Web Analytics Made Easy - Statcounter

اداره روابط کار و مددکاری شرکت ملی نفت ایران از پرداخت کمک معیشت ماهانه به بازماندگان کارکنان غیررسمی متوفی بر اثر حادثه ناشی از کار در این شرکت خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت ملی نفت ایران، با توجه به پیشنهاد مهدی علی‌مددی، معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزیر نفت و موافقت جواد اوجی، وزیر نفت با پرداخت کمک معیشت ماهانه به بازماندگان نیروهای غیررسمی متوفی بر اثر حادثه ناشی از کار، در شرکت ملی نفت ایران این فرآیند پس از ابلاغ دستور، بررسی و اقدام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به اینکه احراز فوت بر اثر حادثه ناشی از کار مستلزم استعلام از مراجع مختلفی از جمله سازمان تامین اجتماعی و بهداشت، ایمنی و محیط زیست (اچ‌اس‌ئی) شرکت‌هاست، بررسی موارد با طی فرآیند زمانی همراه بود و تا کنون ۹ مورد از موارد اعلام شده از سوی شرکت‌های تابعه و فرعی واجد شرایط تشخیص داده شدند که فرآیند تصویب‌خواهی از مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران اقدام شد؛ بر این اساس هم اکنون اسناد پرداخت کمک معیشت بازماندگان برای اقدام بعدی به مدیریت امور مالی ارسال شده است.

دیگر موارد اعلام شده از سوی شرکت‌های تابعه و فرعی نیز در حال بررسی کارشناسی بوده و پس از تأیید واجدان شرایط برای دیگر بازماندگان نیز اقدام‌های لازم برای پرداخت کمک معیشت ماهانه انجام خواهد شد.

بر اساس گزارش اداره روابط کار و مددکاری، در شرکت ملی نفت ایران سه شهید مدافع حرم شناسایی شدند که با نظر مساعد مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران برای بازماندگان این سه شهید بزرگوار نیز کمک معیشت تصویب و به بازماندگان پرداخت شد.

منبع: شانا

کلیدواژه: شرکت ملی نفت ایران معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی مهدی علی مددی وزیر نفت جواد اوجی شرکت ملی نفت ایران حادثه ناشی از کار پرداخت کمک معیشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.shana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۱۳۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرونشست زمین در خیابان علامه مجلسی / لوله ۳۰۰ میلی‌متری آب شکست

منصور شیشه فروش شامگاه یکشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به حادثه فرونشست در اصفهان اظهار کرد: حادثه نشست خیابان علامه مجلسی به طول ۸ متر و عرض ۴ متر بر اثر شکستگی خط لوله آبرسانی ۳۰۰ میلیمتری چدنی گزارش شد.

وی با بیان اینکه این حادثه باعث آبگرفتگی خیابان پیاده رو و تعدادی مغازه شد، افزود: عوامل پلیس راهور نسبت به اعمال محدودیت ترافیکی در محل اقدام کرده‌اند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با بیان اینکه تیم‌های شرکت آب و فاضلاب، شهرداری اصفهان و سازمان آتش نشانی به محل اعزام و در راستای ایمن سازی محل و بستن والو و تخلیه آب اقدام کردند.

وی گفت: پس از تخلیه آب و قطع جریان آب عملیات حفاری برای ترمیم و اصلاح خط لوله انجام خواهد شد.

کد خبر 6091512

دیگر خبرها

  • موفقیت بانک ملی ایران در جذب سرمایه اجتماعی با پرداخت تسهیلات خرد
  • چگونه بعد از فوت متوفی، از دارایی کامل او باخبر شویم؟! + فیلم
  • فرونشست زمین در خیابان علامه مجلسی / لوله ۳۰۰ میلی‌متری آب شکست
  • پرداخت سه هزار و ۵۷۰ میلیارد ریال مستمری و کمک معیشت به مددجویان ایلامی
  • پرداخت ۳۵۷ میلیارد تومان کمک معیشت به مددجویان و نیازمندان ایلام
  • فراهم شدن امکان پرداخت زکات از کارتخوان نانوایی‌ها در یزد
  • مترو تهران؛ 25 سال تعهد به ایمنی
  • فراهم شدن امکان پرداخت زکات از کارتخوان نانوایی‌ها
  • ایمنی هوانوردی در ایران در حد استاندارهای جهانی است
  • مطالبات ساکنین پایین‌ دست سد سیمره پرداخت شود