Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اسپوتنیک، جنبش حزب الله لبنان با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که آنچه سخنگوی ائتلاف متجاوز سعودی درباره دخالت حزب الله در جنگ یمن ادعا کرده است، مضحک است و ارزش پاسخگویی ندارد.

در بیانیه حزب الله آمده است: «آنچه در نشست خبری سخنگوی ائتلاف متجاوز سعودی درباره آنچه او شواهدی مبنی بر دخالت حزب الله در یمن خواند، عنوان شد، پیش پا افتاده و مضحک است و ارزش اظهار نظر و پاسخگویی ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

این بیانیه در حالی صادر می‌شود که سخنگوی ائتلاف سعودی کلیپی را نشان داد که در آن ادعا کرد حزب الله در هدایت و آموزش مبارزان یمنی دخالت دارد. در این کلیپ‌های ساختگی، شخصی نشان داده شده بود که ادعا می‌کرد این شخص از کارشناسان حزب الله بوده و در حال آموزش ابوعلی الحکیم، رئیس سازمان اطلاعات دولت صنعاست.

در پی این اقدام سخنگوی ائتلاف سعودی، محمد البخیتی، عضو دفتر سیاسی انصارالله در توییتی ادعا‌های ائتلاف متجاوز سعودی را بر اساس یک فیلم جعلی و دوبله شده شرم آور توصیف کرد.

حمله ائتلاف سعودی به یمن وارد هفتمین سال خود می‌شود و سعودی‌ها به جز کشتار و ویرانی، دستاوردی نداشته اند. سعودی‌ها با سریال شکست در این جنگ روبرو شده‌اند و نیرو‌های مردمی یمن به موفقیت در صحنه میدانی و سیاسی دست یافته اند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حزب الله لبنان جنگ یمن ائتلاف سعودی سخنگوی ائتلاف ائتلاف سعودی حزب الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۰۵۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خاندوزی: گفت و گوی سازنده ای با همتای سعودی داشتیم

به گزارش خبرگزاری مهر، سید احساس خاندوزی در پیام خود که در شبکه اجتماعی ایکس منتشر کرد دیدار با همتای سعودی خود را بسیار سازنده توصیف کرد و گفت: فیصل ابراهیم با هر ۵ پیشنهاد ایران موافقت کرد و بر تدوین نقشه راه همکاری اقتصادی در بخش دولتی-خصوصی و سرعت اجرای آن تاکید کرد.

کد خبر 6092655

دیگر خبرها

  • سازمان بهداشت جهانی: حمله به رفح، فاجعه انسانی خواهد بود
  • شباهتهای جنگ غزه و ائتلاف کفار و مشرکین مکه و یهود مدینه در جنگ احزاب
  • جلسه منتخبان مجلس دوازدهم برگزار می‌شود
  • نشست همدلی و همفکری منتخبان مجلس دوازدهم برگزار می شود
  • اجازه ندهید این روایت دروغ را پخش کنند!
  • خاندوزی: گفت‌و‌گوی سازنده‌ای با همتای سعودی داشتیم
  • خاندوزی: گفت و گوی سازنده ای با همتای سعودی داشتیم
  • استدلال‌های مضحک نهادهای اطلاعاتی آمریکا از اوضاع جهان
  • سفر از سبد خانوارهای ایرانی حذف شده است؟ | توضیح مرکز پژوهش‌ها درباره یک ادعا
  • ادعای وزیر امور خارجه انگلیس درباره پیشنهاد آتش‌بس ۴۰ روزه به حماس