Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی «حماس» در سالروز جنگ ۲۲ روزه موسوم به «نبرد فرقان» به صورت تلفنی با خانواده های شماری از شهدای این جنگ صحبت کرد.

بر اساس این گزارش، رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس تاکید کرد که خون شهدای نبرد فرقان موجب پیروزی شد و پیروزی‌های بعدی را در نبرد با دشمن صهیونیستی که آخرین نمونه آن پیروزی در نبرد شمشیر قدس بود، پایه‌گذاری کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسماعیل هنیه تصریح کرد که در چنین روز دردناکی، غزه مورد حمله وحشیانه دشمن صهیونیستی قرار گرفت که طی آن صدها نفر به شهادت رسیدند. هنیه افزود که به روح پاک شهدا درود می‌فرستیم و با خانواده‌های آنها اعلام همبستگی و همدردی می‌کنیم.

روز گذشته نیز جنبش حماس به همین مناسبت بیانیه ای صادر کرد. حماس در این بیانیه تأکید کرد: گزینه مقاومت فراگیر و در راس آن مقاومت مسلحانه و انتفاضه علیه اشغالگران، بهترین راهکار برای بازپس‌گیری حقوق سلب شده ملت فلسطین و آزادی این سرزمین است.

این جنبش افزود: جنایات دشمن صهیونیستی علیه ملت، سرزمین و مقدسات فلسطین با گذر زمان فراموش نخواهد شد. آزادی تمامی اسرای فلسطینی از زندان‌های دشمن جزو وظایف و اولویت‌های حماس است.

حماس یادآور شد: محاصره بیش از ۱۵ ساله نوار غزه و عدم پایبندی دشمن به بازسازی ویرانی‌های حاصل از جنگ، موجب تشدید رنج و محنت‌های ساکنان این منطقه شده و ما نسبت به انفجار اوضاع در این منطقه و تبعات آن هشدار می‌دهیم.

این جنبش مقاومت اسلامی عنوان کرد: هرگز اجازه ادامه تجاوزات، شهرک‌سازی و یهودی‌سازی دشمن را نمی‌دهیم و اشغالگران باید از نبرد شمشیر قدس تجربه خوبی کسب کرده باشند. مقاومت به آماده‌سازی و تقویت توانمندی‌های خود ادامه می‌دهد و آخرین نمونه آن برگزاری مانور نظامی مشترک «تکیه‌گاه محکم ۲» است و ما هرگز در برابر جنایات دشمن علیه ملت فلسطین ساکت نخواهیم بود.

کد خبر 5385905 رامین حسین آبادیان

منبع: مهر

کلیدواژه: فلسطین اسماعیل هنیه رژیم صهیونیستی عراق ایالات متحده امریکا رژیم صهیونیستی روسیه افغانستان ولادیمیر پوتین فلسطین ناتو اوکراین مسکو ترکیه مذاکرات وین ایران عربستان سعودی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۰۷۹۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی کامل مقاومت برای مقابله با تجاوز اشغالگران به رفح

یک عضو جنبش حماس تاکید کرد که رزمندگان مقاومت برای مقابله با هرگونه تجاوز اشغالگران به رفح کاملا آماده هستند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم،غازی حمد از رهبران جنبش حماس تصریح کرد: هیچ راهی در برابر اسرائیلی ها جز مذاکرات و دستیابی به توافق وجود ندارد، زیرا آنها از ورود به رفح هیچ ثمر و نتیجه ای نخواهند گرفت.

وی خاطر نشان کرد استفاده از اهرم فشار رفح برای تحت فشار قرار دادن حماس هیچ نتیجه‌ای نخواهد داشت و ما هرگز موضع خود را تغییر نخواهیم داد.

حمد تاکید کرد اسرائیل حتی در صورت ورود به رفح هیچ نتیجه و دستاوردی نخواهد داشت، بلکه برای دومین بار در غزه غرق خواهد شد.

عضو جنبش حماس اظهار  داشت مقاومت برای مقابله با اشغالگران در صورتی که بخواهند وارد رفح شوند، کاملا آماده است.
انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نشست رهبران گروه‌های مقاومت فلسطین در پرتو تحولات پر شتاب میدانی و سیاسی
  • نشست مهم رهبران گروه‌های مقاومت فلسطین در پرتو تحولات پر شتاب میدانی و سیاسی برگزار شد
  • دیدار مهم سران گروه‌های مقاومت فلسطین
  • آماده باش تمام عیار حماس برای نبرد با اسرائیل در رفح/ حمله موشکی حزب‌الله لبنان به سربازان اسرائیل/چرا حمله به رفح برای ارتش اسرائیل خطرناک است؟/آمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۳۸۸ نفر رسید
  • آماده باش تمام عیار حماس برای نبرد با اسرائیل در رفح/ حمله موشکی حزب‌الله لبنان به سربازان اسرائیل/چرا حمله به رفح برای ارتش اسرائیل خطرناک است؟
  • آماده باش تمام عیار حماس برای نبرد با اسرائیل در رفح/ حمله موشکی حزب‌الله لبنان به سربازان اسرائیل
  • آماده باش تمام عیار حماس برای نبرد با اسرائیل در رفح
  • رهبران مقاومت در غزه آماده نبرد در رفح هستند
  • آمادگی کامل مقاومت برای مقابله با تجاوز اشغالگران به رفح
  • راهپیمایی‌های گسترده مردم یمن در حمایت از غزه