Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-07@17:19:30 GMT

چهره شهر بلده عاری از سگ‌های بلاصاحب است

تاریخ انتشار: ۸ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۱۸۴۳۲

چهره شهر بلده عاری از سگ‌های بلاصاحب است

سرپرست شهرداری بلده در مازندران از جمع آوری ۵۰ قلاده سگ های بلاصاحب در این شهر خبر داد.‏

رضا سیمرد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اینکه به منظور ارتقای سلامت و آرامش شهری و رضایت خاطر هرچه بیشتر شهروندان، طرح عملیاتی جمع‌آوری و زنده گیری سگ‌های ولگرد در شهر بلده انجام شد، اظهار کرد: در این طرح ۵۰ قلاده سگ جمع‌آوری و پس از عقیم سازی از بلده خارج شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه، حفظ و امنیت شهروندان برایمان در اولویت است، گفت: هم اکنون چهره شهر بلده عاری از سگ‌های بلاصاحب است و شهروندان در آرامش هستند.

سرپرست شهرداری بلده یادآور شد: این سگ‌ها پس از جمع‌آوری و عقیم سازی به آغوش طبیعت رها شدند تا چرخه اکوسیستم حیات وحش برهم نخورد.

کد خبر 545135

منبع: ایمنا

کلیدواژه: مازندران محور وازک بلده سگ های ولگرد سگ ولگرد سگ گردانی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق جمع آوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۱۸۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش سرپرست استقلال به برتری برابر ذوب آهن

به گزارش خبرنگار مهر، آخرین دیدار از هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ برتر بین تیم‌های استقلال و ذوب آهن از ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه امروز دوشنبه به قضاوت کوپال ناظمی در ورزشگاه آزادی برگزار شد که این دیدار با برتری ۲ بر یک استقلال به پایان رسید. مجید علیاری (۶) برای ذوب آهن گل زد. ماشاریپوف (۶۴) و بلانک و(۴+۹۰) برای استقلال گل زدند.

فرشید سمیعی سرپرست باشگاه استقلال که جایگزین علی خطیر شده است پس از این دیدار در خصوص تغییرات مدیریتی که در تیم استقلال رخ داد حاضر به پاسخگویی نشد و گفت: در باشگاه تصمیم گرفته ایم که فعلاً مصاحبه‌ای انجام نشود و پس از پایان مسابقات به طور مفصل و کامل در خصوص این جریانات صحبت خواهیم کرد.

او در خصوص این پیروزی هم صرفاً به ابراز «خسته نباشید» به بازیکنان تیم اکتفا کرد.

کد خبر 6098815

دیگر خبرها

  • سگ‌های ولگرد معضل این روزهای سنندجی‌ها/زوزه‌هایی که دلهره آفرینند
  • واکنش سرپرست استقلال به برتری برابر ذوب آهن
  • تماس ۱۵۰۰ شهروند سنندجی با سامانه ۱۳۷ شهرداری
  • کنترل جمعیت حیوانات بلا صاحب در ارومیه
  • جمع‌آوری ۱۵۰ سگ بدون صاحب از سطح نصیرشهر
  • برکناری رییس هیات ژیمناستیک اصفهان در آستانه انتخابات/ نکویی: وزارت ورزش شفاف‌سازی کند
  • الگوهای نظارت همگانی و مردمی سازی در مجالس قانونگذاری دنیا
  • اهتمام مجالس آسیا به‌ تقویت ابعاد نظارت همگانی
  • زنگ خطر سگ‌های بلاصاحب و صاحب‌دار در جنوب کرمان به صدا در آمده است
  • کرج برای نگهداری از سگ‌های بلاصاحب جای کافی ندارد