Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-07@03:07:17 GMT

طارمی بهترین لژیونر سال ۲۰۲۱آسیا شد

تاریخ انتشار: ۸ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۱۷۶۴۰

طارمی بهترین لژیونر سال ۲۰۲۱آسیا شد

کنفدراسیون فوتبال آسیا در پایان سال ۲۰۲۱ میلادی، مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم پورتو را به عنوان بهترین لژیونر قاره آسیا معرفی کرد. ناطقان: کنفدراسیون فوتبال آسیا در طول سال و به صورت هفتگی نظرسنجی‌هایی را برای انتخاب بهترین لژیونر آسیایی برگزار می‌کرد و در این نظرسنجی بارها نام بازیکنان ایران از جمله مهدی طارمی، سردار آزمون، علی قلی زاده و اللهیار صیادمنش قرار می‌گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!





AFC در پایان سال ۲۰۲۱ و با جمع‌بندی ۳۵ نظرسنجی خود، اقدام به معرفی بازیکنان برتر قاره آسیا از میان ۱۱۵ بازیکن کرد.

علی قلی زاده وینگر ایرانی تیم شارلوا بلژیک در کنار سه بازیکن ژاپنی دیگر با هشت بار قرار گرفتن در نظرسنجی کنفدراسیون آسیا، در رده نهم بهترین لژیونرهای قاره کهن قرار گرفته است.

سردار آزمون مهاجم تیم زنیت سنت پترزبورگ در رده هشتم این نظرسنجی قرار گرفته است. این مهاجم در ۹ نظرسنجی گزینه شده بود.

اللهیار صیادمنش مهاجم ۲۰ ساله که به صورت قرضی در تیم زوریا لوهانسک اوکراین بازی می‌کرد، در رده چهارم جای گرفته است. صیادمنش ۱۱ بار نامزد بهترین لژیونر آسیایی شده بود.

سایت AFC با تمجید از عملکرد این مهاجم در تیم زوریا نوشت: «این بازیکن جوان که به صورت قرضی از فنرباغچه در زوریا حضور داشت مرتب گل می‌زد و پاس گل می‌داد از جمله در بازی لیگ کنفرانس اروپا برابر زسکا صوفیه تا خود را به عنوان یک ستاره بالقوه برای تیم ملی فوتبال ایران معرفی کند.»

در صدر این نظرسنجی‌ها، مهدی طارمی مهاجم تیم پورتو قرار دارد که ۲۰ بار نامزد کسب بهترین لژیونر آسیا شد. او در سال ۲۰۲۱ موفق شد ۲۷ گل به ثمر برساند از جمله سه گل ارزشمند به چلسی، یوونتوس و لیورپول در لیگ قهرمانان آسیا که گلش به چلسی به عنوان بهترین گل فصل لیگ قهرمانان اروپا انتخاب شد. منبع: مهر برچسب ها: طارمی ، بهترین لژیونر ، آسیا

منبع: ناطقان

کلیدواژه: طارمی بهترین لژیونر آسیا بهترین لژیونر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۱۷۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غیبت مشکوک لژیونر‌های ایران در ترکیه

تیم فوتبال کایسری اسپور که سید مجید حسینی و علی کریمی در آن عضویت دارند، در سه هفته گذشته سوپر لیگ ترکیه به طور همزمان هر دو بازیکن ایرانی را در اختیار نداشته و مصدومیت کاری کرده تا آنها در بازی‌ها و تمرینات غایب باشند.

تمرینات کایسری اسپور در روزهای اخیر و پیش از دیدار امشب مقابل کاراگومروک در حالی پیگیری شده که تصویری از علی کریمی و مجید حسینی مثل هفته‌های گذشته در آن دیده نمی‌شود و با این شرایط بعید نیست آنها در دیدارهای بعدی هم غایب باشند.

مجید حسینی در فصل جاری سوپر لیگ ترکیه 10 بازی برای کایسری اسپور انجام داده، اما مصدومیت در دیدار دوم مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا در بازی تیم ملی ایران مقابل هنگ‌کنگ کاری کرده تا او در ماه‌های گذشته نتواند به میدان برود و در تمرینات باشگاه ترکیه‌ای هم غایب است.

علی کریمی نیز که در 28 مسابقه فصل جاری سوپر لیگ ترکیه به میدان رفته و سه گل به ثمر رسانده، در سه دیدار اخیرشان به دلیل انجام عمل جراحی روی کمر نتوانسته حضور داشته باشد که امشب هم در مسابقه کایسری اسپور در هفته سی و پنجم لیگ برابر کاراگومروک غایب است و دور از لیست قرار دارد.

 

دیگر خبرها

  • اولین لژیونر ایرانی به لیگ برزیل پیوست!
  • پیشتازی ترامپ در مقابل بایدن در مهمترین موضوع برای آمریکایی‌ها
  • دردسر افتخارات تازه یک لژیونر برای استقلال
  • لژیونر‌ها به اردوی تیم ملی والیبال ملحق شدند
  • غیبت مشکوک لژیونر‌های ایران در ترکیه
  • سیل توصیف از گل شهاب: وحشیانه، غیرمعقول و تاریخی!
  • محبی کاندیدای بهترین لژیونر تازه‌وارد لیگ روسیه
  • یک جایزه جدید در انتظار لژیونر استقلالی
  • حضور میرشاد ماجدی در جلسه ای اف سی
  • اخراج خطیر به نفع استقلال شد یا نه؟