Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: هدف از بزرگداشت یوم الله ۹ دی، بازخوانی فتنه با هدف مقابله با فتنه های جدید و لزوم جهاد تبیین برای ارتقاء سطح آگاهی، معرفت و بصیرت در جامعه و جلوگیری از فراموشی و تحریف وقایع مهم انقلاب اسلامی است، قیام مردم انقلابی ایران در نهم دی تجلی ولایت مداری، بصیرت و دشمن شناسی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام سید جواد خاضع در نشست کمیته مراسم یوم الله ۹ دی و «دهه بصیرت و میثاق امت با ولایت» افزود: ۹ تا ۱۹دی ماه به دلیل وقایع مهم و تاریخی که در این ایام رخ داده به «دهه بصیرت و میثاق امت با ولایت» نامگذاری شده است، یوم الله ۹ دی که باید از آن به انقلاب سوم یاد کرد و آن حماسه عظیم تاریخی و ماندگار که ملت انقلابی ایران، با بصیرت و دشمن شناسی و ولایت مداری خود خلق کردند و آن فتنه عظیم آمریکایی_ صهیونیستی که برای ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی طراحی شده بود و می توان گفت جنگ احزابی بود در قالب انقلاب رنگی و کودتای مخملین، با حضور آگاهانه اقشار مختلف مردم و هدایت های مدبرانه و حکیمانه مقام معظم رهبری با شکست مواجه شد.

وی اظهارکرد: ۱۳ دی ماه مصادف هست با دومین سالگرد شهادت مظلومانه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، فرمانده بین المللی جبهه مقاومت که مستقیما به دستور رئیس جمهور پلید، خبیث و تروریست آمریکا ترور شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: ۱۸ دی ماه سالگرد حمله شجاعانه موشکی به پایگاه آمریکایی عین الاسد هست که با موشکباران کردن این پایگاه، آمریکا در دنیا تحقیر شد و هیمنه پوشالی اش شکسته شد و ۱۹ دی ماه هم سالروز قیام ماندگار و خونین مردم متدین قم علیه رژیم ظالم، فاسد، وابسته و مستبد پهلوی در سال ۵۶ هست.

حجت الاسلام خاضع تصریح کرد: ملت ایران در یوم الله ۹ دی به پا خواست و علیه فتنه گران قیام کرد و عاشورایی به صحنه آمد و بساط فتنه و فتنه گران را جمع کرد، بنابراین هدف از بزرگداشت یوم الله ۹ دی، بازخوانی فتنه با هدف مقابله با توطئه ها و فتنه های جدید دشمنان است و با توجه به فرمان جهاد تبیین که مقام معظم رهبری صادر فرمودند، لازم است برای ارتقاء سطح آگاهی، معرفت و بصیرت در جامعه و جلوگیری از فراموشی و تحریف ماهیت فتنه ۸۸ و واقعیت حماسه عظیم حضور ملت در نهم دی ماه سال ۸۸، در این دهه، جهاد و نهضت تبیین و روایت و بازخوانی فتنه ۸۸ و قیام عاشورایی ۹دی شکل بگیرد، چرا که قیام مردم انقلابی ایران در نهم دی، تجلی ولایتمداری، بصیرت و دشمن شناسی بود.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان، وی در پایان بیان کرد: مراسم گرامیداشت سالروز حماسه نهم دی، با رعایت تمامی دستورالعمل‌های بهداشتی، روز پنج شنبه ۹دی ساعت ۱۰صبح در مصلی امام خمینی(ره) یاسوج با حضور اقشار مختلف مردم برگزار می شود و نظیر این مراسم در سراسر استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی كهگيلويه و بويراحمد 9 دي کهگیلویه و بویراحمد بصیرت و دشمن شناسی انقلابی ایران یوم الله ۹ دی دی ماه نهم دی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۱۷۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست انتخاباتی یک نماینده مجلس از مردم

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، ابراهیم عزیزی نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم اظهار کرد: انتخابات جلوه‌ای از تحول‌گرایی و تعیین سرنوشت مردم به خواست خودشان است.

وی در گفتگو با ایسنا،انتخابات را جلوه‌ای از امیدآفرینی دانست و افزود: مردم با بهره‌گیری از تجارب گذشته برای آینده زندگی خودشان تصمیم‌گیری می‌کنند از مردم می‌خواهیم با همان نگاه جریان‌شناسی و موقعیت‌شناسی و زمان‌شناسی در دور اول، در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی مشارکت داشته و به کامل شدن مجلس کارآمد کمک کنند.

نماینده شیراز در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: مردم براساس شناخت از کاندیداها افراد با صلاحیت و باتجربه و دارای شناخت را انتخاب کنند تا در نهایت نمایندگان بتوانند مجلسی کارآمد تشکیل داده و به مردم خدمت کنند.

عزیزی در پایان از مردم به ویژه از مردم شیراز و ورزقان برای حضور در دور دوم مجلس دوازدهم دعوت کرد.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903086

دیگر خبرها

  • دشمن تلاش دارد اعتماد مردم به نهادهای دینی را مخدوش کند
  • قدردانی ائمه جمعه استان از پلیس برای اجرای موفق طرح نور
  • سرلشکر سلامی: رفع محرومیت تنها با نیروی انسانی مخلص امکان‌پذیر است
  • رفع محرومیت تنها با عمل انقلابی امکان پذیر است
  • فرمانده کل سپاه پیام صادر کرد
  • رفع محرومیت با تفکر و روحیه جهادی امکان‌پذیر است
  • «داستان راستان» نردبانی برای خیزش‌های انقلابی بود
  • قدیمی ترین متن مبارزاتی امام خمینی و انتشار دست‌نوشته‌ رهبری در دفتر کتابخانه وزیری برای نخستین بار + عکس
  • درخواست انتخاباتی یک نماینده مجلس از مردم
  • حوزه‌های علمیه در مقابل اهداف دشمن رسالت سنگینی دارند