Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، محبوب حیدری، مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل امروز در حاشیه جلسه ستاد راهبردی و مدیریت مقاومتی و تسهیل و رفع موانع تولید گفت: جاده پارس آباد – سربند یکی از پرترددترین جاده های استان است که بهسازی آن با هدف کاهش تصادفات در این مسیر در دستور کار قرار گرفته ست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: ۱۱کیلومتر عملیات آسفالت این مسیر به اتمام رسیده و در تلاش هستیم تا نسبت به تکمیل خط کشی، نصب علائم و گاردریل این مسیر اقدامات لازم را انجام دهیم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: با توجه به نبود اعتبار در اجرای خط کشی، نصب علائم و گاردریل تلاش بر این است اعتبار مورد نیاز این پروژه بزودی اختصاص داده شود.

حیدری با اشاره به تحقق اعتبارات سفر رئیس جمهور به استان اردبیل ادامه داد: در سفر رئیس جمهور به استان اردبیل ۶ هزارو ۵۵۰ میلیارد ریال اعتبار به راهسازی این استان اختصاص یافته که در صورت تحقق تحول بزرگی در این حوزه ایجاد می‌شود.

او گفت:علاوه براین مصوبات،  هزار و ۷۵۰ میلیارد ریال اعتبار از بابت قیر ، هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال از بابت تهاتر اختصاص می یابد ضمن اینکه ۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال هم از سوی سازمان برنامه و بودجه کشور برای راهسازی استان تامین می شود.

حیدری گفت:در مرحله اول مقرر شده بزودی هزار میلیارد ریال اعتبار از سفر رئیس جمهور به حوزه راه اختصاص داده شود که در صورت ابلاغ این اعتبار ، عملیات اجرایی ۵۰ کیلومتر بزرگراه تا ۲ ماه آینده به بهره‌برداری برسد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل با بیان اینکه ۲۰ پروژه راهسازی در این استان به طول ۳۰۰ کیلومتر در دست اجراست ادامه داد:این پروژه‌ها شامل پروژه راهسازی پارس آباد-مشگین‌شهر، مشگین‌شهر -اردبیل، مشگین شهر- اهر، اردبیل- آستارا، اردبیل-سراب، اردبیل-سرچم و خلخال-کلور و درام می‌باشد که برای اجرای این پروژه‌ها  ۴۵هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جاده پارس آباد سربند کاهش تصادفات سفر رئیس جمهور به اردبیل میلیارد ریال اعتبار استان اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۱۸۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبرسانی به دهدشت غربی نیازمند ۱۰۰۰ میلیارد تومان

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای کهگیلویه و بویراحمد گفت: آبرسانی به اراضی دهدشت غربی نیازمند یک هزار میلیارد تومان اعتبار است. - اخبار استانها -

آرش مصلح در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در یاسوج، اظهار داشت: 17 سال پیش پروژه آبرسانی به اراضی دیم دهدشت غربی آغاز شد، ولی هنوز تکمیل و به بهره‌برداری نرسیده است، هرچند در دولت سیزدهم سرعت عملیات اجرایی تسریع داده شده است.

وی اعتبار مورد نیاز پروژه را یک‌هزار میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: پروژه ملی تأمین آب اراضی دهدشت غربی از طریق رودخانه مارون با هدف تأمین 49 میلیون متر مکعب آب مورد نیاز 5 هزار و 500 هکتار اراضی دهدشت غربی در محدوده شهر سوق، روستاهای لیربزرگ، لیرکوچک، چنگلوا و بوا در سال 87 کلنگ‌زنی و عملیات اجرایی آن در خرداد سال 90 شروع شد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: این پروژه آب مورد نیاز 3 هزار و 322 هکتار به صورت تحت فشار و 2 هزار و 325 هکتار دیگر را به صورت ثقلی تأمین می‌کند و در صورت افتتاح و بهره‌برداری از آن، شاهد اشتغال 5 هزار نفر هستیم.

به گزارش تسنیم، دهدشت غربی با مساحت هفت هزار هکتار، از نظر زمین کشاورزی غنی و مساعد بوده، اما به علت مرتفع بودن آن نسبت به رودخانه‌های مجاور، با کمبود آب مواجه است و ماهیت تپه ماهوری این دشت نیز سبب بروز مشکل در امر آبیاری آن شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کشف و ضبط داروی قاچاق و تاریخ گذشته از داروخانه های پارس آباد
  • لزوم اعتبار ۱۰۰ همتی برای تکمیل پروژه‌ های آب و خاک
  • لزوم اعتبار ۱۰۰همتی برای تکمیل پروژه‌ های آب و خاک
  • آبرسانی به دهدشت غربی نیازمند ۱۰۰۰ میلیارد تومان
  • راه آهن اردبیل امسال به بهره برداری می رسد
  • اجرای ۲۷ سازه آبخیزداری در استان اردبیل
  • تکمیل طرح‌های آبی مشگین‌شهر نیازمند ۲ هزار میلیارد تومان اعتبار است
  • آخرین وضعیت پروژه‌ های ‌راهسازی‌ اهواز تا چذابه
  • تخصیص ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای طرح تغذیه مصنوعی بندان
  • احداث تقاطع سه سطحی در میدان فتح/ تکمیل شاخه غربی بزرگراه یادگار امام (ره) ترافیک غرب تهران را کاهش می‌دهد