Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/سیستان و بلوچستان رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان از برگزاری مراسم محوری 9 دی در زاهدان و بیش از 30 نقطه استان سیستان و بلوچستان خبر داد.

عباس صفدری در گفت وگو با ایسنا بیان کرد: این مراسم با رعایت کامل موازین بهداشتی و اجرای دستور العمل ها، ساعت 9 صبح روز پنجشنبه در مسجد جامع زاهدان برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همچنین اظهار کرد: نظیر این مراسم در تمامی شهرستانه و نقاط پرجمعیت استان نیز پیش بینی شده است.

صفدری ضمن دعوت مردم به حضور در این مراسم گفت: نهم دی سند ماندگار بیعت مردم با رهبری، ولایت فقیه و تبلور آرمان های انقلاب اسلامی است.

وی تصریح کرد: حرکت 9 دی که مقام معظم رهبری مدظله العالی از آن به حماسه ای بزرگ تعبیر کردند و بارها از آن به عظمت یاد شد، پایه‌های نظام را مستحکم و آتش فتنه را خاموش و فتنه گران را مأیوس و منزوی کرد.

صفدری خاطرنشان کرد: اندیشه های بلند و حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی، محور آگاهی بخشی و بصیرت افزایی در جامعه است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان در پایان تاکید کرد: از آنجا که 9 دی ماه حاصل حضور پرشور و شعور مردم بصیر و آگاه ایران است از عموم شهروندان برای شرکت در برنامه های این دهه دعوت به عمل می آید.

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۱۶۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان

فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران همواره در کنار مردم جنوب سیستان وبلوچستان بوده است و سیل زدگان این منطقه خدمت رسانی می کند.

به گزارش ایسنا به نقل از ارتش، امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی فرمانده نیروی‌ هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور در مناطق سیل زده جنوب سیستان و بلوچستان، گفت: نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران برابر اوامر فرماندهی کل ارتش، از همان روزهای اول سیل، اقدام به جمع آوری کمک‌های امدادی و ارسال آنها به مناطق سیل زده کرد.

امیر واحدی افزود: در زمان سیل، نیروی هوایی ارتش، در کنار وزارت کشور و ستاد مدیریت بحران کشور بود تا هر چه زودتر کمک‌ها را از نقاط مختلف کشور جمع آوری و با استفاده از بالگردهای ارتش به منطقه سیل زده ارسال کند.

وی با اشاره به آمادگی نیروی هوایی در پاسداری از حریم هوایی کشور، تأکید کرد: سربازان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی در تمام بحران‌ها در کنار مردم خواهند بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کشف ۸۱۶ میلیارد ریال پولشویی و دستگیری دو متهم در زاهدان
  • هشدار هواشناسی سطح زرد جوی برای سیستان و بلوچستان
  • ارائه خدمات درمانی بهداشتی به اتباع مجاز و غیرمجاز در سیستان و بلوچستان
  • انجام واکسیناسیون پنوموکوک کودکان در استان سیستان و بلوچستان
  • کشف ۸۱۶ میلیارد ریال پولشویی در زاهدان
  • اجرای نمادین مناسک حج تمتع در سیستان و بلوچستان
  • سعیدی: اگر معادل اختلاس چای دبش صرف زیرساخت‌های استان سیستان و بلوچستان می‌شد، دیگر چیزی نمی‌خواستیم
  • تخریب ۳۰۰ قنات جنوب سیستان و بلوچستان در سیل اخیر
  • برگزاری ۶۰ برنامه فرهنگی در سیستان و بلوچستان
  • حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان