Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، فتحی  رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی گفت: ۳۴۰ میلیارد ریال تسهیلات ارزان قیمت در قالب دامدار کارت بانک کشاورزی به دامداران روستایی و عشایری استان پرداخت می‌شود.

 فتحی  اظهار کرد: این کارتها با اعتبار ۱۰۰، ۲۰۰ و ۵۰۰ میلیون ریالی برای تهیه نهاده‌های دامی در سه ماهه زمستان در اختیار دامداران قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه سقف تسهیلات این کارت‌ها ۵۰۰ میلیون ریال بوده و متناسب با ظرفیت فعالیت متقاضی و معرفی جهادکشاورزی آذربایجان شرقی قابل صدور است، افزود: این تسهیلات یک ساله و با سود ۱۱ درصد است و استفاده از تسهیلات فقط در پایانه‌های فروش کارگزاران واحد‌های خوراک دام، تعاونی‌های شهرستانی، شرکت‌های پشتیبانی امور دام و مراکز فروش نهاده‌های دامی مجاز مقدور می‌باشد.

رئیس جهادکشاورزی استان با بیان اینکه این کارت تنها برای تهیه بخشی از نهاده مورد نیاز دامداران است و مابقی آن همچنان از طریق سامانه‌های توزیع نهاده‌های خوراک دام مانند بازارگاه در اختیار آنان قرار می‌گیرد، ادامه داد: البته اعتبار زمانی استفاده از این کارت نامحدود است، اما آن چه هدف وزارت جهاد کشاورزی بوده، کمک به دامداران برای تهیه نهاده‌های دامی در فصل زمستان است.

وی با بیان اینکه دامداران توسط جهاد کشاوری استان و شهرستان‌ها شناسایی شده و کددار هستند و از طریق سازمان به بانک کشاورزی معرفی خواهند شد تا دامدار کارت را تهیه کنند، خاطرنشان کرد: دامداران با استفاده از این کارت اعتباری فقط می‌توانند نهاده‌های دامی تهیه کنند و اقساط آن را به صورت ۶ ماهه و یک ساله پرداخت کنند.

فتحی با بیان اینکه دامداران با مراجعه به جهاد کشاورزی شهرستان خود جهت دریافت تسهیلات به بانک معرفی می‌شوند، افزود: این که کدام دامدار از چه میزان تسهیلات می‌تواند استفاده کند بستگی به تعداد دام‌های وی دارد که این موضوع توسط جهاد کشاورزی تصویب و به بانک کشاورزی اعلام می‌شود.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جهاد کشاورزی اعطای تسهیلات نهاده های دامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۰۳۵۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل کمربندی ایلخچی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی رحمتی گفت: وزیر راه و شهرسازی در ادامه سفر کاری یک روزه خود به استان آذربایجان شرقی در بازدید از روند اجرایی کمربندی ایلخچی با اختصاص یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل این طرح زیرساختی موافقت کرد. 

وی گفت: اختصاص این میزان اعتبار به طرح یاد شده منوط به افتتاح حداقل یک باند این کمربندی تا اوایل تیر ماه امسال است.

وی با بیان اینکه ما برای تکمیل این طرح جاده‌ای به مردم وعده داده ایم افزود: حداقل یک باند این کمربندی باید در موعد یاد شده به بهره برداری برسد.

عملیات اجرایی کمربندی هشت کیلومتری ایلخچی ۱۶ سال پیش آغاز شده که در دولت سیزدهم برای تکمیل آن اهتمام ویژه‌ای شده است.

دیگر خبرها

  • پرداخت ۸۰۰ میلیاردی تسهیلات اشتغالزایی به عشایر لرستان
  • اختصاص یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل کمربندی ایلخچی
  • پرداخت ۹۰۷ میلیارد ریال تسهیلات خود اشتغالی به جامعه ایثارگری
  • پرداخت ۹۰۷ میلیارد ریال تسهیلات خود اشتغالی به جامعه ایثارگری آذربایجان غربی
  • هرس و تکریب نخلستان‌های استان بوشهر با ۹ میلیارد ریال
  • دریافت وام قرض الحسنه 10 تا 100 میلیونی برای یارانه بگیران
  • پرداخت ۹۰۷ میلیارد ریال تسهیلات خود اشتغالی به جامعه ایثارگری آذربایجان‌غربی
  • چتر حمایتی بانک کشاورزی بر سر کشاورزان کردستانی + فیلم
  • پرداخت ۳۵ هزار میلیارد ریال تسهیلات ازدواج و فرزندآوری در استان اردبیل
  • پرداخت ۳۵۰۰۰میلیارد ریال تسهیلات ازدواج و فرزندآوری در استان اردبیل