Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، «حازم قاسم» سخنگوی جنبش حماس در توییت خود نوشت: دیدار محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان با بنی گانتس وزیر جنگ رژیم صهیونیستی محکوم و اقدامی مردود از جانب همه چهره های مهین پرست است و نوعی انحراف از روحیه ملی ملت فلسطین به شمار می رود.

وی افزود: همزمانی این دیدار با حمله شهرک نشینان به ملت فلسطین در کرانه باختری بر شدت این جنایت رهبری تشکیلات خودگردان فلسطین می افزاید و خنجری به انتفاضه در کرانه باختری اشغالی به شمار می رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حازم قاسم این رفتار رهبری تشکیلات خودگردان فلسطین را از یک سو باعث تعمیق شکاف سیاسی در بین فلسطینی ها و پیچیده شدن وضعیت فلسطین و از سوی دیگر، باعث ترغیب برخی طرف ها در منطقه برای عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی و تضعیف موضع فلسطینی ها در رد این عادی سازی دانست.

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در شرایطی که کرانه باختری صحنه اعتراض فلسطینی‌ها به حملات مستمر شهرک‌نشینان صهیونیست است و توسعه طلبی‌های این رژیم در منطقه جولان اشغالی سوریه واکنش اعراب از جمله اتحادیه عرب را به همراه داشته است، عصر سه شنبه شب با وزیر جنگ رژیم صهیونیستی دیدار کرد.

خبرگزاری فلسطینی «معا» به نقل از وب سایت صهیونیستی «واللا» با اشاره به اینکه این دومین دیدار دو طرف از زمان تشکیل کابینه جدید رژیم صهیونیستی بود، نوشت که این دیدار حدود دو ساعت و نیم به طول انجامید و دو طرف درباره موضوعات مختلف امنیتی و شهری که در دستور کار قرار داده بودند، گفت و گو کردند. 

این خبرگزاری اضافه کرد: براساس بیانیه دفتر وزیر جنگ رژیم صهیونیستی، «گانتس» در خانه خود در «راس العین» میزبان محمود عباس» بود و دو طرف درباره مسائل مختلف امنیتی و شهروندی گفت و گو کردند. 

این دیدار درحالی برگزار شد که بخش‌های مختلف کرانه باختری در روزهای گذشته صحنه درگیری صهیونیست‌ها با فلسطینی‌ها و اعتراض ساکنان این مناطق به حملات مستمر صهیونیست‌ها و تخریب گسترده اموال آن‌ها از سوی شهرک نشینان در این منطقه بوده است.

پیشتر نیز عباس و گانتس در شهریور امسال در رام الله با یک دیگر دیدار و گفت و کرده بودند که جنبش‌های حماس و جهاد اسلامی این دیدار را به شدت محکوم و آن را خنجری از پشت به ملت فلسطین و خیانت به خون شهدا دانستند.

برچسب‌ها محمود عباس جنبش مقاومت اسلامی حماس بنی گانتس انتفاضه فلسطین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: محمود عباس جنبش مقاومت اسلامی حماس بنی گانتس محمود عباس جنبش مقاومت اسلامی حماس بنی گانتس انتفاضه فلسطین تشکیلات خودگردان رژیم صهیونیستی کرانه باختری ملت فلسطین فلسطینی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۱۷۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلوگیری تشکیلات خودگردان برای آزادی اسیر فلسطینی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، منابع آگاه به پایگاه خبری «میدل ایست آی» گفته‌اند تشکیلات خودگردان فلسطین از آمریکا و رژیم صهیونیستی خواسته اجازه آزادی رهبر اسیر مروان برغوثی از زندان‌های صهیونیستی را ندهند، چرا که او تهدیدی برای رهبری محمود عباس خواهد بود و حماس بر آزادی او در جریان مبادله اسرا با رژیم صهیونیستی مصمم است.

کارشکنی صهیونیست‌ها برای آزاد شدن برغوثی در حالی است که گروه‌های مقاومت فلسطینی همچنان در حال نبرد با نیروهای اشغالگر هستند. در همین ارتباط نیز، گردان‌های قسام (شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس) و گردان‌های قدس (شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین) در بیانیه‌هایی جداگانه اعلام کردند که ۴ تَن از مبارزان این گردان‌ها طی یورش دیروز نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی به روستای «دیرالغصون» در شمال طولکرم واقع در کرانه باختری به شهادت رسیده‌اند.

گردان‌های قسام در بیانیه خود تأیید کرد که در جریان این یورش ۱۵ ساعته نظامیان صهیونیست، «علاء أدیب شریتح» فرمانده گردان‌های قسام در طولکرم، «تامر عبد الرحمن فقها» یکی از مجریان عملیات‌های «بیت لید» و «نبی الیاس»، «عدنان تیسیر سماره» از مبارزان قسام و «آسال بشیر بدران» از مبارزان فلسطینی به شهادت رسیده‌اند.

گردان‌های قدس نیز در بیانیه خود در این باره اعلام کرد که در یورش دیروز نظامیان صهیونیست به دیر الغصون «اسال بشیر توفیق بدران أبو إحسان» از مبارزان گردان‌های قدس و «علاء أدیب شریتح»، «تامر عبد الرحمن فقها» و «عدنان تیسیر سماره» از مبارزان گردان‌های قسام به شهادت رسیده‌اند.

گفتنی است نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی ظهر دیروز پس از بیش از ۱۵ ساعت تخریب و محاصره خانه‌ای در منطقه «دیر الغصون» در شمال طولکرم، از این منطقه عقب‌نشینی کردند.

برخی منابع گزارش داده بودند که ۳ مبارز فلسطینی در جریان این یورش نظامیان صهیونیست به شهادت رسیده‌اند و در جنایتی وحشیانه پیکر یکی از این مبارزان نیز از سوی نظامیان صهیونیست سوزانده شده است.

خبرنگار المیادین نیز گزارش داد که نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی چند زخمی و احتمالاً شهید را از منطقه‌های پیرامونی این خانه محاصره‌شده به یک خودرو نظامی منتقل کرده‌اند.

کد خبر 6097713

دیگر خبرها

  • جلوگیری تشکیلات خودگردان برای آزادی اسیر فلسطینی
  • اعلام شهادت ۴ تَن از مبارزان قسام و گردان‌های قدس در کرانه باختری
  • تاکید مقاومت فلسطین بر کارشکنی اشغالگران در مذاکرات/ الرشق رژیم صهیونیستی را تهدید کرد
  • ملتهب شدن اوضاع کرانه باختری در سایه حمله مجدد نظامیان صهیونیست
  • دانشجویان آمریکایی، خواستار انتفاضه جهانی
  • ادامه حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه و کرانه باختری
  • گزارش فلسطینی از اقدامات خرابکارانه و حملات صهیونیست‌ها در کرانه باختری
  • طی ۲۱۱ روز جنگ، چند فلسطینی در غزه شهید یا زخمی شدند؟
  • تحلیلگر صهیونیست: محمود عباس ۲ بار دیدار با بلینکن را رد کرد
  • اشغالگران در تلاش برای خاموش کردن صدای کرانه باختری هستند