Web Analytics Made Easy - Statcounter

چاقو کشی در میدان معلم رخ داد. در چاقو کشی در میدان معلم 6 نفر مجروح شدند . عامل چاقو کشی در میدان معلم دستگیر شد. یک جوان  در چاقو کشی در میدان معلم به کما رفت. در ادامه بیشتر از چاقو کشی در میدان معلم بخوانید.

به گزارش اختصاصی خبرنگار رکنا، شنبه 4 دی ماه بود که ماموران کلانتری 131 شهر ری در جریان درگیری خونینی در خیابان کوی اسلام قرار گرفتند و در محل حادثه حاضر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماموران کلانتری پس از دستگیری متهم متوجه شدند 6 مرد مورد هدف ضربات چاقو قرار گرفتند و در تحقیقات مشخص شد متهم بخاطر مشکلات روحی و روانی این درگیری خونین را آغار کرده است.

یک نفر از مجروحان به دلیل ضربه چاقو به گردنش تا این لحظه در Icu به سر می‌برد و 5 مجروح دیگر پس از عمل جراحی از بیمارستان مرخص شدند و حال عمومی آنها مساعد گزارش شده است.

گفتگو با متهم

 متهم 31 ساله با دستبند و پا بند در هفتمین طرح رعد فرمانده انتظامی شهر ری در مقر پلیس حضور داشت و از چاقوکشی خونین پشیمان نبود و حرفهایش نشان از مشکلات روحی و روانی وی دارد.

به جسته اش که نگاه می کنیم متعجب می شویم که چگونه این جوان لاغر اندام 5 مرد را  در جنوب تهران هدف ضربات چاقو قرار داده و یک نفر را به کما فرستاده است.

برای چی روی مردم چاقو کشیدی ؟

از کودکی مشکل داشتم.

می دانی یک نفر را به کما فرستادی ؟

در جریان نیستم اما ضربه عمیقی را با چاقو به گردن یک نفر وارد کردم.

اگر این مرد فوت کند چه حسی داری؟

من کار درست را انجام دادم.

پشیمانی ؟

نه

بنابراین گزارش، با دستور بازپرس پرونده متهم برای سیرمراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا اخبار حوادث چاقو کشی در تهران سهام عدالت قیمت خودرو کرونا قیمت علی دایی بازار آزاد ریحانه پارسا بازیگر ریحانه پارسا اینستاگرام تست روانشناسی اضطراب تست روانشناسی در تصویر فال قیمت دلار ورزشی یک نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۱۵۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه ۱۰ میلیارد ریالی به اتهام هدر دادن سوخت رایانه ای در خوروبیابانک

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ مدیرکل تعزیرات حکومتی اصفهان گفت: پرونده متهم هدر دادن ۳۰ هزار لیتر نفت کوره یارانه ای به ارزش سه میلیارد و ۶۳۶ میلیون ریال در شعبه اول بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان خور و بیابانک رسیدگی شد.

علی اکبر مختاری افزود: شعبه با توجه به مستندات موجود در پرونده، تخلف اتلاف سوخت یارانه ای را محرز و متهم را معادل دو برابر ارزش ریالی تخلف و یک برابر ارزش سوخت از دست رفته، درمجموع به پرداخت ۱۰میلیارد و ۹۱۶ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

به گفته وی، با گزارش ماموران شرکت پخش فرآورده های نفتی پیرامون هدر رفت سوخت یارانه ای به دلیل فرسودگی و نشتی از لوله کشی منبع ذخیره به یک کارگاه پخت آهک، پرونده این تخلف در تعزیرات حکومتی رسیدگی شد.

دیگر خبرها

  • عکسی از تیپ عجیب صادق خلخالی در میدان جنگ
  • شرط عجیب یک معلم برای ازدواج + فیلم
  • بازداشت عامل جنایت خونین در بوستان ولایت
  • عکس| تبریک عجیب و غریب بهرنگ علوی در روز معلم
  • آیا صدام حسین واقعا «دیوانه خاورمیانه» بود؟
  • مگر دیوانه ام که به روانشناس مراجعه کنم؟!/ تفاوت روانشناس با روانپزشک چیست؟
  • آنری: در مورد رئال مادرید، هزاران «اما و اگر» وجود دارد اما آن‌ها کار خودشان را می‌کنند
  • جریمه ۱۰ میلیارد ریالی به اتهام هدر دادن سوخت رایانه ای در خوروبیابانک
  • از معلم‌بلاگری تا عجیب‌ترین هدیه‌ برای روز معلم!
  • قدردانی از کارگران شهرری