Web Analytics Made Easy - Statcounter

او گفت که قرار بود ایشان در یکی از برنامه های من شرکت کند. روزی که برنامه در حال برگزاری بود وقتی تیم حفاطت برای آماده سازی زمینه حضور ایشان در محل حاضر می شوند به دلایلی پیشنهاد می کنند که ایشان به این برنامه نیایند.
بعداز برنامه گوشی تلفن این هنرمند با شماره مخفی زنگ می خورد و شخصی از آن سوی خط می گوید: سلیمانی هستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این شخص می گفت با تعجب پرسیدم:  سلیمانی، کدام سلیمانی؟ گفت: «قاسم سلیمانی هستم که قرار بود امروز عصر در برنامه شما باشم، متاسفانه به دلایلی شرایط حضور من نبود. خواستم از شما عذرخواهی کنم. ان شالله در اولین فرصت جبران می کنم و همدیگر را خواهیم دید.»

او می گفت باورم نمی شد. خیلی خوشحال شدم و منتظر دیدار ایشان بودم، اما متاسفانه چندی بعد ایشان به شهادت رسید. همچنین دوستی دیگر نقل کرد؛ خانمی از ایرانیان ساکن خارج کشور که برای بازسازی حرمهای مطهر در عراق کمک مالی قابل توجهی کرده بود اصرار زیادی داشت که سردار سلیمانی را فقط برای چند دقیقه ملاقات کند. مسؤولان امر به خاطر ملاحظات امنیتی و نیز سر و وضع ظاهری آن خانم تردید داشتند که در میان گرفتاری های شدید سردار این موضوع را مطرح کنند. اما وقتی ایشان از درخواست ملاقات مطلع می شوند دستور می دهند در فاصله کوتاه حضور او در ایران وقتی کوتاه تنظیم شود.

زمانی که آن خانم به نزد ایشان می آید و رفتار متواضعانه و محبت آمیز او را می بیند می گوید: حالا که این قدر بزرگواری کردید می شود اجازه بدهید یک درخواست دیگر داشته باشم؟ می خواهم شماره یک نفر را بگیرم تا با شما صحبت کند، فقط قول بدهید ناراحت نشوید و من هم قبل از مکالمه او را معرفی نکنم! با این که اطرافیان سردار اصرار می کنند که این کار انجام نشود، ایشان قبول می کند و آن خانم شماره را می گیرد و گوشی را به سردار می دهد. ناگهان شخصی از آن سوی خط می گوید: سلام آقای سلیمانی، من گلشیفته فراهانی هستم!
سردار با تعجب به سخن او گوش می دهد و او بسیار اظهار ارادت و احترام به ایشان می کند و شجاعت و صلابت ایشان را می ستاید. وی به سردار می گوید شما یک نفر کسی هستید که من به عنوان یک ایرانی به او افتخار می کنم و با تمام وجود دوستش دارم.

سردار هم ضمن تشکر با زبانی محترمانه و مهربانانه او را به توجه به مصالح کشور و جایگاه جمهوری اسلامی در جهان و صف آرایی دشمن در مقابل ایران و اسلام توصیه می کنند و به او می گویند شما دختر ما هستی و فرزند این آب و خاک هستی، مراقب باش که هرجا هستی مصلحت این کشور و نام ایران را در نظر بگیری. (نقل به مضمون) 

این دو مورد تنها نمونه هایی اندک از شیوه مستمر سردار دلها در توجه به همه مردم و باور قلبی به طیف های گوناگون و سلیقه های مختلف است. کاش کسانی که به آن شهید اظهار ارادت و دلبستگی می کنند به جای پنهان کردن این ابعاد ناشناخته از شخصیت ایشان به او اقتدا می کردند و از این ظرفیت استثنایی و بی نظیر برای نزدیک کردن دلها بهره می بردند. او که دوست داشت روی قبرش تنها بنویسند "سرباز قاسم" و بس!

کد خبر 1587139

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: محمدرضا زائری شهید سپهبد قاسم سلیمانی گلشیفته فراهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۱۲۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گفت‌وگوی تلفنی بایدن با امیر قطر و السیسی درباره آتش‌بس در غزه

رئیس جمهور آمریکا با امیر قطر و رئیس جمهور مصر درباره آتش‌بس غزه تلفنی گفت‌وگو کرد.

به گزارش مشرق، جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا با تمیم بن حمد آل ثانی، امیر قطر و عبدالفتاح السیسی، رئیس جمهور مصر درباره تحولات نوار غزه گفت‌وگوی تلفنی کرد.

طبق گزارش رأی الیوم، امیر قطر و جو بایدن درباره تلاش‌های ۲ کشور برای رسیدن به یک توافق آتش‌بس فوری در نوار غزه گفت‌وگو کردند.

السیسی و بایدن نیز درباره آخرین تحولات مذاکرات کنونی و تلاش‌های مصر برای رسیدن به یک آتش‌بس در نوار غزه و معامله تبادل اسرا رایزنی کردند.

السیسی و بایدن بر خطر عملیات نظامی در شهر رفح و تأثیر آن بر بحران فاجعه بار انسانی در نوار غزه و امنیت و ثبات منطقه تاکید کردند.

السیسی بر لزوم ورود کافی کمک‌های بشردوستانه به نوار غزه تاکید کرد.

۲ طرف بر لزوم تلاش برای ممانعت از گسترش دایره جنگ و اهمیت راه حل ۲ دولت به عنوان تنها راه برای تحقق امنیت و ثبات در منطقه تاکید کردند.

در این تماس تلفنی درباره شراکت استراتژیک بین مصر و آمریکا و ادامه فعالیت مشترک برای تقویت روابط دوجانبه گفت‌وگو شد.

به رغم هشدارهای بین‌المللی نسبت به پیامدهای فاجعه بار حمله به رفح به خاطر وجود ۱.۴ میلیون آواره فلسطینی در آنجا، رژیم صهیونیستی همچنان بر حمله به رفح پافشاری می‌کند. مصر نگران این است که عملیات نظامی رژیم صهیونیستی منجر به ورود آوارگان فلسطینی به خاک این کشور شود.

از چند ماه پیش مصر، قطر و آمریکا رهبری مذاکرات غیرمستقیم بین رژیم صهیونیستی و جنبش حماس برای آتش‌بس در غزه و تبادل اسرا را بر عهده دارند اما به دلیل مخالفت تل‌آویو با خواسته حماس برای پایان جنگ و خارج کردن نیروهای خود از نوار غزه و بازگشت آوارگان فلسطینی به شمال غزه نتیجه نداشته است.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • جزئیات تماس تلفنی بورل و امیرعبداللهیان
  • مگر ما مرده باشیم که یکی از این خانواده به‌دست داعش شهید شوند
  • تجدید پیمان دختران و مادران نصف‌جهان با سردار دل‌ها
  • فیلم| واکنش شهید سردار سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت
  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی
  • گفت‌وگوی تلفنی بایدن با امیر قطر و السیسی درباره آتش‌بس در غزه
  • ماجرای علاقه زیاد سردار سلیمانی به نوه اش، عسل /زینب گفت ببین یه ذره بچه داره من رو تهدید می‌کنه!
  • ماجرای اظهار نظر سردار سلیمانی در سریال پایتخت ۵
  • خداحافظی سلنا گومز با ۴۳۰ میلیون کاربر
  • چرا سردار سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی در سریال پایتخت ۵ مخالفت کرد؟