Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سردار فرشید صبح چهارشنبه به رسانه‌های گروهی اظهار کرد: بر اساس اخباری که مأموران ما در شهرستان سربیشه مبنی بر نگهداری تعدادی دستگاه استخراج ارز دیجیتال داشتند، موضوع را پیگیری کردند.

فرمانده انتظامی خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه بر اساس خبر به دست آمده این دستگاه‌ها در یکی از سوله‌های کوره آجرپزی بوده است، بیان‌کرد: با تحقیقات به عمل آمده محل نگهداری دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال شناسایی شد و مورد بازرسی (با رعایت حقوق شهروندی و بعد از هماهنگی‌های قانونی) قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار فرشید ادامه‌داد: مأموران ما در بازرسی‌های دقیق خود ۳۰۰ دستگاه استخراج ارز دیجیتال را کشف کردند و به دنبال آن دو متهم نیز دستگیر شدند.

وی با اشاره به اینکه ارزش ریالی دستگاه‌های کشف شده و لوازم جانبی آن در حدود ۱۱۴ میلیارد ریال بوده است، یادآور شد: متهمان به مراجع قضایی معرفی شدند.

کد خبر 5386752

منبع: مهر

کلیدواژه: استخراج غیرقانونی رمزارز رمز ارز غیرمجاز رمز ارز ویروس کرونا بوشهر قاسم سلیمانی خطبه های نماز جمعه آمار کرونا گرگان 9 دی کرمانشاه بارش برف واکسن کرونا ایلام سیستان و بلوچستان سویه اومیکرون کرونا سانحه تصادف استخراج ارز دیجیتال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۱۷۰۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه تا ۱۰۰ برابری در انتظار استخراج‌کنندگان غیرمجاز رمز ارز

«مصطفی رجبی مشهدی» از قوانین جدید و سختگیرانه برای مقابله با استفاده کنندگان غیرمجاز برق برای استخراج رمز ارز خبر داد و گفت: این قوانین به منظور حفظ حقوق مشترکان سراسر کشور و پایداری شبکه برق تدوین شده است.

وی افزود: تاکنون بیش از ٨ هزار مرکز غیرمجاز شناسایی و از این مراکز بیش از ٣٠٠ هزار دستگاه ماینر گردآوری و به مراکز قضایی واگذار شده است.

سخنگوی صنعت برق با بیان اینکه برای تأمین برق این دستگاه‌های غیرمجاز باید نیروگاهی به بزرگی ١١٠٠ مگاوات احداث می‌شد، تصریح کرد: کار رصد، رهگیری و شناسایی ماینر‌های غیرمجاز به صورت پیوسته در حال انجام است.

رجبی مشهدی با بیان اینکه براساس قوانین جدید ماینر‌های کشف شده، امحا خواهد شد، تاکید کرد: در صورت کشف دستگاه‌های غیرمجاز استخراج رمز ارز، صاحبان دستگاه‌ها از زمانی که مشخص شود به صورت غیرمجاز از برق استفاده کرده‌اند، تا صد برابر تعرفه‌های برق مشمول جریمه می‌شوند.

 مدیرعامل شرکت توانیر با توصیه به علاقه‌مندان این کسب و کار برای دریافت مجوز‌های لازم گفت: دارندگان دستگاه‌های مجاز می‌توانند از ساعت ١٢ شب تا ٧ صبح بدون محدودیت به استخراج اقدام کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی اقتصاد و انرژی

دیگر خبرها

  • جریمه فوق‌سنگین برای رمز ارزهای غیرمجاز
  • ۵ حفار غیر مجاز در شهرستان نیشابور دستگیر شدند
  • جریمه تا ۱۰۰ برابری در انتظار استخراج‌کنندگان غیرمجاز رمز ارز
  • تعاملات مدیران دستگاه‌های اجرایی با اعضای شوراها افزایش یابد
  • تعامل دستگاه‌های اجرایی با شوراها افزایش یابد
  • ۳۰۰ هزار دستگاه ماینر غیرمجاز جمع‌آوری شد
  • ابلاغ برنامه‌ ارتقای بهره‌وری دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی
  • تعاملات دستگاه‌ برای برگزاری انتخابات سالم افزایش یابد
  • افزایش تعاملات دستگاه‌ها برای برگزاری انتخابات سالم و رقابتی
  • ابلاغ برنامه‌های ارتقای بهره‌وری به دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی