Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، محسن حاج عابدی مدیر تعاونی روستایی استان اصفهان گفت: شرکت تعاونی کشاورزی گوسفندداران اصفهان، از تعاونی‌های بزرگ است که با ۱۶٠٠ نفر عضو، در حوزه‌های مختلف مانند توزیع نهاده‌ها به دامداران خدمات ارائه می‌کند.

وی گفت: این تعاونی از ابتدای امسال دچار مشکلاتی شد که در حال پیگیری بوده و مراحل قانونی در حال طی شدن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر تعاونی روستایی استان اصفهان گفت: برای برگزاری مجمع عمومی، چندین نوبت در تلاش بودیم، اما با استعلامات و مکاتباتی که با شبکه بهداشت استان داشتیم، اجازه برگزاری مجمع را به جهت رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی ندادند.

حاج عابدی گفت: علاوه بر رعایت مسائل بهداشتی، افرادی که فرخوان برگزاری مجمع را دادند، در تعاونی صاحب سمت نبودند و برابر قانون اجازه چنین کاری را نداشتند.

وی در خصوص برگزاری مجامع طبق قانون گفت: بر اساس قانون، سازمان تعاون روستایی به نمایندگی از دولت، پنج نفر از افرادی که صلاحیت آن‌ها بررسی شده است، به عنوان اعضای هیئت مدیره، به اداره ثبت شرکت‌ها معرفی شدند که به زودی سکان دار بخش مدیریتی خواهند شد.

مدیر تعاونی روستایی استان اصفهان در پایان گفت: بعد از طی مراحل بیان شده، فراخوان برگزاری مجمع اعلام خواهند شد و سهام داران و اعضای عمومی می‌توانند شرکت کرده و افراد مورد نظر خود را برای مدیریت انتخاب کنند.

انتهای پیام/ص

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دامداری روستایی برگزاری مجمع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۰۶۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید مدیر عامل از شعبه صندوق تامین خسارت های بدنی استان فارس

امتداد - مدیرعامل صندوق تامین خسارت های بدنی پس از اتمام سی امین سفر استانی به کهگیلویه و‌ بویراحمد، امروز از شعبه صندوق تامین در استان فارس نیز بازدید کرد.

 به گزارش پایگاه خبری امتداد ، مدیرعامل صندوق تامین خسارت های بدنی پس از اتمام سی امین سفر استانی به کهگیلویه و‌ بویراحمد، امروز از شعبه صندوق تامین در استان فارس نیز بازدید کرد.

مهدی قمصریان پس از اتمام سی امین سفر استانی به کهگیلویه و‌ بویراحمد، امروز از شعبه صندوق تامین در استان فارس نیز بازدید کرد.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • بررسی مسائل و مشکلات روستا‌های پیرانشهر با حضور مدیر کل بنیاد مسکن استان آذربایجان غربی
  • اثرگذار بودن برگزاری نشست‌های اصفهان درتوسعه همکاری‌های تجاری
  • بازدید مدیر عامل از شعبه صندوق تامین خسارت های بدنی استان فارس
  • تقدیر از بانک مسکن برای پرداخت تسهیلات ساخت
  • مراسم تقدیر و معارفه مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی برگزار شد
  • لیگ قهرمانان آسیا لغو شد!
  • خشم گیتی پسند از لغو جام باشگاه‌های آسیا؛ کنار می‌کشیم و وارد رشته‌های دیگر می‌شویم
  • انصراف گیتی‌پسند از لیگ فوتسال با لغو جام باشگاه‌های آسیا
  • پناهیان: رسالت امروز هیئتی‌ها ترویج فرهنگ زندگی تعاونی است
  • مبلغ دقیق مرحله سوم سود سهام عدالت / مرحله سوم سود سهام عدالت کی واریز می‌شود؟