Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-02@02:31:30 GMT

دروازه بان جنجالی دوباره به استقلال برگشت

تاریخ انتشار: ۶ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۰۲۹۸۳

دروازه بان استقلال از امروز تمرینش را با این تیم آغاز کرد

محمد دانشگر مشکلی برای حضور در بازی با فولاد در هفته دوازدهم لیگ برتر نخواهد داشت.

به گزارش طرفداری، رشید مظاهری بازیکنی است که به دلیل آنچه مصدومیت خوانده شد، در 2 بازی برابر نود ارومیه و پدیده غایب بود و نامش از لیست استقلال خط خورد.

با این حال این بازیکن از امروز در تمرین گروهی استقلال شرکت کرد هرچند که بسیار بعید است فرهاد مجیدی نام او را برای بازی با فولاد در لیست قرار بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین محمد دانشگر که مدتی درگیر مصدومیت انگشت پا بود، امروز بدون مشکل در تمرین گروهی استقلال شرکت کرد و می تواند برابر فولاد در هفته دوازدهم لیگ برتر به میدان برود.

تیم فوتبال استقلال روز چهارشنبه در هفته دوازدهم لیگ برتر از ساعت 18 به مصاف فولاد می رود.

 

بیشتر بخوانید:

تماس چند باشگاه های لیگ برتری با نیمکت نشینان استقلال

 

اخبار داغ 

همسر ساسی مانکن زیباتر است یا دنیا جهانبخت ؟! + مقایسه عکس ها برترین های قرن با فرامرز ظلی: همایون جان، دلم برای تو تنگ است! گل زیبای احمد نوراللهی بازیکن تیم شباب الاهلی به الظفره / فیلم استوری معنی دار عثمان دمبله پسر فرانک ریبری در تیم زیر 11 ساله های بایرن مونیخ / عکس

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۰۲۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود جنجالی الهلال ۱۰نفره به فینال جام حذفی عربستان

در مرحله نیمه نهایی جام حذفی عربستان دو تیم فوتبال الاتحاد و الهلال از ساعت ۲۱:۳۰ دقیقه سه‌شنبه شب به مصاف یکدیگر رفتند.

الهلالی‌ها با حذف الحازم و التعاون به این مرحله رسیدند و التحاد نیز با کنار زدن الفحیا و الفیصلی جواز حضور در این مرحله را کسب کرد.

الهلال که از همان دقایق ابتدایی بازی را هجومی آغاز کرد در نهایت دقیقه ٢۵ بازی توسط میشل موفق شد گل نخست بازی را وارد دروازه حریف سنتی خود کند. در نهایت نیمه نخست این بازی با برتری شاگردان ژرژ ژسوس پایان یافت.

سرانجام بعد از حملات فراوان الاتحاد برای جبران گل خورده عیدالرزاق حمدالله موفق شد گل تساوی را در دقیقه ۶٧ وارد دروازه الهلال کند.

١۴ دقیقه بعد از این گل سعود عبدالحمید روی پاس مالکوم موفق شد گل دوم الهلال را وارد دروازه التحاد کند.

اگر چه با اخراج ساویچ الهلال ده نفره ادامه بازی را دنبال کرد اما در پایان این شاگردان ژسوس بودند که با برتری ٢ بر یک راهی فینال شدند و در این دیدار باید به مصاف برنده دیدار الخلیج و النصر بروند.

دیگر خبرها

  • اظهارات جنجالی ویسی دردسرساز شد
  • بدل کارلوس در اصفهان دیده شد! (عکس)
  • ساعت پخش زنده بازی آلومینیوم اراک و فولاد + پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی استقلال خوزستان و ملوان‌ از تلوزیون + شبکه ورزش و پخش آنلاین
  • جلالی - آلوز: دوئل سال برای یک عنوان ارزشمند
  • ساعت پخش زنده بازی تراکتور و استقلال از تلوزیون + شبکه ۳ و پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی تراکتور و استقلال از تلوزیون +شبکه سه و پخش آنلاین
  • اوج حساسیت در دیدار‌های امروز لیگ برتر فوتبال
  • صعود جنجالی الهلال ۱۰نفره به فینال جام حذفی عربستان
  • (ویدئو) اقدام زیبای کریستوفر کنت دروازه‌بان فولاد خوزستان