «رابطه» با بازی خسرو شکیبایی
  • نگاهی به ۳ سریال جدید تلویزیون