Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سرهنگ فرخ جمالی، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان بیان کرد:با تصویب کارگروه ترافیکی و به منظور روان سازی تردد خودروها، چراغ راهنمایی و رانندگی در میادین پر ترافیک شهر همدان نصب و راه اندازی می‌شود.

او افزود: ترافیک برخی از میادین شهر همدان از جمله میدان «بعثت، رسالت و فلسطین» در مقاطعی از روز به ویژه عصر‌ها بسیار پرحجم و سنگین می‌شود که درحال حاضر کار مدیریت بار ترافیکی و تردد در این معابر با حضور نیرو‌های پلیس راهور انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان با اشاره به کمبود نیروی انسانی برای استقرار در این اماکن، اظهار داشت: با پیشنهاد پلیس راهور و تایید کمیته ترافیک شهرستان، مقرر شد که ظرف یک‌ماه آینده چراغ راهنمایی از سوی شهرداری در این میادین نصب شود.

سرهنگ جمالی افزود: چراغ‌هایی راهنمایی نصب شده در میدان‌های اصلی شهر همدان در زمان‌های پُرترافیک و شلوغ فعال شده و در سایر ساعات شبانه روز با توجه به روانی ترافیک تردد، غیر فعال خواهند شد.

او گفت: نصب و راه اندازی چراغ راهنمایی موجب برقراری نظم در تردد، پیشگیری از بروز ترافیک و روان سازی ترافیک و کاهش آمار سوانح خواهد شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان اظهار کرد: یکی از رویکرد‌های اصلی پلیس راهور استفاده از تجهیزات نوین برای برقراری نظم و ایجاد انضباط ترافیکی در سطح شهر‌ها و همچنین برخورد با تخلفات رانندگی است که در این راستا نصب تجهیزات و دوربین‌های هوشمند نظارتی در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/غ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پلیس راهور چراغ راهنمایی و رانندگی راهنمایی و رانندگی چراغ راهنمایی شهر همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۰۳۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک سنگین و پرحجم در آزادراه‌های البرز

رئیس پلیس راه البرز از ترافیک سنگین در آزادراه تهران - کرج - قزوین در محدوده این استان خبر داد و از رانندگان خواست از عجله و شتاب در رانندگی پرهیز کنند.

به گزارش ایرنا، وی گفت: اکنون وضعیت ترافیک در خط شمالی آزادراه کرج - قزوین روان گزارش شده است.

رئیس پلیس راه البرز بیان کرد: جاده کرج - چالوس درمحدوده استان البرز نیز امروز سه شنبه از ساعت ۹ صبح الی ۱۵ به دلیل اجرای عملیات عمرانی بسته است که مسافران باید از محور‌های جایگزین استفاده کنند.

کرمی از رانندگان خواست زمان سفر خودرا مدیریت کرده و و از عجله و شتاب در رانندگی پرهیز کنند تا از هرگونه حوادث رانندگی پیشگیری شود.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ به صورت شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و آماده امدادرسانی به حادثه دیدگان احتمالی است.

استان البرز دارای یک هزارو۵۶۰کیلومتر آزاد راه، بزرگراه، راه اصلی و فرعی است و ۱۸ درصد ترافیک جاده‌ای کشور مربوط به راه‌های این استان است.

دیگر خبرها

  • ضرورت نظارت بر دوربین‌های راهنمایی و رانندگی
  • تصادف پراید منجر به فوت عابر پیاده در رشت شد
  • عدم توجه به جلو سبب مرگ عابر پیاده در رشت شد
  • بغل نویسی بر روی شیشه و بدنه خودرو ممنوع است
  • هشدار پلیس نسبت به استفاده از این دو وسیله تزیینی در خودروها
  • ممنوعیت استفاده از چراغ زنون و استیکر تزئینی برای خودرو
  • استفاده از چراغ زنون و استیکر تزئینی مطلقاً ممنوع است
  • جاده چالوس بسته است
  • ترافیک سنگین و پرحجم در آزادراه‌های البرز
  • پلیس علت اکثرتصادف‌های رانندگان ایرانی را فاش کرد