Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حسین قاسمی بعد از ظهر سه شنبه در نشست خبری کاروان هنری «روایت حبیب» ویژه برنامه سردار سلیمانی طی سخنانی گفت: کاروان هنری «راویان حبیب» نهم تا یازدهم دی ماه ۱۴۰۰ در جنوب شرق استان تهران برگزار می‌شود و طی آن ۵۰ الی ۶۰ هنرمند درجه یک کشور و نیز هنرمندان جنوب شرق استان تهران در این منطقه حضور پیدا می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اولین برنامه روز پنجشنبه ۹ دی ماه روبروی مسجد جامع قرچک اجرا خواهد شد و پس از آن ساعت ۹:۳۰ تجمع ۹ دی در قرچک برگزار خواهد شد و هم زمان با این برنامه گرامیداشت شهید «حسن ایرلو» نیز برگزار می‌شود.

رئیس حوزه هنری جنوب شرق استان تهران گفت: ساعت ۱۵ روز پنجشنبه سردیس سردار سلیمانی در صحن امامزاده جعفر (ع) نیز رونمایی می‌شود، ساعت ۱۸ روز پنجشنبه به رویداد هنری دیگر به همراه گرامیداشت شهدای ۱۰ دی ۵۷ در سالن شهید «گلعباسی» ورامین برگزار می‌شود، محتوای برنامه هنری که در قرچک و ورامین برگزار می‌شود، سرود، نقالی، حماسه خوانی، نمایش، نماهنگ و شعر است، که توسط هنرمندان درجه یک کشور و استانی رقم خواهد خورد.

وی گفت: ۱۰ صبح روز جمعه ۱۰ دی در مقبره شهدای گمنام جوادآباد برنامه خواهیم داشت و ساعت ۱۳ روز جمعه و بعد از نماز جمعه افتتاح نمایشگاه عکس و هنرهای تجسمی در ساختمان حوزه هنری، کنار صحن مطهر امامزاده جعفر (ع) را خواهیم داشت، که تا حدوداً ۲۷ دی ماه و روز شهادت امام زاده جعفر (ع) این نمایشگاه برپا خواهد بود.

قاسمی اضافه کرد: ساعت ۱۵ روز جمعه نیز برنامه «روایت حبیب» در جلیل آباد برگزار می‌شود.

وی گفت: ویژه‌ترین برنامه «روایت حبیب» با عنوان «شب خاطر» شنبه، بعد از نماز مغرب و عشا در صحن مطهر امامزاده جعفر (ع) با حضور مردم و مقامات کشوری برگزار می‌شود و این برنامه‌ها از شبکه دو و سه سیما پخش خواهد شد.

کد خبر 5386669

منبع: مهر

کلیدواژه: حوزه هنری استان تهران قاسم سلیمانی پیشوا ویروس کرونا بوشهر قاسم سلیمانی خطبه های نماز جمعه آمار کرونا گرگان کرمانشاه بارش برف 9 دی واکسن کرونا سویه اومیکرون کرونا ایلام سیستان و بلوچستان سانحه تصادف جنوب شرق استان تهران برگزار می شود روایت حبیب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۱۵۵۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استان بوشهر در عزای امام جعفر صادق (ع) به سوگ نشست

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با ایام سوگواری و سالروز شهادت ششمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت، حضرت امام جعفر صادق (ع) آئین‌های ویژه ای در سراسر استان بوشهر از سوی هیئت‌های مذهبی و تشکل‌های فرهنگی تدارک دیده شد که در حال برگزاری است.

مردم مؤمن و ولایتمدار و متدین استان بوشهر در سراسر این شهرستان همگام با همه عاشقان و دوستداران اهل‌بیت (ع) با حضور در این آئین‌های ویژه در مساجد، تکایا، حسینیه‌ها و اماکن مذهبی در سوگ صادق آل محمد (ع) به عزاداری پرداختند و عشق و و ارادت خود را بار دیگر به خاندان اهل بیت (ع) ابراز داشتند.

به همین مناسبت آئین ویژه سخنرانی و عزاداری صبح شنبه در دفتر امام جمعه گناوه با حضور مسئولان شهرستان و دیگر اقشار مردم برگزار شد.

حجت الاسلام محمودی یکی از روحانیون و اساتید حوزه صبح شنبه در این آئین ویژه و معنوی سخنرانی کرد و همچنین با حضور شرکت کنندگان روضه خوانی و عزاداری برگزار شد.

بعد از ظهر امروز نیز مراسم ویژه تجدید میثاق با شهید والامقام «مرتضی غلامی» (دشتی نظری) در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در مصلی جمعه برگزار و سپس آئین تشییع پیکر مطهر شهید انجام خواهد شد.

کد خبر 6096146

دیگر خبرها

  • دومین نمایشگاه انفرادی «نگاهی به خراسان شمالی» برگزار می‌شود
  • بررسی برنامه‌سازی قرآنی در صدا و سیما از منظر هنری و علوم انسانی
  • استان بوشهر در عزای امام جعفر صادق (ع) به سوگ نشست
  • ویژه برنامه های رادیو ایران در شهادت امام جعفر صادق(ع)
  • برنامه‌های رادیو ویژه شهادت امام صادق (ع) اعلام شد
  • ویژه برنامه‌های رادیو ویژه شهادت امام صادق (ع) اعلام شد
  • ویژه برنامه های رادیو ویژه شهادت امام صادق (ع) اعلام شد
  • اولین جشنواره خوشنویسی امیر فرهنگ و هنر در بیجار برگزار شد
  • ویژه برنامه‌های شبکه دو به مناسبت سالروز شهادت امام صادق (ع)
  • سوگنامه رادیو ویژه شهادت امام صادق (ع)